Wejdź z nami
na wyższy level!
Level Wawel
Pion produkcji i Utrzymanie ruchu
Serce Firmy Wawel to dwa zakłady produkcyjne znajdujące się w Dobczycach. Dzięki wykwalifikowanej kadrze specjalistów i wysokim kompetencjom pracowników, od lat cieszymy się najwyższymi standardami pracy i przyjazną atmosferą.
Oferujemy:
- ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym
- dodatkowo płatne godziny nadliczbowe
- atrakcyjne dodatki płacowe
- szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności zawodowe
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
- możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
- współfinansowany dojazd do pracy na wybranych trasach
- przyjazną atmosferę i gruntowne wdrożenie do pracy
Nasze wymagania:
- masz wykształcenie średnie lub wyższe o profilu: elektryk, energetyk, mechanik lub automatyk
- cechuje Cię samodzielność i odpowiedzialność
- chcesz się rozwijać zawodowo zgodnie z kierunkiem swojego wykształcenia (doświadczenie w pracy w zawodzie - będzie dodatkowym atutem)
- jesteś gotowy do pracy w systemie III zmianowym (6:00, 14:00, 22:00)
- masz zrobione badania do celów sanitarno – epidemiologicznych (mile widziane)
Twoje obowiązki:
- dbanie o utrzymanie ciągłości pracy linii produkcyjnej
- usuwanie usterek, naprawa maszyn i urządzeń zgodnie z Twoim profilem wykształcenia i posiadanymi kwalifikacjami
- wspieranie działu utrzymania ruchu w rozwiązywaniu bieżących problemów produkcyjnych
- wykonywanie regularnych, planowanych prac konserwacyjnych i przeglądów
Oferujemy:
- ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym
- dodatkowo płatne godziny nadliczbowe
- atrakcyjne dodatki płacowe
- szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności zawodowe
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
- możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
- współfinansowany dojazd do pracy na wybranych trasach
- przyjazną atmosferę i gruntowne wdrożenie do pracy
Nasze wymagania:
- posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub chcesz się rozwijać w tym kierunku
- jesteś osobą sumienną i odpowiedzialną
- masz uprawnienia do obsługi wózków widłowych (UDT) – będzie to dodatkowy atut
- masz już zrobione badania do celów sanitarno – epidemiologicznych (mile widziane)
- jesteś gotowy do pracy w systemie III zmianowym (6:00, 14:00, 22:00, 8h dziennie, pn – pt, sporadycznie w weekendy).
Twoje obowiązki:
- kompletacja towaru wg zamówień klientów
- rozładunek i załadunek towaru w magazynach wysokiego składowania
- bieżąca obsługa operacji magazynowych
- dbałość o stany magazynowe, utrzymanie czystości i porządku
Oferujemy:
- ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
- możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
- pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
- możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
- współfinansowany dojazd do i z pracy na wybranych trasach
- możliwość degustacji pysznych słodyczy :)
Nasze wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane specjalizacje - mechatronik, automatyk, elektronik
- znajomość sterowników PLC Siemens i układów automatyki przemysłowej
- samodzielność i odpowiedzialność
- gotowość do pracy w systemie III zmianowym: 6:00, 14:00, 22:00
- język angielski - będzie to dodatkowy atut
Twoje obowiązki:
- usuwanie, analiza przyczyn powstawania usterek urządzeń i instalacji automatyki w przypadku wystąpienia awarii, podejmowanie działań zapobiegawczych
- wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów zgodnie z planem remontów i bieżącymi potrzebami, nadzór nad sprzętem AKP
- zapewnienie ciągłości pracy linii produkcyjnych
- analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji automatyki, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur
- czynne uczestnictwo w nowych projektach instalacji automatyki
Oferujemy:
- ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
- możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
- pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
- możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
- współfinansowany dojazd do i z pracy na wybranych trasach
- codziennie świeża kanapka
- degustację pysznych słodyczy :)
Nasze wymagania:
- masz wykształcenie zawodowe, średnie lub wyższe o profilu elektrycznym
- masz doświadczenie min 1-2 lata na pokrewnym stanowisku
- posiadasz ogólną wiedzę z zakresu elektryki i budowy maszyn
- szybko i efektywnie rozwiązujesz problemy
- jesteś gotowy do pracy w systemie III zmianowym: 6:00, 14:00, 22:000
- masz uprawnienia SEP do minimum 1kV (mile widziane)
- znasz język angielski - będzie to dodatkowym atutem
Twoje obowiązki:
- usuwanie usterek urządzeń i instalacji elektrycznych w przypadku wystąpienia awarii
- wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów zgodnie z planem remontów i bieżącymi potrzebami
- zapewnienie ciągłości dostarczania energii elektrycznej zasilającej linie produkcyjne
- analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur
- proponowanie udoskonaleń i działań zmierzających do poprawy jakości i ciągłości produkcji
- współpraca z innymi działami
Oferujemy:
- ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
- możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
- atrakcyjne dodatki płacowe
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
- możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
- współfinansowany dojazd do pracy na wybranych trasach
- przyjazną atmosferę
- możliwość degustacji pysznych słodyczy :)
Nasze wymagania:
- posiadasz wykształcenie zawodowe lub średnie o profilu technicznym
- cechuje cię samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- jesteś gotowy do pracy w systemie III zmianowym (6:00, 14:00, 22:00)
Mile widziane:
- doświadczenie zawodowe lub staż z zakresu branży energetycznej
- uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1, 2, 3
- znajomość języka angielskiego
Twoje obowiązki:
- obsługa, konserwacja, przeglądy i remonty urządzeń energetycznych (kotłów wodnych i parowych, pomp, urządzeń klimatyzacyjnych, sprężarek powietrza, kolektorów słonecznych) i związanych z nimi instalacji energetycznych
- usuwanie usterek urządzeń i instalacji energetycznych w przypadku wystąpienia awarii
- zapewnienie ciągłości dostarczania mediów energetycznych zasilających linie produkcyjne
- analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji energetycznych, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur
Oferujemy:
- stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie Produkcyjnym w Dobczycach
- atrakcyjne wynagrodzenie: 5400 brutto oraz dodatki płacowe: premia frekwencyjna, dodatek za III zmianę i godziny nadliczbowe
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, dofinansowanie wypoczynku dla Ciebie i Twoich dzieci, paczki świąteczne ze słodyczami, codziennie świeże kanapki, liczne konkursy dla pracowników i ich rodzin z atrakcyjnymi nagrodami
- współfinansowany dojazd do pracy na wybranych trasach, z okolicznych miejscowości
- możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
- szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności zawodowe
- przyjazną atmosferę i gruntowne wdrożenie do pracy
- możliwość degustacji pysznych słodyczy :)
Nasze wymagania:
- posiadasz wykształcenie min. zawodowe, preferowany profil spożywczy lub techniczny
- masz doświadczenie w pracy na produkcji
- posiadasz badania do celów sanitarno–epidemiologicznych
- możesz pracować w systemie III zmianowym (6:00, 14:00, 22:00, 8h dziennie, pn – pt, sporadycznie w weekendy)
- potrafisz pracować w zespole i masz chęć do nauki obsługi maszyn i urządzeń
Twoje obowiązki:
- obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych zgodnie z instrukcjami
- namiarowanie surowców zgodnie z wytycznymi
- kontrola jakości produktów oraz reagowanie na niezgodności
- dbanie o prawidłowy przebieg procesu
Oferujemy:
- ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie produkcyjnym
- dodatkowo płatne godziny nadliczbowe
- atrakcyjne dodatki płacowe
- szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności zawodowe
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
- możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
- współfinansowany dojazd do pracy na wybranych trasach, z okolicznych miejscowości
- przyjazną atmosferę i gruntowne wdrożenie do pracy
- możliwość degustacji pysznych słodyczy :)
Nasze wymagania:
- chcesz się rozwijać zawodowo (u nas masz możliwość awansu)
- masz chęci do nauki obsługi nowoczesnych maszyn i urządzeń
- masz doświadczenie w pracy na produkcji - będzie to dodatkowy atut
- masz już zrobione badania do celów sanitarno – epidemiologicznych (mile widziane)
- możesz pracować w systemie III zmianowym (6:00, 14:00, 22:00, 8h dziennie, pn – pt, sporadycznie w weekendy).
Twoje obowiązki:
- obsługa maszyn i urządzeń w procesie produkcji pysznych słodyczy (spokojnie- nie musisz się na nich znać, wszystkiego Cię nauczymy)
Oferujemy:
- ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
- możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
- atrakcyjne dodatki płacowe
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
- możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
- współfinansowany dojazd do pracy na wybranych trasach
- przyjazną atmosferę
- możliwość degustacji pysznych słodyczy :)
Nasze wymagania:
- posiadasz wykształcenie zawodowe lub średnie o profilu mechanicznym (mechanik, mechatronik)
- cechuje cię samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- masz znajomość rysunku technicznego
- jesteś gotowy do pracy w systemie III zmianowym (6:00, 14:00, 22:00)
Mile widziane:
- doświadczenie zawodowe lub staż z zakresu mechaniki
- uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1, 2
- uprawnienia do obsługi wózków widłowych i nożycowych
- umiejętność obsługi obrabiarek konwencjonalnych (tokarka, frezarka)
- znajomość języka angielskiego
Twoje obowiązki:
- obsługa, konserwacja, regulacja oraz remonty maszyn produkcyjnych
- usuwanie awarii maszyn produkcyjnych
Dział sprzedaży
Kluczem do rozwoju naszej marki są produkty najwyżej jakości oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami. Od lat z sukcesem działamy zarówno w Polsce, jak i na świecie.
To oferujemy
- ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
- możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
- atrakcyjne dodatki płacowe
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
- możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
- przyjazną atmosferę
- możliwość degustacji pysznych słodyczy :)
Nasze wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym ze sklepem online i marketplace;
- Praktyczna znajomość narzędzi analitycznych (m.in. Google Analytics, Google Search Console, Google Trends itp.);
- Umiejętność mierzenia skuteczności prowadzonych działań w ramach e-commerce;
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy i umiejętność nadawania priorytetu zadań;
- Zdolności analityczne oraz umiejętność wyciągania wniosków na podstawie danych
- Zaangażowanie i wytrwała determinacja w realizację założonych działań zmierzających do rozwoju sprzedaży w kanale e-commerce;
- Umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane
- Doświadczenie w obsłudze systemów: PC Market i Baselinker
Twój zakres obowiązków
- Bieżąca koordynacja procesu sprzedaży w ramach kanału własnego (sklep internetowy) i kanałów zewnętrznych (marketplace)
- Obsługa zamówień oraz klientów w e-sklepie Wawel SA
- Śledzenie najnowszych trendów e-marketingowych oraz proponowanie nowych rozwiązań.
- Rozwój oferty sklepu internetowego Wawel
- Praca nad wizualną prezentacją sklepu oraz opisów produktowych.
- Udział w tworzeniu komunikacji i promocji w kanale e-commerce;
- Bieżąca współpraca z Działem Marketingu i Trade Marketingu w ramach tworzenia spójnej strategii e-commerce;
- Monitorowanie rynku, działań konkurencji i trendów rynkowych w zakresie e-commerce;
- Planowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych w ramach kanałów e-commerce;
- Sporządzanie raportów oraz analiz związanych ze sprzedażą;
- Bieżące raportowanie działań i zgłaszanie sugestii zmian.
To oferujemy
- ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
- możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
- atrakcyjne dodatki płacowe
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
- możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
- przyjazną atmosferę
- możliwość degustacji pysznych słodyczy :)
Nasze wymagania
- Doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem sklepem online i marketplace;
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
- Praktyczna i teoretyczna znajomość narzędzi analitycznych (m.in. Google Analytics, Google Search Console, Google Trends itp.);
- Umiejętność mierzenia skuteczności działań i projektów e-commerce oraz działań marketingowych z zakresu nadzorowanego biznesu;
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy i umiejętność nadawania priorytetu zadań;
- Kreatywność i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
- Umiejętność analitycznego myślenia i sprawność w operowaniu liczbami;
- Zaangażowanie i wytrwała determinacja w realizację założonych działań zmierzających do rozwoju sprzedaży w kanale e-commerce;
Mile widziane
- Doświadczenie w obsłudze systemów: PC Market i Baselinker
Twój zakres obowiązków
- Współtworzenie i odpowiedzialność za kreowanie, wdrażanie i optymalizowanie strategii rozwoju kanału sprzedaży online firmy Wawel poprzez sklep online i marketplace’y;
- Opracowanie i kontrola kalendarza promocyjnego dla zarządzanego obszaru kanału e-commerce;
- Kontrola oraz optymalizacja KPI i stopy zwrotu z inwestycji w ramach kanału e-commerce (bieżąca analiza wyników oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań, mających na celu podniesienie wyników sprzedaży);
- Analiza zachowania klientów na stronie oraz rekomendowanie, wdrażanie i rozwój rozwiązań optymalizacyjnych. Optymalizacja procesów związanych z obsługą klienta i jej jakością, realizacją zamówień oraz lojalizacją;
- Zarządzanie operacyjną działalnością obszaru e-commerce (sprzedaż, marketing, podwykonawcy, dostawcy zewnętrzni);
- Planowanie i koordynowanie działań SEM i SEO, marketing automation oraz kampanii reklamowych i e-mail marketingowych;
- Opracowywanie bieżących i okresowych raportów i analiz;
- Bieżąca współpraca z Działem Marketingu i Trade Marketingu w zakresie planowania działań marketingowych dla kanału e-commerce oraz kreowania materiałów graficznych;
- Optymalizacja działania sklepu online pod kątem UX i UI;
- Monitorowanie rynku, działań konkurencji i trendów rynkowych w zakresie e-commerce;
Oferujemy:
-
pracę w prestiżowym miejscu, w profesjonalnym zespole i w przyjaznej atmosferze
-
elastyczny grafik
Nasze wymagania:
-
dyspozycyjność - głównie w weekendy, czasem w tygodniu, w przedziale godzinowym: 09:00 - 20:30
-
zrobione badania do celów sanitarno - epidemiologicznych
-
uczciwość
-
wysoka kultura osobista
-
znajomość obsługi programu MS Excel (w stopniu podstawowym)
-
doświadczenie w gastronomii lub handlu - mile widziane
Twoje obowiązki:
-
obsługa klientów kawiarni (obsługa kelnerska)
-
przygotowywanie napoi (kawa, herbata, soki, sheaki) i desery
-
oferowanie klientom produktów Wawel poprzez aktywną sprzedaż
-
dbanie o wizerunek firmy zgodnie z przyjętymi standardami
-
dbanie o czystość lokalu
-
obsługa programu sprzedażowego
To oferujemy
- kreatywną i pełną wyzwań pracę w zespole rynkowego lidera
- profesjonalne narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań (w tym samochód służbowy)
- system szkoleń i profesjonalną ścieżkę rozwoju zawodowego powiązaną z osiąganymi wynikami (w tym możliwość doskonalenia języków obcych)
- udział w pionierskich projektach sprzedażowych w kraju i za granicą
- dodatkowy pakiet benefitów
- codzienną degustację wspaniałych słodyczy:)
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek związany z obszarem pracy (Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, Ekonomia, Zarządzanie i podobne)
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 - C1 - warunek konieczny z uwagi na obsługę klienta zagranicznego. Znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przez min. 3 lata
- dobrze rozwinięte kompetencje matematyczno - analityczne niezbędne do pracy w dziale sprzedaży
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu Kluczowych Klientów FMCG (sieci, dystrybutorzy)
- umiejętność poruszania się w środowisku komputerowym (MS Office)
- prawo jazdy kat. B
- entuzjazm
- kreatywność i konsekwencja w realizacji celów
- otwartość na innowacje i niestandardowe metody pracy
- umiejętność poruszania się w międzynarodowym środowisku
- gotowość do pracy w trybie stacjonarnym (wymagana obecność 5 dni w tygodniu w biurze w Dobczycach - pow. Myślenicki)
Twój zakres obowiązków
- realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i marketingowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych) na obsługiwanych rynkach zagranicznych
- bezpośrednia odpowiedzialność i współpraca z Sieciami Sklepów i Dystrybutorami na rynkach zagranicznych
- zawieranie umów, negocjowanie warunków handlowych
- zapewnienie bezpieczeństwa finansowego zawieranych kontraktów
- wdrażanie i koordynacja projektów marketingowych i trade marketingowych u Klientów na rynkach zagranicznych
- opracowywanie planów promocyjnych i sprzedażowych
- inicjacja działań maksymalizujących sprzedaż dopasowanych do specyfiki danego rynku
- realizacja celów strategicznych i budowa pozytywnego wizerunku Firmy
- analiza trendów i działań konkurencji
- raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy
To oferujemy
- Ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
- Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
- Pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeże kanapki
- Możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub matematycznym
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- Obsługa programów Power Point oraz Excel na poziomie średnio zaawansowanym
- Łatwość w przygotowywaniu i prezentacji rekomendacji na bazie różnych źródeł danych
- Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i nowych umiejętności
- Nastawienie na współpracę i wysoką jakość obsługi klientów wewnętrznych
Mile widziane
- Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w dziale sprzedaży w branży FMCG
- Znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w VBA lub Power BI
- Znajomość Nielsen Answers i raportów Focus
Twój zakres obowiązków
- Analiza i optymalizacja ofert promocyjnych pod kątem sprzedaży oraz rentowności
- Udział w budowaniu i monitorowaniu polityki cenowej firmy
- Przygotowywanie analiz w ramach wsparcia procesu podejmowania decyzji biznesowych
- Analiza opłacalności nowych produktów
- Przygotowywanie regularnych raportów biznesowych
- Współpraca z działem sprzedaży oraz marketingu
- Budowanie i aktualizacja formatek oraz narzędzi analitycznych
To oferujemy
- ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- faktyczny udział i wpływ na realizowane projekty
- możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
- pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
- możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
Nasze wymagania
- minimum dwa lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w sklepie z branży FMCG lub w branży gastronomicznej
- wykształcenie min. średnie
- dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętności planowania i organizowania pracy własnej i podległego zespołu
- predyspozycje menadżerskie, wysoka kultura osobista
- znajomość programów fiskalnych i MS Office
- aktualne badania sanitarne
Mile widziane
- doświadczenie w organizacji aktywności promocyjnych
Twój zakres obowiązków
- zarządzanie sklepem i realizacja planów sprzedażowych
- dbanie o wizerunek sklepu i Firmy oraz realizowanie przyjętych standardów
- inicjowanie i wdrażanie akcji marketingowych i promocyjnych
- kierowanie podległym zespołem
- raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy
Technologia i BiR
Dział Technologii to jeden z fundamentów Firmy Wawel. Dzięki współpracy z Radą Ekspertów Wawel, z sukcesem rozwijamy składy receptur i promujemy rzetelna wiedzę na temat Dobrych Składników.
Marketing
Markę Wawel budujemy poprzez komunikację z konsumentami w mediach oraz bezpośrednich punktach sprzedaży. Opierając się na wartościach marki, stawiamy na jej silny rozwój poprzez kreatywne działania marketingowe.
Pozostałe działy
To oferujemy
- ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
- możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
- atrakcyjne dodatki płacowe
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
- możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
- przyjazną atmosferę
- bezpłatny parking
- możliwość degustacji pysznych słodyczy :)
Nasze wymagania
- dwuletnie doświadczenie w programowaniu MS SQL, T-SQL
- znajomość systemów operacyjnych Windows Server
- umiejętność priorytetyzowania zadań i organizacji pracy własnej, w tym jej dokumentowania
- myślenie analityczne, dążenie do rozwiązania napotkanych problemów
- biegłość pracy w środowisku Google Workspace
- gotowość do pracy stacjonarnej z biura w Dobczycach
Mile widziane
- znajomość bazy danych Oracle
- znajomość procesów charakterystycznych dla firmy produkcyjnej
Twój zakres obowiązków
- analiza i specyfikacja wymagań biznesowych oraz dobór właściwych rozwiązań
- przygotowywanie oraz wdrażanie zmian do istniejących modeli danych
- projektowanie tabel i widoków bazy danych (MS SQL)
- tworzenie funkcji, skryptów, procedur składowanych i wyzwalaczy w celu wsparcia rozwoju aplikacji
- współpraca z developerami .NET oraz analitykami biznesowymi
- projektowanie i generowanie raportów zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramem
- wspieranie zespołów projektowych w tematach baz danych