Join us
on a higher level.
Level Wawel!

Offers Offers

Production Sector

The heart of Wawel is two works located in Dobczyce. Due to highly qualified specialist personnel and high competence of employees, for years we enjoy the top working standards and friendly atmosphere.

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • atrakcyjne dodatki płacowe
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy na wybranych trasach
  • przyjazną atmosferę
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Nasze wymagania:

  • posiadasz wykształcenie zawodowe lub średnie o profilu mechanicznym (mechanik, mechatronik)
  • cechuje cię samodzielność w realizacji powierzonych zadań
  • masz znajomość rysunku technicznego
  • jesteś gotowy do pracy w systemie III zmianowym (6:00, 14:00, 22:00)

    Mile widziane:

  • doświadczenie zawodowe lub staż z zakresu mechaniki
  • uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1, 2
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych i nożycowych
  • umiejętność obsługi obrabiarek konwencjonalnych (tokarka, frezarka)
  • znajomość języka angielskiego

Twoje obowiązki:

  • obsługa, konserwacja, regulacja oraz remonty maszyn produkcyjnych
  • usuwanie awarii maszyn produkcyjnych

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do i z pracy na wybranych trasach
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Nasze wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane specjalizacje - mechatronik, automatyk, elektronik
  • znajomość sterowników PLC Siemens i układów automatyki przemysłowej
  • samodzielność i odpowiedzialność 
  • gotowość do pracy w systemie III zmianowym: 6:00, 14:00, 22:00
  • język angielski - będzie to dodatkowy atut

Twoje obowiązki:

  • usuwanie, analiza przyczyn powstawania usterek urządzeń i instalacji automatyki w przypadku wystąpienia awarii, podejmowanie działań zapobiegawczych
  • wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów zgodnie z planem remontów i bieżącymi potrzebami, nadzór nad sprzętem AKP
  • zapewnienie ciągłości pracy linii produkcyjnych
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji automatyki, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur
  • czynne uczestnictwo w nowych projektach instalacji automatyki

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do i z pracy na wybranych trasach
  • codziennie świeża kanapka
  • degustację pysznych słodyczy :)

Nasze wymagania:

  • masz wykształcenie zawodowe, średnie lub wyższe o profilu elektrycznym
  • masz doświadczenie min 1-2 lata na pokrewnym stanowisku
  • posiadasz ogólną wiedzę z zakresu elektryki i budowy maszyn
  • szybko i efektywnie rozwiązujesz problemy
  • jesteś gotowy do pracy w systemie III zmianowym: 6:00, 14:00, 22:000
  • masz uprawnienia SEP do minimum 1kV (mile widziane)
  • znasz język angielski - będzie to dodatkowym atutem

Twoje obowiązki:

  • usuwanie usterek urządzeń i instalacji elektrycznych w przypadku wystąpienia awarii
  • wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów zgodnie z planem remontów i bieżącymi potrzebami
  • zapewnienie ciągłości dostarczania energii elektrycznej zasilającej linie produkcyjne
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur
  • proponowanie udoskonaleń i działań zmierzających do poprawy jakości i ciągłości produkcji
  • współpraca z innymi działami

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • atrakcyjne dodatki płacowe
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy na wybranych trasach
  • przyjazną atmosferę
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Nasze wymagania:

  • posiadasz wykształcenie zawodowe lub średnie o profilu technicznym
  • cechuje cię samodzielność w realizacji powierzonych zadań
  • jesteś gotowy do pracy w systemie III zmianowym (6:00, 14:00, 22:00)

     Mile widziane:

  • doświadczenie zawodowe lub staż z zakresu branży energetycznej
  • uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1, 2, 3
  • znajomość języka angielskiego

Twoje obowiązki:

  • obsługa, konserwacja, przeglądy i remonty urządzeń energetycznych (kotłów wodnych i parowych, pomp, urządzeń klimatyzacyjnych, sprężarek powietrza, kolektorów słonecznych) i związanych z nimi instalacji energetycznych
  • usuwanie usterek urządzeń i instalacji energetycznych w przypadku wystąpienia awarii
  • zapewnienie ciągłości dostarczania mediów energetycznych zasilających linie produkcyjne
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji energetycznych, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym
  • dodatkowo płatne godziny nadliczbowe
  • atrakcyjne dodatki płacowe
  • szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności zawodowe
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy na wybranych trasach
  • przyjazną atmosferę i gruntowne wdrożenie do pracy

Nasze wymagania:

  • posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub chcesz się rozwijać w tym kierunku
  • jesteś osobą sumienną i odpowiedzialną
  • masz uprawnienia do obsługi wózków widłowych (UDT) – będzie to dodatkowy atut
  • masz już zrobione badania do celów sanitarno – epidemiologicznych (mile widziane)
  • jesteś gotowy do pracy w systemie III zmianowym (6:00, 14:00, 22:00, 8h dziennie, pn – pt, sporadycznie w weekendy).

Twoje obowiązki:

  • kompletacja towaru wg zamówień klientów
  • rozładunek i załadunek towaru w magazynach wysokiego składowania
  • bieżąca obsługa operacji magazynowych
  • dbałość o stany magazynowe, utrzymanie czystości i porządku

Sales Department

A key to development of our brand is top quality products and building long-term relations with our customers. For years, we have been succesfully active both in Poland and abroad.

To oferujemy

  • kreatywną i pełną wyzwań pracę w zespole rynkowego lidera
  • profesjonalne narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań (w tym samochód służbowy)
  • system szkoleń i profesjonalną ścieżkę rozwoju zawodowego powiązaną z osiąganymi wynikami (w tym możliwość doskonalenia języków obcych)
  • udział w pionierskich projektach sprzedażowych w kraju i za granicą
  • dodatkowy pakiet benefitów
  • codzienną degustację wspaniałych słodyczy:)

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek związany z obszarem pracy (Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, Ekonomia, Zarządzanie i podobne)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 - C1 - warunek konieczny z uwagi na obsługę klienta zagranicznego. Znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przez min. 3 lata
  • dobrze rozwinięte kompetencje matematyczno - analityczne niezbędne do pracy w dziale sprzedaży
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu Kluczowych Klientów FMCG (sieci, dystrybutorzy)
  • umiejętność poruszania się w środowisku komputerowym (MS Office)
  • prawo jazdy kat. B
  • entuzjazm
  • kreatywność i konsekwencja w realizacji celów
  • otwartość na innowacje i niestandardowe metody pracy
  • umiejętność poruszania się w międzynarodowym środowisku
  • gotowość do pracy w trybie stacjonarnym (wymagana obecność 5 dni w tygodniu w biurze w Dobczycach - pow. Myślenicki)

Twój zakres obowiązków

  • realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i marketingowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych) na obsługiwanych rynkach zagranicznych
  • bezpośrednia odpowiedzialność i współpraca z Sieciami Sklepów i Dystrybutorami na rynkach zagranicznych
  • zawieranie umów, negocjowanie warunków handlowych
  • zapewnienie bezpieczeństwa finansowego zawieranych kontraktów
  • wdrażanie i koordynacja projektów marketingowych i trade marketingowych u Klientów na rynkach zagranicznych
  • opracowywanie planów promocyjnych i sprzedażowych
  • inicjacja działań maksymalizujących sprzedaż dopasowanych do specyfiki danego rynku
  • realizacja celów strategicznych i budowa pozytywnego wizerunku Firmy
  • analiza trendów i działań konkurencji
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

To oferujemy

  • Ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • Pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, Dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • Możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • Codziennie świeżą kanapkę

Nasze wymagania

  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • Biegła obsługa programów Excel oraz Power Point
  • Łatwość w przygotowywaniu i prezentacji rekomendacji na bazie różnych źródeł danych
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i nowych umiejętności
  • Nastawienie na współpracę i wysoką jakość obsługi klientów wewnętrznych
  • Obecność w biurze w Krakowie (4 dni w tygodniu) , 1 dzień praca z biura w Dobczycach

Mile widziane

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w dziale sprzedaży w branży FMCG
  • Znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w VBA lub Power BI
  • Znajomość Nielsen Answers i raportów Focus

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie analiz w ramach wsparcia procesu podejmowania decyzji biznesowych
  • Przygotowywanie regularnych raportów biznesowych
  • Udział w budowaniu i monitorowaniu polityki cenowej firmy
  • Współpraca z działem sprzedaży oraz marketingu
  • Budowanie i aktualizacja formatek oraz narzędzi analitycznych

Technology and R&D

Technological Department is one of foundations of Wawel. Due to cooperation with the Wawel Board of Experts, we successfully develop recipe compositions and promote solid knowledge about Good Ingredients.

Marketing

We build Wawel brand by communication with customers in mass media and directly in our shops. Basing on the values of the brand, we focus on its strong development by creative marketing activity.

Others

To oferujemy

  • Ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty transformacji cyfrowej
  • Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • Pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • Możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach

Nasze wymagania

  • Dbałość o szczegóły oraz wysoka dokładność w wykonywaniu zadań
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania trafnych wniosków
  • Komunikatywność i umiejętność efektywnej współpracy w zespole
  • Dobre zrozumienie pracy z procesami oraz inicjatywa w zakresie ich usprawniania i automatyzacji
  • Biegłość w korzystaniu z narzędzi Google Workspace (Arkusze, Dokumenty, Kalendarz)
  • Obecność w biurze w Dobczycach 5 dni w tygodniu

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie Danymi Podstawowymi dla kluczowych obiektów w systemach ERP i innych systemach operacyjnych (np. dane produktów, odbiorców, dostawców, surowców, opakowań, innych zasobów)
  • Współpraca z działami biznesowymi (m.in. zakupy, sprzedaż, finanse) w celu zapewnienia spójności i jakości danych w Spółce
  • Udział w projektach transformacji cyfrowej, takich jak m.in. wdrażanie nowych systemów, migracja danych, integracje między systemami
  • Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji Danych Podstawowych (np. słowniki, definicje pól)
  • Wsparcie użytkowników końcowych w zakresie poprawnego zarządzania danymi

Did not find offer for yourself, send us your CV and specify what are you good at:

Apply to the Wawel SA base.