Wawel.
Good company.
Good products.
Good employees.

Production Sector

The heart of Wawel is two works located in Dobczyce. Due to highly qualified specialist personnel and high competence of employees, for years we enjoy the top working standards and friendly atmosphere.

Sales Department

A key to development of our brand is top quality products and building long-term relations with our customers. For years, we have been succesfully active both in Poland and abroad.

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • kreatywną i pełną wyzwań pracę w zespole rynkowego lidera
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań (w tym samochód służbowy)
  • system szkoleń i profesjonalną ścieżkę rozwoju zawodowego powiązaną z osiąganymi wynikami 
    (w tym możliwość doskonalenia języków obcych)
  • dodatkowy pakiet benefitów
  • udział w pionierskich projektach sprzedażowych w kraju i za granicą

Czekamy na Twoje zgłoszenie!

SZUKAMY OSOBY, KTÓRA POSIADA:

  • wykształcenie minimum średnie
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przez min 2 lata
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu Kluczowych Klientów
  • umiejętność poruszania się w środowisku komputerowym
  • prawo jazdy kat. B

a przede wszystkim:

  • entuzjazm
  • kreatywność
  • otwartość na innowacje i niestandardowe metody pracy

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • bezpośrednia odpowiedzialność i współpraca z kluczowymi klientami (sieci detaliczne, franczyzowe i grupy zakupowe)
  • negocjowanie warunków handlowych
  • wdrażanie i koordynacja projektów marketingowych i trade marketingowych u obsługiwanych Klientów
  • opracowywanie planów promocyjnych i sprzedażowych
  • realizacja celów strategicznych i budowa pozytywnego wizerunku Firmy
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

Oferujemy:

  • Ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
    na rynku
  • Faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • Pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • Możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • System carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • Dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad
    w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • Możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Szukamy osoby, która posiada:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Znajomość obsługi komputera, w szczególności MS Office
  • Dobrą znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
  • Zdolności analityczne i umiejętności szybkiego uczenia się
  • Dobrą organizację pracy
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne

Dodatkowym atutem będzie:

  • Wykształcenie kierunkowe (handel zagraniczny i pokrewne)
  • Znajomość innego języka obcego
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Odpowiedzialność, samodzielność

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Wsparcie działu sprzedaży na rynkach zagranicznych
  • Obsługa zamówień eksportowych
  • Przygotowywanie dokumentów związanych z rejestrowaniem transakcji sprzedaży oraz fakturowanie
  • Organizacja i koordynacja dostaw przy współpracy z firmami spedycyjnymi
  • Bieżący monitoring stanów magazynowych
  • Przygotowywanie raportów i analiz
  • Koordynacja dystrybucji materiałów reklamowych i POS
  • Ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
    na rynku
  • Faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne oraz doskonalenie znajomości języków
  • Pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • Możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • System carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • Dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad
    w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • Możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Szukamy osoby, która posiada:

  • Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek ekonomia, handel zagraniczny)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. rok)
  • Biegłą znajomość obsługi komputera, w szczególności MS Office
  • Dobrą znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
  • Zdolności analityczne i umiejętności szybkiego uczenia się
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Bardzo dobrą organizację pracy

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość innego języka obcego
  • Odpowiedzialność, samodzielność

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Bezpośrednia obsługa Klientów, realizacja zamówień oraz wsparcie Działu Sprzedaży na rynkach zagranicznych
  • Realizacja i raportowanie zadań sprzedażowych i marketingowych na obsługiwanych rynkach
  • Planowanie i implementacja kalendarza promocji
  • Analiza potrzeb i rekomendacja rozwiązań trade marketingowych dostosowanych do potrzeb poszczególnych klientów
  • Bieżący monitoring stanów magazynowych
  • Przygotowywanie raportów i analiz

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • kreatywną i pełną wyzwań pracę w zespole rynkowego lidera
  • profesjonalne narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań (w tym samochód służbowy)
  • system szkoleń i profesjonalną ścieżkę rozwoju zawodowego powiązaną z osiąganymi wynikami
    (w tym możliwość doskonalenia języków obcych)
  • dodatkowy pakiet benefitów
  • udział w pionierskich projektach sprzedażowych w kraju i za granicą

SZUKAMY OSOBY, KTÓRA POSIADA:

  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek związany z obszarem pracy
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przez min 2 lata
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu Kluczowych Klientów
  • umiejętność poruszania się w środowisku komputerowym
  • prawo jazdy kat. B
  • dobra znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem

a przede wszystkim:

  • entuzjazm
  • kreatywność
  • otwartość na innowacje i niestandardowe metody pracy
  • poruszanie się w międzynarodowym środowisku

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • bezpośrednia odpowiedzialność i współpraca z Sieciami Sklepów
  • negocjowanie warunków handlowych
  • wdrażanie i koordynacja projektów marketingowych i trade marketingowych u obsługiwanych Klientów
  • opracowywanie planów promocyjnych i sprzedażowych
  • realizacja celów strategicznych i budowa pozytywnego wizerunku Firmy
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

Technology and R&D

Technological Department is one of foundations of Wawel. Due to cooperation with the Wawel Board of Experts, we successfully develop recipe compositions and promote solid knowledge about Good Ingredients.

Marketing

We build Wawel brand by communication with customers in mass media and directly in our shops. Basing on the values of the brand, we focus on its strong development by creative marketing activity.

CO ZYSKUJESZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

POSZUKUJEMY OSOBY, KTÓRA:

  • zna programy pozwalające tworzyć grafiki 2D i 3D (w tym bardzo dobrze zna Indesign, Photoshop, Illustrator, Acrobat Professional)
  • posiada duże wyczucie estetyki i trendów w designie
  • odznacza się wysokim poziomem kreatywności
  • jest skrupulatna i dokładna
  • jest komunikatywna i lubi pracę w zespole    
  • posiada umiejętności pracy pod presją czasu i wielozadaniowości
  • bardzo mile widziane zdolności fotograficzne – fotografia produktowa, packshotowa

Do CV prosimy o dołączanie portfolio prac własnych.

 

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • tworzenie i opracowywanie materiałów graficznych na potrzeby działań reklamowych
    i komunikacyjnych, w tym materiałów POS typu standy, plakaty, ulotki, banery, wobblery
  • skład DTP, przygotowanie materiałów do druku
  • zapewnienie spójności szaty graficznej ze strategią marketingową
  • współtworzenie i rozwijanie strategii komunikacji wizualnej marki
  • przygotowanie i retusz zdjęć oraz inne prace graficzne i kreatywne

Others

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:
  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym zakładzie 
  • szkolenia specjalistyczne
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonię dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku i paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK i ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • przyjazną atmosferę
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)
APLIKUJ DO NAS JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:
  • posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, lub chcesz się rozwijać w tym kierunku
  • jesteś osobą sumienną i odpowiedzialną
  • masz uprawnienia do obsługi wózków widłowych
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • kompletacja towaru wg zamówień klientów
  • rozładunek i załadunek towaru w magazynach wysokiego składowania
  • bieżąca obsługa operacji magazynowych
  • dbałość o stany magazynowe, utrzymanie czystości i porządku

CO ZYSKUJESZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • stabilną pracę w prestiżowym miejscu i profesjonalnym zespole
  • wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników sprzedażowych
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK i ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU, JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:

  • jesteś dyspozycyjny
  • jesteś uczciwy
  • posiadasz wysoką kulturą osobistą
  • znasz obsługę programu MS Excel (w stopniu podstawowym)
  • masz doświadczenie w gastronomii lub handlu - mile widziane

DO TWOICH OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • profesjonalna obsługa klientów
  • dbanie o wizerunek firmy zgodnie z przyjętymi standardami
  • aktywna sprzedaż produktów z oferty Wawel
  • dbanie o czystość lokalu
  • obsługa programu sprzedażowego

CO ZYSKUJESZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • stabilną pracę w prestiżowym miejscu i profesjonalnym zespole
  • wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników sprzedażowych
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK i ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

APLIKUJ DO NAS, JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:

  • jesteś dyspozycyjny
  • jesteś uczciwy
  • posiadasz wysoką kulturą osobistą
  • masz doświadczenie w gastronomii lub handlu - mile widziane

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • dbanie o wizerunek firmy
  • obsługa kelnerska klientów
  • aktywna sprzedaż produktów z oferty Wawel
  • dbanie o czystość lokalu

Did not find offer for yourself, send us your CV and specify what are you good at:

Apply to the Wawel SA base.