Wawel.
Good company.
Good products.
Good employees.

Production Sector

The heart of Wawel is two works located in Dobczyce. Due to highly qualified specialist personnel and high competence of employees, for years we enjoy the top working standards and friendly atmosphere.

Co zyskasz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie 
  • szkolenia 
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • przyjazną atmosferę

  ... i oczywiście degustacja pysznych słodyczy :-)

...obecnie jest Twój ruch, aby podjąć nasze wyzwanie, zwłaszcza, jeśli:

posiadasz wykształcenie min. średnie techniczne (mechatroniczne, elektroniczne, informatyczne) lub związane z przemysłem spożywczym

  • jesteś samodzielny i ciekawi Cię rozwiązywanie technicznych problemów
  • posiadasz doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej (będzie mile widziane)
  • chcesz się dalej uczyć i rozwijać zawodowo

Jeśli cenisz sobie rozwój i zdobywanie kolejnych umiejętności, chcesz mieć wpływ na to, co robisz i chcesz dołączyć do zgranego zespołu, a ponadto ciekawi Cię zakres zadań:

  • obsługa ultranowoczesnych linii technologicznych
  • monitorowanie odczytów urządzeń kontrolno – pomiarowych
  • przezbrajanie maszyn i urządzeń
  • współpraca z pionem Technicznym w zakresie działań konserwacyjno - prewencyjnych i inwestycyjnych
  • udział w projektach optymalizacyjnych

Co zyskasz współpracując z nami:

  • ciekawą pracę na umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie
  • pakiet benefitów
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • przyjazną atmosferę


Czekamy na Twoje zgłoszenie
:)

...obecnie jest Twój ruch, aby podjąć nasze wyzwanie, zwłaszcza, jeśli:

  • masz wykształcenie średnie, preferowane specjalizacje - mechatronik, automatyk, elektronik
  • jesteś samodzielny w realizacji powierzonych zadań

Jeśli cenisz sobie rozwój i zdobywanie kolejnych umiejętności, chcesz mieć wpływ na to, co robisz i chcesz dołączyć do zgranego zespołu, a ponadto interesuje Cię:

  • usuwanie, analiza przyczyn powstawania usterek urządzeń i instalacji automatyki w przypadku wystąpienia awarii, podejmowanie działań zapobiegawczych
  • wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów zgodnie z planem remontów i bieżącymi potrzebami, nadzór nad sprzętem AKP
  • zapewnienie ciągłości pracy linii produkcyjnych
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji automatyki, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur
  • czynne uczestnictwo w nowych projektach instalacji automatyki

Co zyskasz współpracując z nami:

  • ciekawą pracę na umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie
  • pakiet benefitów
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • przyjazną atmosferę

Czekamy na Twoje zgłoszenie :)

...obecnie jest Twój ruch, aby podjąć nasze wyzwanie, zwłaszcza, jeśli:

  • masz wykształcenie średnie o profilu energetycznym
  • jesteś samodzielny w realizacji powierzonych zadań

Jeśli cenisz sobie rozwój i zdobywanie kolejnych umiejętności, chcesz mieć wpływ na to, co robisz i chcesz dołączyć do zgranego zespołu, a ponadto interesuje Cię:

  • obsługa, konserwacja, przeglądy i remonty urządzeń energetycznych/ kotły wodne i parowe, pompy, urządzenia klimatyzacyjne, sprężarki powietrza, kolektory słoneczne/ i związanych z nimi instalacji energetycznych
  • usuwanie usterek urządzeń i instalacji elektrycznych w przypadku wystąpienia awarii
  • zapewnienie ciągłości dostarczania mediów energetycznych zasilających linie produkcyjne
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji energetycznych, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur

Co zyskasz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie 
  • szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności 
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • przyjazną atmosferę

Czekamy na Twoje zgłoszenie

Szukamy osoby, która:

  • chce się rozwijać zawodowo
  • posiada doświadczenie w pracy przy produkcji (będzie dodatkowym atutem)

Jeśli cenisz sobie rozwój i zdobywanie kolejnych umiejętności, chcesz mieć wpływ na to, co robisz i chcesz dołączyć do zgranego zespołu, a ponadto:

  • chcesz obsługiwać maszyny i urządzenia w procesie produkcji pysznych słodyczy
  • współpracować z działem Technicznym w zakresie działań konserwacyjno-prewencyjnych i remontowych
  • chcesz brać udział w rekomendowaniu usprawnień na stanowisku pracy

Co zyskujesz:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie 
  • szkolenia specjalistyczne i językowe
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonię dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku i paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • przyjazną atmosferę

  ... i oczywiście degustacja pysznych słodyczy :-)

Szukamy osoby, która:

  • posiada wykształcenie średnie
  • może się pochwalić doświadczeniem z zakresu mechaniki - będzie mile widziane
  • potrafi posługiwać się podstawowymi przyrządami pomiarowymi
  • jest dyspozycyjna

Dołącz do zespołu, który jest odpowiedzialny za:

  • obsługę, konserwację, regulację oraz remonty maszyn produkcyjnych
  • usuwanie awarii maszyn produkcyjnych

Co zyskasz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  •  dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  •  degustację pysznych słodyczy :)

Szukamy osoby, która:

  • ma wykształcenie wyższe, preferowane specjalizacje - mechatronik, automatyk, elektronik
  • zna sterowniki PLC Siemens i układy automatyki przemysłowej
  • jest samodzielna, odpowiedzialna i dyspozycyjna
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Dołącz do zespołu odpowiedzialnego za:

  • usuwanie, analizę przyczyn powstawania usterek urządzeń i instalacji automatyki w przypadku wystąpienia awarii, podejmowanie działań zapobiegawczych
  • wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów zgodnie z planem remontów i bieżącymi potrzebami, nadzór nad sprzętem AKP
  • zapewnienie ciągłości pracy linii produkcyjnych
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji automatyki, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur
  • czynne uczestnictwo w nowych projektach instalacji automatyki

Firma oferuje:

  • możliwość szybkiego rozwoju
  • ciekawą pracę nad innowacyjnymi projektami
  • stabilne zatrudnienie
  • nowoczesne narzędzia pracy i pakiet benefitów

Oczekiwania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie podobnym stanowisku, w firmie produkcyjnej z branży spożywczej
  • znajomość przepisów związanych z produkcją żywności i systemami jakości
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office

Główne zadania:

  • udział we wdrażaniu nowych technologii w procesach produkcyjnych
  • nadzór nad przebiegiem wyznaczonego procesu technologicznego
  • optymalizacja jego przebiegu w celu zwiększania wydajności i minimalizacji strat
  • rekomendowanie działań korygujących dotyczące działania całości procesu lub jego poszczególnych elementów
  • szkolenie pracowników w zakresie obsługi nowych technologii
  • przygotowywanie raportów i wymaganej dokumentacji

Co zyskasz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  • degustację pysznych słodyczy :)

...obecnie jest Twój ruch, aby podjąć nasze wyzwanie, zwłaszcza, jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe o profilu elektrycznym
  • jesteś samodzielny w realizacji powierzonych zadań
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Jeśli cenisz sobie rozwój i zdobywanie kolejnych umiejętności, chcesz mieć wpływ na to, co robisz i chcesz dołączyć do zgranego zespołu, a ponadto interesuje Cię:

  • usuwanie usterek urządzeń i instalacji elektrycznych w przypadku wystąpienia awarii
  • wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów zgodnie z planem remontów i bieżącymi potrzebami
  • zapewnienie ciągłości dostarczania energii elektrycznej zasilającej linie produkcyjne
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur

Co zyskasz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  • degustację pysznych słodyczy :)

...obecnie jest Twój ruch, aby podjąć nasze wyzwanie, zwłaszcza, jeśli:

  • posiadasz wykształcenie średnie, doświadczenie z zakresu mechaniki oraz  znajomość rysunku technicznego, umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi
  • jesteś samodzielny w realizacji powierzonych zadań

mile widziane :

  • uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1,2
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych i nożycowych

Jeśli cenisz sobie rozwój i zdobywanie kolejnych umiejętności, chcesz mieć wpływ na to, co robisz i chcesz dołączyć do zgranego zespołu, a ponadto interesuje Cię:

  • obsługa, konserwacja, regulacja oraz remonty maszyn produkcyjnych
  • usuwanie awarii maszyn produkcyjnych

Sales Department

A key to development of our brand is top quality products and building long-term relations with our customers. For years, we have been succesfully active both in Poland and abroad.

Firma oferuje:

  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • szkolenia
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • samochód służbowy, telefon komórkowy

Wymagania:

Od Kandydatów oczekujemy: min. średniego wykształcenia, doświadczenia w pracy na podobnych stanowiskach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG), zdyscyplinowania, zaangażowania i lojalności wobec pracodawcy. Wymagana znajomość rynku lokalnego oraz czynne prawo jazdy kat. B.


Obowiązki:

  • kompleksowa obsługa detalicznych punktów sprzedaży
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami
  • budowa pozytywnego wizerunku firmy
  • raportowanie zgodne z wewnętrznymi standardami

Firma oferuje:

  • pracę w młodym, dynamicznym zespole, szkolenia
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • narzędzia pracy takie jak samochód służbowy, telefon
    komórkowy, komputer
  • pakiet benefitów

Oczekiwania:

  • min. średnie wykształcenie
  • 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży FMCG
  • orientacja na wyniki i cele
  • bardzo dobry poziom umiejętności sprzedażowych
  • dobry poziom umiejętności coachingowych
  • umiejętność planowania i koordynowania pracy zespołu w oparciu o aplikacje sprzedażowe
  • zaangażowanie w realizację zadań, rzetelność i lojalność
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B

Obowiązki:

  • nadzór, kontrola i koordynacja działań zespołu Przedstawicieli Handlowych ds. Detalu na powierzonym obszarze
  • realizacja planów sprzedaży zespołu
  • obsługa lokalnych sieci handlowych
  • dbałość o dostępność produktów zgodnie z obowiązującymi standardami dystrybucyjnymi i ekspozycyjnymi
  • budowa pozytywnego wizerunku Firmy i kontaktu z Klientem
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

Firma oferuje:

  • pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku
  • wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji
  • narzędzia pracy
  • możliwość rozwoju osobistego

Wymagania:

  • wykształcenie min średnie
  • doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG)
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • zdyscyplinowanie, wysoki poziom zdolności interpersonalnych i negocjacyjnych
  • zaangażowanie i lojalność wobec pracodawcy
  • umiejętność obsługi systemów i urządzeń komputerowych
  • prawo jazdy


Obowiązki:

  • kompleksowa obsługa Sklepów Kluczowych Klientów funkcjonujących w Polsce
  • planowanie i realizacja kluczowych działań promocyjnych i sprzedażowych produktów marki Wawel
  • budowa pozytywnego wizerunku Firmy
  • realizacja celów strategicznych Firmy
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

Firma oferuje:

  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • szkolenia
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • samochód służbowy, telefon komórkowy

 

Wymagania:

Od Kandydatów oczekujemy: min. średniego wykształcenia, doświadczenia w pracy na podobnych stanowiskach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG), zdyscyplinowania, zaangażowania i lojalności wobec pracodawcy. Wymagana znajomość rynku lokalnego oraz czynne prawo jazdy kat. B.


Obowiązki:

  • kompleksowa obsługa detalicznych punktów sprzedaży
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami
  • budowa pozytywnego wizerunku firmy
  • raportowanie zgodne z wewnętrznymi standardami

Co zyskujesz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie

Szukamy osoby, która:

  • ukończyła studia wyższe - kierunek związany z handlem międzynarodowym
  • potrafi poruszać się w środowisku komputerowym
  • dobrze czuje się za kierownicą i ma prawo jazdy kat. B
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
  • dobrze zna język angielski (w mowie i piśmie), znajomość innych języków mile widziana

Dołącz do zespołu odpowiedzialnego za:

  • obsługę Kluczowych Klientów i Dystrybutorów na obsługiwanych rynkach zagranicznych
  • wdrażanie i koordynację projektów marketingowych i trade marketingowych
  • u obsługiwanych Klientów
  • realizację planów promocyjnych i sprzedażowych
  • monitorowanie sytuacji rynkowej i działań konkurencji

Firma oferuje:

  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • szkolenia
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • samochód służbowy, telefon komórkowy

Wymagania:

Od Kandydatów oczekujemy: min. średniego wykształcenia, doświadczenia w pracy na podobnych stanowiskach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG), zdyscyplinowania, zaangażowania i lojalności wobec pracodawcy. Wymagana znajomość rynku lokalnego oraz czynne prawo jazdy kat. B.


Obowiązki:

  • kompleksowa obsługa detalicznych punktów sprzedaży
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami
  • budowa pozytywnego wizerunku firmy
  • raportowanie zgodne z wewnętrznymi standardami

Firma oferuje:

  • kreatywną i pełną wyzwań pracę w firmie będącej liderem rynkowym
  • profesjonalne narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
    (w tym samochód służbowy)
  • system szkoleń i profesjonalną ścieżkę rozwoju zawodowego
    powiązaną z osiąganymi wynikami (w tym możliwość
    doskonalenia języków obcych)
  • dodatkowy pakiet benefitów

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek związany z obszarem pracy
  • min 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
  • orientacja na cel i wytrwałość
  • znajomość języka angielskiego (min. poziom B2 w mowie i piśmie), znajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
  • umiejętność poruszania się w środowisku komputerowym
  • prawo jazdy kat. B
  • a przede wszystkim:
  • entuzjazm
  • kreatywność
  • otwartość na innowacje i niestandardowe metody pracy

Obowiązki:

  • bezpośrednia obsługa Klientów biznesowych na powierzonych rynkach zagranicznych
  • aktywne pozyskiwanie nowych Partnerów biznesowych i nawiązywanie długotrwałej współpracy
  • rozwój polityki sprzedażowej Firmy
  • opracowywanie planów promocyjnych i sprzedażowych
  • samodzielna organizacja i prowadzenie procesu sprzedaży
  • monitorowanie sytuacji rynkowej i działań konkurencji
  • realizacja celów strategicznych i budowa pozytywnego wizerunku Firmy
  • udział w zagranicznych imprezach targowych

Firma oferuje:

  • pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku
  • wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji
  • narzędzia pracy
  • możliwość rozwoju osobistego

Wymagania:

  • wykształcenie min średnie
  • doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG)
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • zdyscyplinowanie, wysoki poziom zdolności interpersonalnych i negocjacyjnych
  • zaangażowanie i lojalność wobec pracodawcy
  • umiejętność obsługi systemów i urządzeń komputerowych
  • prawo jazdy


Obowiązki:

  • kompleksowa obsługa Sklepów Kluczowych Klientów funkcjonujących w Polsce
  • planowanie i realizacja kluczowych działań promocyjnych i sprzedażowych produktów marki Wawel
  • budowa pozytywnego wizerunku Firmy
  • realizacja celów strategicznych Firmy
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

Firma oferuje:

  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • szkolenia
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • samochód służbowy, telefon komórkowy

Wymagania:

Od Kandydatów oczekujemy: min. średniego wykształcenia, doświadczenia w pracy na podobnych stanowiskach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG), zdyscyplinowania, zaangażowania i lojalności wobec pracodawcy. Wymagana znajomość rynku lokalnego oraz czynne prawo jazdy kat. B.


Obowiązki:

  • kompleksowa obsługa detalicznych punktów sprzedaży
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami
  • budowa pozytywnego wizerunku firmy
  • raportowanie zgodne z wewnętrznymi standardami

Firma oferuje:

  • pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku
  • wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji
  • narzędzia pracy
  • możliwość rozwoju osobistego

Wymagania:

  • wykształcenie min średnie
  • doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG)
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • zdyscyplinowanie, wysoki poziom zdolności interpersonalnych i negocjacyjnych
  • zaangażowanie i lojalność wobec pracodawcy
  • umiejętność obsługi systemów i urządzeń komputerowych
  • prawo jazdy


Obowiązki:

  • kompleksowa obsługa Sklepów Kluczowych Klientów funkcjonujących w Polsce
  • planowanie i realizacja kluczowych działań promocyjnych i sprzedażowych produktów marki Wawel
  • budowa pozytywnego wizerunku Firmy
  • realizacja celów strategicznych Firmy
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

Firma oferuje:

  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • szkolenia
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • samochód służbowy, telefon komórkowy

Wymagania:

Od Kandydatów oczekujemy: min. średniego wykształcenia, doświadczenia w pracy na podobnych stanowiskach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG), zdyscyplinowania, zaangażowania i lojalności wobec pracodawcy. Wymagana znajomość rynku lokalnego oraz czynne prawo jazdy kat. B.


Obowiązki:

  • kompleksowa obsługa detalicznych punktów sprzedaży
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami
  • budowa pozytywnego wizerunku firmy
  • raportowanie zgodne z wewnętrznymi standardami

Firma oferuje:

  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • szkolenia
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • samochód służbowy, telefon komórkowy

Wymagania:

Od Kandydatów oczekujemy: min. średniego wykształcenia, doświadczenia w pracy na podobnych stanowiskach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG), zdyscyplinowania, zaangażowania i lojalności wobec pracodawcy. Wymagana znajomość rynku lokalnego oraz czynne prawo jazdy kat. B.


Obowiązki:

  • kompleksowa obsługa detalicznych punktów sprzedaży
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami
  • budowa pozytywnego wizerunku firmy
  • raportowanie zgodne z wewnętrznymi standardami

Co zyskujesz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

Szukamy osoby która:

  • posiada wykształcenie wyższe (lub w trakcie ostatnich lat studiów) preferowany kierunek związany z obszarem pracy
  • ma doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - będzie to dodatkowy atut
  • posługuje się MS Office i ma prawo jazdy kat. B
  • zna język angielski – będzie to dodatkowy atut
  • cechuje się entuzjazm w podejściu do powierzonych zadań
  • jest otwarta na innowacje i niestandardowe metody pracy

Dołącz do zespołu odpowiedzialnego za:

  • bezpośrednią obsługę Klientów takich jak Eurocasch, polskie sieci handlowe, sieci franczyzowe
  • wdrażanie projektów marketingowych i trade marketingowych u obsługiwanych Klientów
  • opracowywanie planów promocyjnych i sprzedażowych
  • egzekucję ustaleń centralnych w sklepach przy współpracy z Sales Force
  • realizację celów strategicznych i budowę pozytywnego wizerunku Firmy
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

Technology and R&D

Technological Department is one of foundations of Wawel. Due to cooperation with the Wawel Board of Experts, we successfully develop recipe compositions and promote solid knowledge about Good Ingredients.

Co zyskujesz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, dla chętnych kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

 

Szukamy osoby, która:

  • posiada wykształcenie związane z branżą cukierniczą/spożywczą
  • zdobyła już pierwsze doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - będzie to dodatkowym atutem
  • cechuje się zdolnościami manualnymi/artystycznymi
  • interesuje się cukiernictwem i technikami dekoracji wyrobów
  • potrafi dekorować wyroby cukiernicze wykorzystując aktualne techniki zdobienia (np. aerograf cukierniczy)
  • będzie otwarta na zdobywanie wiedzy, doskonalenie swojego warsztatu

Dołącz do zespołu odpowiedzialnego za:

  • ręczną produkcję i dekorowanie pralin i wyrobów czekoladowych
  • wykonywanie ozdób i zdobienie produktów
  • udział w testowaniu nowych surowców
  • projektowanie nowych wyrobów rzemieślniczych

Marketing

We build Wawel brand by communication with customers in mass media and directly in our shops. Basing on the values of the brand, we focus on its strong development by creative marketing activity.

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość udziału w ciekawych projektach i poszerzenia doświadczeń zawodowych
  • pracę w otoczeniu najwyższej jakości, pysznych produktów
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

 

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek marketing, zarządzanie lub ekonomia
  • 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku menedżerskim w dziale marketingu, trade-marketingu (preferowane doświadczenie z obszaru spożywczego FMCG)
  • dynamizm w działaniu i nastawienie na rezultaty
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • samodzielność i umiejętność zarządzania projektami
  • kreatywność oraz inicjatywa w myśleniu i działaniu
  • dokładność, sumienność i terminowość
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • znajomość i obsługa AC Nielsen Answers
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B

Główne zadania:

  • opracowanie i skuteczne wdrożenie strategii trade marketingowej dla wyznaczonych kanałów dystrybucji i sprzedaży
  • zarządzanie działaniami merchandisingowymi, akcjami promocyjnymi, programami lojalnościowymi
  • przygotowanie i egzekucja planów aktywności trade marketingowych dla poszczególnych marek
  • wyznaczanie KPI dla prowadzonych akcji trade marketingowych, a następnie monitorowanie efektywności i ich rozliczenie
  • współpraca z Brand Managerami w zakresie prowadzonych akcji marketingowych i trade marketingowych
  • przygotowanie i zarządzanie materiałami POS, zarządzanie logistyką związaną z tym obszarem
  • opracowywanie i przygotowanie standardów ekspozycyjnych i planogramów
  • opracowywanie i prezentacja analiz: sprzedaży, konkurencji, a także badań i analiz rynku na podstawie danych z firm badawczych i monitorujących rynek
  • aktywne poszukiwanie i rozwój narzędzi wsparcia sprzedaży
  • współpraca z agencjami zewnętrznymi
  • zarządzanie podległym budżetem i kontrola jego realizacji

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość udziału w ciekawych projektach i poszerzenia doświadczeń zawodowych
  • pracę w otoczeniu najwyższej jakości, pysznych produktów
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

…krótko mówiąc odpowiada za sprawne funkcjonowanie pracy całegi działu od strony formalno-organizacyjnej i wspiera poszczególne obszary marketingu. To praca wymagająca skrupulatności i umiejętności radzenia sobie z wyzwaniami, dzięki której poznasz wszystkie obszary nowoczesnej komunikacji marketingowej, dlatego szukamy osób, które posiadają / wykazują:

  • wykształcenie wyższe lub są w trakcie studiów (mile widziane kierunki: ekonomia, marketing, zarządzanie, komunikacja, psychologia, socjologia)
  • podstawową wiedzę z zakresu marketingu
  • bardzo dobrą znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office
  • gotowość do pracy w pełnym wymiarze godzin
  • znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację
  • bardzo dobrą organizację pracy własnej
  • kreatywność, inicjatywę, nieszablonowe podejście do realizowanych projektów
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
  • systematyczność, terminowość
  • prawo jazdy kat. B
  • zorientowanie na cel
  • entuzjazm i uśmiech na twarzy :)

Mile widziane staże / praktyki w działach marketingu w branży FMCG oraz zorientowanie w trendach dotyczących branży spożywczej.

Jeśli lubisz, gdy wokół Ciebie dużo się dzieje, chcesz mieć swój udział
w wyjątkowych kampaniach i rozwijać swoje umiejętności w różnych obszarach marketingu, to dobrze trafiłeś. Dołącz do naszego zespołu jako Asystent w dziale marketingu i poczuj się dobrze w strukturach firmy z ponad 100-letnią tradycją oraz ofertą znakomitych słodyczy, które mają moc wprowadzania ludzi w dobry nastrój!

Co robi Asystent w dziale marketingu:

  • bierze aktywny udział w projektach marketingowych i realizowanych kampaniach
    w ramach powierzonych mu zadań
  • analizuje działania konkurencji, sytuację rynkową, opracowuje raporty i prezentacje
  • współorganizuje eventy i bierze w nich aktywny udział
  • wspiera pracę poszczególnych managerów w dziale (w obszarach: digital, PR, zarządzanie kategorią produktu)
  • współpracuje z innymi działami w firmie oraz podwykonawcami zewnętrznymi (agencje, drukarnie, zleceniobiorcy)
  • wykonuje prace związane ze sprawnym funkcjonowaniem działu marketingu, takie jak archiwizacja materiałów, zamówienia, obieg i ewidencja faktur

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość udziału w ciekawych projektach i poszerzenia doświadczeń zawodowych
  • pracę w otoczeniu najwyższej jakości, pysznych produktów
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

…krótko mówiąc opiekuje się powierzonymi produktami lub kategoriami produktów przez cały cykl ich życia. To bardzo ciekawa, pełna wyzwań praca, ale i ważna rola w dziale marketingu, dlatego szukamy osób, które posiadają / wykazują:

  • wykształcenie wyższe: profil ekonomiczny (marketing, zarządzanie, handel zagraniczny) lub społeczny (socjologia, psychologia)
  • minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (branża FMCG)
  • bardzo dobrą znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację
  • prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych
  • praktyczną znajomość pakietu MS Office
  • dobrą organizację pracy własnej, umiejętność planowania i zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
  • kreatywność, inicjatywę, nieszablonowe podejście do realizowanych projektów
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
  • systematyczność
  • wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne
  • umiejętność pracy w zespole z osobami o odmiennych kompetencjach
  • zorientowanie na cel
  • entuzjazm i uśmiech na twarzy :)

Niektórzy twierdzą, że ludzie dzielą się tylko na 2 kategorie – fanów Kasztanków i Mieszanki Krakowskiej. Wawel to ukochana marka Polaków. Ma ponad 100 lat tradycji i ofertę pełną wyjątkowych słodyczy, które mają moc wprowadzania ludzi w dobry nastrój! Jeśli i Ty chcesz poczuć się dobrze, współtworząc marketing znakomitych słodyczy produkowanych przez Wawel, dołącz do naszego zespołu jako Brand Manager!

Co robi Brand Manager:

  • efektywnie zarządza portfelem produktów w ramach powierzonych marek (subbrandów)
  • opracowuje i wdraża plany marketingowe zorientowane na rozwój podległych mu kategorii produktów i marek
  • inicjuje i bierze aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
  • koordynuje prace związane ze zmianami w portfelu produktów
  • analizuje dane sprzedażowe i dystrybucyjne
  • zarządza zespołem podległych pracowników
  • monitoruje i analizuje dane rynkowe i konsumenckie
  • planuje i realizuje działania promocyjne w obszarach: ATL, BTL, on-line, ambient, współpracując z agencjami i podwykonawcami
  • tworzy materiały niezbędne do komunikacji marketingowej oraz wytyczne projektowe dla opakowań produktów
  • analizuje efektywności prowadzonych działań promocyjnych i komunikacyjnych
  • współpracuje m.in. z osobami odpowiedzialnymi za technologię, zakupy, sprzedaż, digital marketing i PR
  • raportuje efekty swoich działań do dyrektora marketingu

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość udziału w ciekawych projektach i poszerzenia doświadczeń zawodowych
  • pracę w otoczeniu najwyższej jakości, pysznych produktów
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

Szukamy osoby, która:

  • ma wykształcenie wyższe: zarządzanie i marketing, handel zagraniczny, inne kierunki ekonomiczne
  • posiada minimum roczne doświadczenie w obszarze marketingu w sektorze FMCG
  • cechuje się dobrą organizacją pracy
  • z łatwością komunikuje się z innymi i współpracuje w zespole
  • lubi niestandardowe zadania i wykazuje się inicjatywą w działaniu
  • obsługuje pakiet MS Office, ma prawo jazdy kat. B


Dołącz do zespołu odpowiedzialnego za:

  • wdrażanie działań trade marketingowych dla funkcjonujących na rynku kanałów dystrybucji i sprzedaży
  • koordynację działań merchandisingowych i akcji promocyjnych
  • współpracę z Brand Managerami i Działem Sprzedaży w zakresie prowadzonych akcji marketingowych i trade marketingowych
  • tworzenie mechanizmów promocji oraz analizę ich efektywności
  • tworzenie materiałów reklamowych wspomagających ekspozycję produktów oraz komunikację w miejscu sprzedaży
  • monitoring rynku pod kątem potrzeb klientów i działań konkurencji
  • opracowywanie prezentacji i analiz efektywniści, a także badań i analiz rynku na podstawie danych z firm badawczych

Co zyskujesz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji, obecnej na Giełdzie Papierów Wartościowych,
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty,
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne oraz kursy języka angielskiego,
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci,
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach,
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy,
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura,
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

Szukamy osoby, która:

  • zdobyła już pierwsze doświadczenie w branży e-commerce minimum 1 rok (zarządzanie e-sklepem, promocja sklepu, obsługa klienta), 
  • zna trendy związane z zagadnieniami szeroko pojętej kategorii e-commerce i marketingu internetowego (m.in. SEM, remarketing, afiliacje, e-mail marketing,),
  • dysponuje wiedzą z zakresu marketingu internetowego i mechanizmów sprzedaży internetowej,
  • zna takie narzędzia jak: Google Analytics, Adwords Ads, Facebook Ads, Google Trends, Google Tag Manager, narzędzia do automatyzacji, testy A/B, pakiet Office),
  • posiada podstawową znajomość zagadnień związanych z grafiką,
  • cechuje się wysoką komunikatywnością i umiejętnością współpracy.

Obowiązki:

  • nadzór nad sklepem slodkiwawel.pl (na platformie shoper), dodawanie produktów, dbanie o wygląd sklepu, aktualizacja treści, uzupełnianie fotografii produktów, działania z własnej inicjatywy,         
  • testowaniem nowych funkcjonalności systemu, kontrola prawidłowego działania platformy shoper, optymalizacja UX,
  • rozwój kanału e-commerce sklepu slodkiwawel.pl – szukanie nowych rozwiązań, możliwości sprzedaży,
  • analiza sprzedaży w kanale e-commerce; raportowanie wyników – analiza kampanii za pomocą Google Analitycs, wyciąganie wniosków i rekomendowanie ulepszeń dla sprzedaży, 
  • monitorowanie wyszukań użytkowników za pośrednictwem Google Trends, 
  • monitorowanie działań konkurencji w zakresie e-commerce,
  • współpraca i udział w negocjacjach z zewnętrznymi firmami w zakresie e-commerce.

Others

Co zyskasz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie 
  • szkolenia specjalistyczne i językowe
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonię dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku i paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • przyjazną atmosferę

 ... i oczywiście degustacja pysznych słodyczy :-)

Czekamy na Twoje zgłoszenie

Szukamy osoby, która:

  • posiada doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, lub chce się rozwijać w tym kierunku
  • jest sumienna i odpowiedzialna
  • ma uprawnienia do obsługi wózków widłowych

Dołącz do zespołu, który odpowiada za:

Kompletację towaru wg zamówień klientów, rozładunek i załadunek towaru w magazynach wysokiego składowania, bieżąca obsługę operacji magazynowych, dbałość o stany magazynowe, utrzymanie czystości i porządku.

Firma oferuje:

  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • szkolenia
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • samochód służbowy, telefon komórkowy

Wymagania:

Od Kandydatów oczekujemy: min. średniego wykształcenia, doświadczenia w pracy na podobnych stanowiskach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG), zdyscyplinowania, zaangażowania i lojalności wobec pracodawcy. Wymagana znajomość rynku lokalnego oraz czynne prawo jazdy kat. B.


Obowiązki:

  • kompleksowa obsługa detalicznych punktów sprzedaży
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami
  • budowa pozytywnego wizerunku firmy
  • raportowanie zgodne z wewnętrznymi standardami

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość udziału w ciekawych projektach i poszerzenia doświadczeń zawodowych
  • pracę w otoczeniu najwyższej jakości, pysznych produktów
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

Szukamy osoby, która:

  • posiada wykształcenie wyższe - preferowane ekonomiczne, techniczne, ścisłe
  • zna bardzo dobrze język angielski
  • biegle posługuje się programem Excel
  • jest odpowiedzialna, samodzielna i komunikatywna

… a doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Dołącz do zespołu odpowiedzialnego za:

  • planowanie procesu zakupów i analizę potrzeb produkcyjnych
  • import towarów
  • nadzór nad logistyką dostaw
  • analizy i raporty procesu zakupów
  • współpracę z klientami zewnętrznym (dostawcy) i wewnętrznymi

Did not find offer for yourself, send us your CV and specify what are you good at:

Aplikacja do Bazy Wawel SA.