Wawel rozda 40 ton galaretek w akcjach konsumenckich

W trakcie kilku akcji konsumenckich marka Wawel rozda klientom wybranych sieci handlowych i sklepów ponad 40 ton galaretek Fresh & Fruity. Pierwszy event był słodkim gestem wobec konsumentów przygotowanym z okazji święta zakochanych. Akcja miała na celu promocję programu społeczno-konsumenckiego marki pod hasłem Serce Rośnie. W przygotowaniu kolejne samplingi w marcu i kwietniu.

Każdy, kto 14 lutego zrobił zakupy w jednym ze sklepów sieci: Empik, Carrefour, Leclerc, Mila, Delikatesy Centrum, Eco, Wafelek oraz wielu innych, mógł liczyć na słodki upominek od marki Wawel, w postaci indywidualnie pakowanych, owocowych galaretek Fresh & Fruity. Podobne akcje będą też realizowane z marcu w sklepach sieci Tesco oraz w kwietniu w sklepach Kaufland. W trakcie wszystkich akcji do konsumentów trafi łącznie aż 40 ton produktu. Walentynkowy event był promocją jednego z bestsellerów marki, jakim są galaretki Fresh & Fruity oraz wsparciem programu Serce Rośnie. Dzięki niemu konsumenci mogą przeznaczać realną kwotę z zakupu słodyczy marki Wawel na pomoc pięciu organizacjom pożytku publicznego i odbierać nagrody gwarantowane.