Zamów nasze słodycze już teraz!     Przejdź do sklepu online >>

Wawel.
Dobra firma.
Dobre produkty.
Dobrzy pracownicy.

Pion produkcji i Utrzymanie ruchu

Serce Firmy Wawel to dwa zakłady produkcyjne znajdujące się w Dobczycach. Dzięki wykwalifikowanej kadrze specjalistów i wysokim kompetencjom pracowników, od lat cieszymy się najwyższymi standardami pracy i przyjazną atmosferą.

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  • codziennie świeża kanapka
  • degustację pysznych słodyczy :)
OCZEKIWANE:
  • wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane specjalizacje - mechatronik, automatyk, elektronik
  • znajomość sterowniki PLC Siemens i układy automatyki przemysłowej
  • samodzielność, odpowiedzialność i dyspozycyjność
  • znajomość języka angielskiego - będzie to dodatkowym atutem
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • usuwanie, analiza przyczyn powstawania usterek urządzeń i instalacji automatyki w przypadku wystąpienia awarii, podejmowanie działań zapobiegawczych
  • wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów zgodnie z planem remontów i bieżącymi potrzebami, nadzór nad sprzętem AKP
  • zapewnienie ciągłości pracy linii produkcyjnych
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji automatyki, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur
  • czynne uczestnictwo w nowych projektach instalacji automatyki

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • codziennie świeża kanapka 
  • degustację pysznych słodyczy :)

APLIKUJ DO NAS JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:

  • masz wykształcenie średnie lub wyższe o profilu energetycznym
  • jesteś samodzielny w realizacji powierzonych zadań
  • znasz język angielski-  będzie to dodatkowym atutem

Twoimi dodatkowymi atutami będą:

  • uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1,2,3

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • obsługa, konserwacja, przeglądy i remonty urządzeń energetycznych/ kotłów wodnych i parowych, pomp, urządzeń klimatyzacyjnych, sprężarek powietrza, kolektorów słonecznych/ i związanych z nimi instalacji energetycznych
  • usuwanie usterek urządzeń i instalacji energetycznych w przypadku wystąpienia awarii
  • zapewnienie ciągłości dostarczania mediów energetycznych zasilających linie produkcyjne
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji energetycznych, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • codziennie świeża kanapka
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  • degustację pysznych słodyczy :)

APLIKUJ DO NAS JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:

  • masz wykształcenie średnie lub wyższe o profilu mechanicznym
  • jesteś samodzielny w realizacji powierzonych zadań
  • posiadasz doświadczenie zawodowe lub staż z zakresu mechaniki
  • znasz rysunek techniczny

Twoimi dodatkowymi atutami będą:

  • uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1,2
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych i nożycowych

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • obsługa, konserwacja, regulacja oraz remonty maszyn produkcyjnych
  • usuwanie awarii maszyn produkcyjnych

Co zyskasz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie produkcyjnym 
  • atrakcyjne wynagrodzenie (płaca podstawowa + premie) około  3.500 zł brutto
  • dodatkowo płatne nadgodziny
  • atrakcyjne dodatki płacowe 
  • szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności zawodowe
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • codziennie świeża kanapka
  • przyjazną atmosferę

Szukamy osoby, która:

  • chce się rozwijać zawodowo
  • posiada wykształcenie średnie techniczne
  • ma doświadczenie w pracy przy obsłudze maszyn produkcyjnych
  • podejmie się zadań z elementami pracy fizycznej 

Jeśli cenisz sobie rozwój i zdobywanie kolejnych umiejętności, chcesz mieć wpływ na to, co robisz i chcesz dołączyć do zgranego zespołu, a ponadto:

  • chcesz obsługiwać najnowocześniejsze maszyny i urządzenia w procesie produkcji pysznych słodyczy
  • współpracować z działem Technicznym w zakresie działań konserwacyjnych i remontowych
  • chcesz brać udział w rekomendowaniu usprawnień na stanowisku pracy

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie produkcyjnym 
  • dodatkowo płatne nadgodziny
  • atrakcyjne dodatki płacowe 
  • szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności zawodowe
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • codziennie świeża kanapka
  • przyjazną atmosferę
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

APLIKUJ DO NAS JEŚLI CHCESZ PODJĄĆ PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:

  • chcesz się rozwijać zawodowo
  • masz doświadczenie w pracy na produkcji - będzie to dodatkowy atut

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • obsługa maszyn i urządzeń w procesie produkcji pysznych słodyczy

Dział sprzedaży

Kluczem do rozwoju naszej marki są produkty najwyżej jakości oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami. Od lat z sukcesem działamy zarówno w Polsce, jak i na świecie.

To oferujemy

  • kreatywną i pełną wyzwań pracę w zespole rynkowego lidera
  • profesjonalne narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań (w tym samochód służbowy)
  • system szkoleń i profesjonalną ścieżkę rozwoju zawodowego powiązaną z osiąganymi wynikami (w tym możliwość doskonalenia języków obcych)
  • dodatkowy pakiet benefitów
  • udział w pionierskich projektach sprzedażowych w kraju i za granicą
  • codzienną degustację wspaniałych słodyczy:)

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek związany z obszarem pracy
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przez min. 3 lata
  • wiedza i znajomość branży FMCG
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu Kluczowych Klientów (sieci, dystrybutorzy)
  • umiejętność poruszania się w środowisku komputerowym (MS Office)
  • prawo jazdy kat. B
  • dobra znajomość języka angielskiego ( w mowie i piśmie)
  • dobra znajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
  • entuzjazm
  • kreatywność i konsekwencję w realizacji celów
  • otwartość na innowacje i niestandardowe metody pracy
  • poruszanie się w międzynarodowym środowisku

Twój zakres obowiązków

  • realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i marketingowych na obsługiwanych rynkach
  • bezpośrednia odpowiedzialność i współpraca z Sieciami Sklepów i Dystrybutorami
  • zawieranie umów, negocjowanie warunków handlowych
  • zapewnienie bezpieczeństwa finansowego zawieranych kontraktów
  • wdrażanie i koordynacja projektów marketingowych i trade marketingowych u obsługiwanych Klientów
  • opracowywanie planów promocyjnych i sprzedażowych
  • inicjacja działań maksymalizujących sprzedaż dopasowanych do specyfiki danego rynku
  • realizacja celów strategicznych i budowa pozytywnego wizerunku Firmy
  • analiza trendów i działań konkurencji
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

To oferujemy

  • pracę z markowymi produktami w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • niezbędne narzędzia pracy
  • atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, pakiet sportowy)
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz szkolenia specjalistyczne

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy na stanowisku KAM i samodzielnym prowadzeniu Kluczowych Klientów - min 3 cykle negocjacyjne poparte sukcesami
  • zorientowanie na wynik
  • wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne
  • entuzjazm, kreatywność i odpowiedzialność w podejściu do powierzonych zadań
  • wykształcenie wyższe
  • dążenie do podnoszenia swoich kompetencji z zakresu wykonywanej pracy
  • otwartość na innowacje i niestandardowe metody pracy
  • praktyczna znajomość MS Office i prawo jazdy kat. B
  • determinacja w dążeniu do celu
  • umiejętność poruszania się w międzynarodowym środowisku

Mile widziane

  • dobra znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego

Twój zakres obowiązków

  • bezpośrednia współpraca z Centralami Sieci Sklepów – Rynek Nowoczesny
  • negocjowanie warunków handlowych
  • realizacja planów sprzedażowych
  • wdrażanie i koordynacja projektów marketingowych i trade marketingowych u obsługiwanych Klientów
  • realizacja celów strategicznych i budowa pozytywnego wizerunku Firmy
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

Technologia i BiR

Dział Technologii to jeden z fundamentów Firmy Wawel. Dzięki współpracy z Radą Ekspertów Wawel, z sukcesem rozwijamy składy receptur i promujemy rzetelna wiedzę na temat Dobrych Składników.

Marketing

Markę Wawel budujemy poprzez komunikację z konsumentami w mediach oraz bezpośrednich punktach sprzedaży. Opierając się na wartościach marki, stawiamy na jej silny rozwój poprzez kreatywne działania marketingowe.

To oferujemy

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe: profil ekonomiczny (marketing, zarządzanie, handel zagraniczny) lub społeczny (socjologia, psychologia)
  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w branży FMCG
  • minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów w obszarze marketingu
  • dobra znajomość języka angielskiego umożliwiającą komunikację
  • prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • dobra organizacja pracy własnej, umiejętność planowania i zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
  • kreatywność, inicjatywa, nieszablonowe podejście do realizowanych projektów
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
  • entuzjazm i uśmiech na twarzy :)

Twój zakres obowiązków

  • realizacja projektów marketingowych angażujących działy sprzedaży, technologii, zakupów oraz partnerów zewnętrznych (agencje, drukarnie)
  • inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
  • koordynacja prac związanych ze zmianami w portfelu produktów
  • analiza danych sprzedażowych i dystrybucyjnych
  • monitorowanie i analiza danych rynkowych i konsumenckich
  • udział w planowaniu i realizacja działań promocyjnych w obszarach: ATL, BTL, on-line, ambient, współpraca z agencjami i podwykonawcami
  • tworzenie materiałów niezbędnych do komunikacji marketingowej oraz wytycznych projektowych dla opakowań produktów
  • współpraca z drukarniami w zakresie akceptacji druku opakowań

Pozostałe działy

To oferujemy

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • codziennie świeża kanapka :)
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Nasze wymagania

  • minimum 2-3 lata doświadczenia w dziale personalnym
  • doświadczenie w prowadzeniu procesów HR takich jak: opisy stanowisk, rekrutacja, oceny, Employer Branding
  • dobra organizacja własnej pracy i umiejętność współpracy z ludźmi
  • otwartość na podejmowanie nowych zadań
  • obsługa MS Office, z uwzględnieniem Excel i Power Point oraz znajomość środowiska Google

Mile widziane

  • miejsce zamieszkania w okolicach Dobczyc

Twój zakres obowiązków

  • zajmiesz się przeprowadzaniem i koordynacją procesów rekrutacji na różnych szczeblach stanowisk
  • weźmiesz udział w ambitnych projektach budujących zaangażowanie pracowników
  • będziesz koordynować inicjatywy i akcje dla pracowników
  • rozwiniesz swoje umiejętności w obszarze Employer Brandingu wewnętrznego oraz zewnętrznego
  • będziesz współpracować z Działami firmy w zakresie podejmowanych działań HR

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym zakładzie 
  • szkolenia specjalistyczne
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonię dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku i paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK i ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • codziennie świeża kanapka
  • przyjazną atmosferę
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

APLIKUJ DO NAS JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:

  • posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, lub chcesz się rozwijać
    w tym kierunku
  • jesteś osobą sumienną i odpowiedzialną
  • masz uprawnienia do obsługi wózków widłowych

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • kompletacja towaru wg zamówień klientów
  • rozładunek i załadunek towaru w magazynach wysokiego składowania
  • bieżąca obsługa operacji magazynowych
  • dbałość o stany magazynowe, utrzymanie czystości i porządku

To oferujemy

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • codziennie świeża kanapka
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • degustację pysznych słodyczy :)

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe techniczne o profilu ogólnobudowlanym
  • znajomość obsługi komputera/MS Office, AutoCAD/
  • doświadczenie w przygotowywaniu i realizacji inwestycji budowlanych będzie dodatkowym atutem
  • dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
  • zaangażowanie w realizację zadań
  • zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy
  • dyspozycyjność
  • prawo jazdy kat. B

Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie spraw inwestycyjnych i remontowych z zakresu branży ogólnobudowlanej
  • zapewnienie prawidłowej realizacji zadań inwestycyjnych
  • przygotowywanie oraz zbieranie ofert i prowadzenie negocjacji z firmami wykonawczymi
  • opracowywanie harmonogramów prac oraz nadzór nad terminowością ich wykonania
  • przygotowanie, kontrola oraz raportowanie zaawansowania robót
  • rozliczanie prac konserwacyjno-remontowych i inwestycyjnych
  • kontrola jakości i odbiór prac
  • przygotowywanie i składanie dokumentów do organów administracji publicznej
  • w ramach prowadzonych zadań i obowiązujących procedur
  • gromadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej

To oferujemy

  • stabilną umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pakiet benefitów (Karta MultiSport, paczki i bony świąteczne, ubezpieczenia na życie, PPK)
  • pracę w prestiżowym miejscu i profesjonalnym zespole

Nasze wymagania

  • dyspozycyjnością
  • uczciwością
  • wysoką kulturą osobistą
  • podstawowa obsługa programu MS Excel

Mile widziane

  • doświadczenie w gastronomii lub handlu

Twój zakres obowiązków

  • profesjonalna obsługa klientów
  • dbanie o wizerunek firmy zgodnie z przyjętymi standardami
  • aktywna sprzedaż produktów z oferty Wawel
  • dbanie o czystość lokalu
  • obsługa programu sprzedażowego

To oferujemy

  • stabilna praca w prestiżowym miejscu i profesjonalnym zespole
  • wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników sprzedażowych
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne

Nasze wymagania

  • dyspozycyjność
  • uczciwość
  • wysoka kultura osobista

Mile widziane

  • doświadczenie w gastronomii lub handlu

Twój zakres obowiązków

  • dbanie o wizerunek firmy
  • obsługa kelnerska klientów
  • aktywna sprzedaż produktów z oferty Wawel
  • dbanie o czystość lokalu

Nie znalazłeś oferty dla siebie wyślij nam swoje CV i napisz w czym jesteś dobry:

Aplikacja do Bazy Wawel SA.