Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki nowe receptury, ten sam legendarny smak

Trio czekoladek z oryginalnymi nadzieniami: śmietankowym z kawałkami rodzynek i nutą alkoholu, orzechowo-kokosowym oraz kakaowym z dodatkiem chrupiących wafelków – oto najbardziej kultowe słodycze wszech czasów: Malaga,
Tiki Taki i Kasztanki.

Cenione za oryginalny i niezmienny od lat smak, teraz dostępne są nie tylko
w nowych opakowaniach, ale także z ulepszonymi recepturami. Nie znajdziemy w nich barwników, sztucznych aromatów, substancji konserwujących czy składników modyfikowanych genetycznie. To jeszcze więcej powodów, by sięgnąć po swój ulubiony wariant z kultowego trio lub podarować trochę radości bliskim. Ich smak potrafi odmienić każdą chwilę i sprawić, że nawet w pozornie złej sytuacji zauważymy zupełnie nową perspektywę. Odtąd wszystko będzie mieć radosny przebieg!

Dobre Składniki i intensywny smak
Sekretem nowej odsłony czekoladek Malaga, Tiki Taki i Kasztanki są innowacyjne receptury opracowane w ramach projektu „Dobre Składniki”. Kultowe czekoladki nie zawierają substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów. Lecytyna wykorzystywana do ich produkcji pochodzi z certyfikowanych ziaren soi (bez GMO). To wszystko wpływa na nową jakość czekoladek, przy czym ich sprawdzony i wyjątkowy smak pozostaje niezmienny. Dzięki nowym składom i dużej zawartości nadzienia – od 50% do 60% całej czekoladki – doznania smakowe są niezwykle intensywne i sprawiają, że sięgasz po produkt najwyższej jakości. O tym, jak zmieniły się składy produktów marki Wawel można przeczytać na stronie www.dobreskladniki.pl.

„Czujesz się dobrze, czynisz dobrze” – nowe hasło marki Wawel
Nowe logo marki Wawel zawiera hasło „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”, które nawiązuje do dobrego samopoczucia po spożyciu słodkości i wyraża misję marki nakierowaną na czynienie dobra – od codziennej produkcji smakowitych wyrobów po szeroko zakrojone akcje społeczne. Na nasze samopoczucie ma wpływ to, jak i co jemy, dlatego zainicjowany przez Wawel projekt „Dobre Składniki” zakłada eliminację zbędnych dodatków – barwników, sztucznych aromatów, konserwantów czy E476 – oraz ograniczenie oleju palmowego, stawiając na wysokiej jakości ziarno kakaowca czy certyfikowaną lecytynę. Wawel wierzy, że oferując najwyższej jakości słodycze, bez niepożądanych dodatków, wprowadza Konsumentów w dobry nastrój i inspiruje do czynienia dobra!

Odmieniona szata graficzna
W ślad za nowym składem poszły także zmiany w opakowaniach. Malaga, Tiki Taki i Kasztanki teraz dostępne są w sklepach w nowej szacie graficznej. Konsumenci znajdą na opakowaniach nowy logotyp marki Wawel z hasłem „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze” oraz specjalne oznaczenia informujące
o udoskonalonej recepturze (“bez barwników i sztucznych aromatów”). Kształt kultowych czekoladek pozostał niezmieniony, a same opakowania zachowały swoją tradycyjną kolorystykę.

Zobacz najnowszą reklamę >>

Malaga – Klasyczne czekoladki o charakterystycznym kształcie półksiężyca, wypełnione półpłynnym kremowo-śmietankowym nadzieniem pełnym kawałków słodkich rodzynek, z nutą alkoholu, zatopione w doskonałej deserowej czekoladzie. Bez dodatku substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów, z czekoladą bez E476. Zawierają lecytynę z certyfikowanych ziaren soi (bez GMO).

Tiki-Taki – Prawdziwie legendarny smak i nuta egzotycznej przygody. Kultowe czekoladki o charakterystycznej dużej formie i kształcie muszli. Znakomite połączenie orzechowego kremu, wiórków kokosowych i wyśmienitej deserowej czekolady. Bez dodatku substancji konserwujących, barwników i aromatów, z czekoladą bez E476. Zawierają lecytynę z certyfikowanych ziaren soi (bez GMO).

Kasztanki – Słodka legenda i smak uwielbiany od pokoleń zamknięty w oryginalnej formie czekoladki w kształcie muszli. Pyszna ciemna czekolada Wawel, wypełniona nadzieniem o wyrazistym kakaowym smaku, z dodatkiem chrupiących wafelków. Bez dodatku substancji konserwujących, barwników
i sztucznych aromatów, z czekoladą bez E476. Zawiera lecytynę z certyfikowanych ziaren soi (bez GMO).

Czekoladki dostępne są w sprzedaży na wagę i w opakowaniu 430 g (bombonierka).

Dodatkowych informacji udzielą:

Maja Głuśniewska, Garden of Words
e-mail: m.glusniewska@gardenofwords.pl
tel. 48 512 352 187

Mariusz Wiaderek, Garden of Words 
e-mail: m.wiaderek@gardenofwords.pl
tel. 48 519 429 226