Wawel.
Good company.
Good products.
Good employees.

Production Sector

The heart of Wawel is two works located in Dobczyce. Due to highly qualified specialist personnel and high competence of employees, for years we enjoy the top working standards and friendly atmosphere.

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  • degustację pysznych słodyczy :)
OCZEKIWANE:
  • wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane specjalizacje - mechatronik, automatyk, elektronik
  • znajomość sterowniki PLC Siemens i układy automatyki przemysłowej
  • samodzielność, odpowiedzialność i dyspozycyjność
  • znajomość języka angielskiego - będzie to dodatkowym atutem
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • usuwanie, analiza przyczyn powstawania usterek urządzeń i instalacji automatyki w przypadku wystąpienia awarii, podejmowanie działań zapobiegawczych
  • wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów zgodnie z planem remontów i bieżącymi potrzebami, nadzór nad sprzętem AKP
  • zapewnienie ciągłości pracy linii produkcyjnych
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji automatyki, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur
  • czynne uczestnictwo w nowych projektach instalacji automatyki

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  • degustację pysznych słodyczy :)

APLIKUJ DO NAS JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:

  • masz wykształcenie średnie lub wyższe o profilu energetycznym
  • jesteś samodzielny w realizacji powierzonych zadań
  • znasz język angielski-  będzie to dodatkowym atutem

Twoimi dodatkowymi atutami będą:

  • uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1,2,3

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • obsługa, konserwacja, przeglądy i remonty urządzeń energetycznych/ kotłów wodnych i parowych, pomp, urządzeń klimatyzacyjnych, sprężarek powietrza, kolektorów słonecznych/ i związanych z nimi instalacji energetycznych
  • usuwanie usterek urządzeń i instalacji energetycznych w przypadku wystąpienia awarii
  • zapewnienie ciągłości dostarczania mediów energetycznych zasilających linie produkcyjne
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji energetycznych, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  • degustację pysznych słodyczy :)

APLIKUJ DO NAS JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:

  • masz wykształcenie średnie lub wyższe o profilu mechanicznym
  • jesteś samodzielny w realizacji powierzonych zadań
  • posiadasz doświadczenie zawodowe lub staż z zakresu mechaniki
  • znasz rysunek techniczny

Twoimi dodatkowymi atutami będą:

  • uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1,2
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych i nożycowych

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • obsługa, konserwacja, regulacja oraz remonty maszyn produkcyjnych
  • usuwanie awarii maszyn produkcyjnych

Co zyskasz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie produkcyjnym 
  • atrakcyjne wynagrodzenie (płaca podstawowa + premie) około  3.500 zł brutto
  • dodatkowo płatne nadgodziny
  • atrakcyjne dodatki płacowe 
  • szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności zawodowe
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • przyjazną atmosferę

Szukamy osoby, która:

  • chce się rozwijać zawodowo
  • posiada wykształcenie średnie techniczne
  • ma doświadczenie w pracy przy obsłudze maszyn produkcyjnych
  • podejmie się zadań z elementami pracy fizycznej 

Jeśli cenisz sobie rozwój i zdobywanie kolejnych umiejętności, chcesz mieć wpływ na to, co robisz i chcesz dołączyć do zgranego zespołu, a ponadto:

  • chcesz obsługiwać najnowocześniejsze maszyny i urządzenia w procesie produkcji pysznych słodyczy
  • współpracować z działem Technicznym w zakresie działań konserwacyjnych i remontowych
  • chcesz brać udział w rekomendowaniu usprawnień na stanowisku pracy

Sales Department

A key to development of our brand is top quality products and building long-term relations with our customers. For years, we have been succesfully active both in Poland and abroad.

To oferujemy

  • pracę z markowymi produktami w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • niezbędne narzędzia pracy ( samochód, laptop, telefon )
  • atrakcyjny pakiet benefitów
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz szkolenia specjalistyczne

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek związany z obszarem pracy
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu Kluczowych Klientów min. 2 cykle negocjacyjne poparte sukcesami
  • zorientowanie na wynik
  • wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne i prezentacyjne
  • entuzjazm i odpowiedzialność w podejściu do powierzonych zadań
  • dążenie do podnoszenia swoich kompetencji z zakresu wykonywanej pracy
  • otwartość na innowacje i niestandardowe metody pracy
  • posługiwanie się MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • dobra znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • kreatywność, determinacja w dążeniu do celu
  • umiejętność poruszania się w międzynarodowym środowisku

Twój zakres obowiązków

  • bezpośrednia współpraca z Centralami Sieci Sklepów – Rynek Nowoczesny
  • negocjowanie warunków handlowych
  • realizacja planów sprzedażowych
  • wdrażanie i koordynacja projektów marketingowych i trade marketingowych u obsługiwanych Klientów
  • realizacja celów strategicznych i budowa pozytywnego wizerunku Firmy
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty, atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy, niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon), atrakcyjny pakiet benefitów, możliwość rozwoju zawodowego oraz szkolenia specjalistyczne

minimum 2- letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kluczowych klientów i sieci franczyzowych, wykształcenie wyższe, wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne i prezentacyjne, kreatywność i wysokie zorientowanie na wynik, entuzjazm i odpowiedzialność w podejściu do powierzonych zadań, podnoszenie swoich kompetencji z zakresu wykonywanej pracy, otwartość na innowacje i niestandardowe metody pracy, posługiwanie się MS Office, posiadanie prawa jazdy kat. B

Mile widziane:
dobra znajomość języka angielskiego

bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami (sieci franczyzowe), negocjowanie warunków handlowych, realizacja planów sprzedażowych, wdrażanie i koordynacja projektów marketingowych i trade marketingowych u obsługiwanych klientów, realizacja celów strategicznych i budowa pozytywnego wizerunku firmy, raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy

To oferujemy

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)
  • atrakcyjny pakiet benefitów
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz szkolenia specjalistyczne

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – praca z sieciami franczyzowymi
  • entuzjazm i odpowiedzialność w podejściu do powierzonych zadań
  • rozwinięte umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne i prezentacyjne
  • zorientowanie na wynik
  • dążenie do podnoszenia swoich kompetencji z zakresu wykonywanej pracy
  • wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
  • znajomość MS Office i prawo jazdy kat. B
  • otwartość na innowacje i niestandardowe metody pracy

Twój zakres obowiązków

  • bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami i sieciami franczyzowymi
  • opracowywanie i realizacja planów promocyjnych oraz sprzedażowych klientów
  • wdrażanie projektów marketingowych i trade marketingowych u obsługiwanych klientów
  • egzekucja ustaleń centralnych w sklepach przy współpracy z Działem Sprzedaży
  • realizacja celów strategicznych i budowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy

Technology and R&D

Technological Department is one of foundations of Wawel. Due to cooperation with the Wawel Board of Experts, we successfully develop recipe compositions and promote solid knowledge about Good Ingredients.

Marketing

We build Wawel brand by communication with customers in mass media and directly in our shops. Basing on the values of the brand, we focus on its strong development by creative marketing activity.

Others

Na co możesz liczyć?:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Aplikuj do nas jeśli:

  • masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej i uczestniczyłaś/eś we wdrożeniu systemu klasy ERP jako analityk biznesowy lub właściciel procesu
  • potrafisz projektować procesy biznesowe oparte o nowoczesne narzędzia informatyczne i masz doświadczenie w ich wdrażaniu przebiegającym przez wiele działów organizacji
  • myślisz w sposób analityczny i chętnie rozwiązujesz napotkane problemy
  • łatwo nawiązujesz kontakty i lubisz pracować w zespole
  • cechujesz się samodzielnością i bardzo dobrą organizacją pracy własnej

Obowiązki:

  • zrozumienie procesów biznesowych zachodzących w organizacji (planowanie, zakupy, produkcja, dystrybucja, sprzedaż)
  • analiza procesów w celu wskazania nieefektywności i potencjału do usprawnień
  • proponowanie i prezentowanie konkretnych rozwiązań odpowiadających na potrzeby biznesu
  • przekazywanie informacji i potrzeb pomiędzy jednostkami biznesowymi a działem IT
  • koordynowanie wdrożenia nowych procesów i wspierających ich narzędzi informatycznych
  • nadzór nad testami
  • prowadzenie szkoleń

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym zakładzie 
  • szkolenia specjalistyczne
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonię dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku i paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK i ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • przyjazną atmosferę
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

APLIKUJ DO NAS JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:

  • posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, lub chcesz się rozwijać
    w tym kierunku
  • jesteś osobą sumienną i odpowiedzialną
  • masz uprawnienia do obsługi wózków widłowych

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • kompletacja towaru wg zamówień klientów
  • rozładunek i załadunek towaru w magazynach wysokiego składowania
  • bieżąca obsługa operacji magazynowych
  • dbałość o stany magazynowe, utrzymanie czystości i porządku

pracę z markowymi produktami w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę, faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty, atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy, profesjonalne narzędzia pracy, atrakcyjny pakiet benefitów, możliwość rozwoju zawodowego oraz szkolenia specjalistyczne

poszukujemy osób energicznych, lubiących kontakt z ludźmi, zainteresowanych pracą stacjonarną, łatwość nawiązywania i rozwijania kontaktów w komunikacji telefonicznej i mailowej, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, doświadczenie we współpracy z sieciami lokalnymi lub kluczowymi klientami, otwartość na innowacje i niestandardowe metody pracy, wykształcenie min. średnie preferowane wyższe

bezpośrednia obsługa Sieci Lokalnych i Kluczowych Klientów, wdrażanie i nadzorowanie promocji oraz projektów trade marketingowych u obsługiwanych Klientów, opracowywanie planów promocyjnych i sprzedażowych, zarządzanie budżetem oraz sporządzanie raportów i analiz, egzekwowanie ustaleń centralnych i lokalnych w sklepach przy współpracy z Działem Sprzedaży, realizowanie celów strategicznych i dbanie o budowanie pozytywnego wizerunku Firmy, raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

CO ZYSKASZ?:

  • stabilną pracę w prestiżowym miejscu i profesjonalnym zespole
  • wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników sprzedażowych
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK i ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

OCZEKIWANE:

  • dyspozycyjność
  • uczciwość
  • wysoka kultura osobista
  • doświadczenie w gastronomii lub handlu - mile widziane

DO TWOICH OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • dbanie o wizerunek firmy
  • obsługa kelnerska klientów kawiarni na Zamku Królewskim w Krakowie
  • aktywna sprzedaż produktów z oferty Wawel
  • dbanie o czystość lokalu

To oferujemy

  • stabilną pracę w prestiżowym miejscu i profesjonalnym zespole
  • wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników sprzedażowych
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK i ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach

Nasze wymagania

  • dyspozycyjność
  • uczciwość
  • wysoka kultura osobista
  • doświadczenie w gastronomii lub handlu - mile widziane

Twój zakres obowiązków

  • dbanie o wizerunek firmy
  • obsługa kelnerska klientów kawiarni na Zamku Królewskim w Krakowie
  • aktywna sprzedaż produktów z oferty Wawel
  • dbanie o czystość lokalu

Did not find offer for yourself, send us your CV and specify what are you good at:

Apply to the Wawel SA base.