Wawel.
Dobra firma.
Dobre produkty.
Dobrzy pracownicy.

Pion produkcji i Utrzymanie ruchu

Serce Firmy Wawel to dwa zakłady produkcyjne znajdujące się w Dobczycach. Dzięki wykwalifikowanej kadrze specjalistów i wysokim kompetencjom pracowników, od lat cieszymy się najwyższymi standardami pracy i przyjazną atmosferą.

Co zyskasz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie 
  • szkolenia 
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • przyjazną atmosferę

  ... i oczywiście degustacja pysznych słodyczy :-)

...obecnie jest Twój ruch, aby podjąć nasze wyzwanie, zwłaszcza, jeśli:

posiadasz wykształcenie min. średnie techniczne (mechatroniczne, elektroniczne, informatyczne) lub związane z przemysłem spożywczym

  • jesteś samodzielny i ciekawi Cię rozwiązywanie technicznych problemów
  • posiadasz doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej (będzie mile widziane)
  • chcesz się dalej uczyć i rozwijać zawodowo

Jeśli cenisz sobie rozwój i zdobywanie kolejnych umiejętności, chcesz mieć wpływ na to, co robisz i chcesz dołączyć do zgranego zespołu, a ponadto ciekawi Cię zakres zadań:

  • obsługa ultranowoczesnych linii technologicznych
  • monitorowanie odczytów urządzeń kontrolno – pomiarowych
  • przezbrajanie maszyn i urządzeń
  • współpraca z pionem Technicznym w zakresie działań konserwacyjno - prewencyjnych i inwestycyjnych
  • udział w projektach optymalizacyjnych

Co zyskasz współpracując z nami:

  • ciekawą pracę na umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie
  • pakiet benefitów
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • przyjazną atmosferę


Czekamy na Twoje zgłoszenie
:)

...obecnie jest Twój ruch, aby podjąć nasze wyzwanie, zwłaszcza, jeśli:

  • masz wykształcenie średnie, preferowane specjalizacje - mechatronik, automatyk, elektronik
  • jesteś samodzielny w realizacji powierzonych zadań

Jeśli cenisz sobie rozwój i zdobywanie kolejnych umiejętności, chcesz mieć wpływ na to, co robisz i chcesz dołączyć do zgranego zespołu, a ponadto interesuje Cię:

  • usuwanie, analiza przyczyn powstawania usterek urządzeń i instalacji automatyki w przypadku wystąpienia awarii, podejmowanie działań zapobiegawczych
  • wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów zgodnie z planem remontów i bieżącymi potrzebami, nadzór nad sprzętem AKP
  • zapewnienie ciągłości pracy linii produkcyjnych
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji automatyki, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur
  • czynne uczestnictwo w nowych projektach instalacji automatyki

Co zyskasz współpracując z nami:

  • ciekawą pracę na umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie
  • pakiet benefitów
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • przyjazną atmosferę

Czekamy na Twoje zgłoszenie :)

...obecnie jest Twój ruch, aby podjąć nasze wyzwanie, zwłaszcza, jeśli:

  • masz wykształcenie średnie o profilu energetycznym
  • jesteś samodzielny w realizacji powierzonych zadań

Jeśli cenisz sobie rozwój i zdobywanie kolejnych umiejętności, chcesz mieć wpływ na to, co robisz i chcesz dołączyć do zgranego zespołu, a ponadto interesuje Cię:

  • obsługa, konserwacja, przeglądy i remonty urządzeń energetycznych/ kotły wodne i parowe, pompy, urządzenia klimatyzacyjne, sprężarki powietrza, kolektory słoneczne/ i związanych z nimi instalacji energetycznych
  • usuwanie usterek urządzeń i instalacji elektrycznych w przypadku wystąpienia awarii
  • zapewnienie ciągłości dostarczania mediów energetycznych zasilających linie produkcyjne
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji energetycznych, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur

Co zyskasz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie 
  • szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności 
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • przyjazną atmosferę

Czekamy na Twoje zgłoszenie

Szukamy osoby, która:

  • chce się rozwijać zawodowo
  • posiada doświadczenie w pracy przy produkcji (będzie dodatkowym atutem)

Jeśli cenisz sobie rozwój i zdobywanie kolejnych umiejętności, chcesz mieć wpływ na to, co robisz i chcesz dołączyć do zgranego zespołu, a ponadto:

  • chcesz obsługiwać maszyny i urządzenia w procesie produkcji pysznych słodyczy
  • współpracować z działem Technicznym w zakresie działań konserwacyjno-prewencyjnych i remontowych
  • chcesz brać udział w rekomendowaniu usprawnień na stanowisku pracy

Co zyskujesz:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie 
  • szkolenia specjalistyczne i językowe
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonię dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku i paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • przyjazną atmosferę

  ... i oczywiście degustacja pysznych słodyczy :-)

Szukamy osoby, która:

  • posiada wykształcenie średnie
  • może się pochwalić doświadczeniem z zakresu mechaniki - będzie mile widziane
  • potrafi posługiwać się podstawowymi przyrządami pomiarowymi
  • jest dyspozycyjna

Dołącz do zespołu, który jest odpowiedzialny za:

  • obsługę, konserwację, regulację oraz remonty maszyn produkcyjnych
  • usuwanie awarii maszyn produkcyjnych

Co zyskasz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  •  dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  •  degustację pysznych słodyczy :)

Szukamy osoby, która:

  • ma wykształcenie wyższe, preferowane specjalizacje - mechatronik, automatyk, elektronik
  • zna sterowniki PLC Siemens i układy automatyki przemysłowej
  • jest samodzielna, odpowiedzialna i dyspozycyjna
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Dołącz do zespołu odpowiedzialnego za:

  • usuwanie, analizę przyczyn powstawania usterek urządzeń i instalacji automatyki w przypadku wystąpienia awarii, podejmowanie działań zapobiegawczych
  • wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów zgodnie z planem remontów i bieżącymi potrzebami, nadzór nad sprzętem AKP
  • zapewnienie ciągłości pracy linii produkcyjnych
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji automatyki, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur
  • czynne uczestnictwo w nowych projektach instalacji automatyki

Firma oferuje:

  • możliwość szybkiego rozwoju
  • ciekawą pracę nad innowacyjnymi projektami
  • stabilne zatrudnienie
  • nowoczesne narzędzia pracy i pakiet benefitów

Oczekiwania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie podobnym stanowisku, w firmie produkcyjnej z branży spożywczej
  • znajomość przepisów związanych z produkcją żywności i systemami jakości
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office

Główne zadania:

  • udział we wdrażaniu nowych technologii w procesach produkcyjnych
  • nadzór nad przebiegiem wyznaczonego procesu technologicznego
  • optymalizacja jego przebiegu w celu zwiększania wydajności i minimalizacji strat
  • rekomendowanie działań korygujących dotyczące działania całości procesu lub jego poszczególnych elementów
  • szkolenie pracowników w zakresie obsługi nowych technologii
  • przygotowywanie raportów i wymaganej dokumentacji

Co zyskasz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  • degustację pysznych słodyczy :)

...obecnie jest Twój ruch, aby podjąć nasze wyzwanie, zwłaszcza, jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe o profilu elektrycznym
  • jesteś samodzielny w realizacji powierzonych zadań
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Jeśli cenisz sobie rozwój i zdobywanie kolejnych umiejętności, chcesz mieć wpływ na to, co robisz i chcesz dołączyć do zgranego zespołu, a ponadto interesuje Cię:

  • usuwanie usterek urządzeń i instalacji elektrycznych w przypadku wystąpienia awarii
  • wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów zgodnie z planem remontów i bieżącymi potrzebami
  • zapewnienie ciągłości dostarczania energii elektrycznej zasilającej linie produkcyjne
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur

Co zyskasz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  • degustację pysznych słodyczy :)

...obecnie jest Twój ruch, aby podjąć nasze wyzwanie, zwłaszcza, jeśli:

  • posiadasz wykształcenie średnie, doświadczenie z zakresu mechaniki oraz  znajomość rysunku technicznego, umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi
  • jesteś samodzielny w realizacji powierzonych zadań

mile widziane :

  • uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1,2
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych i nożycowych

Jeśli cenisz sobie rozwój i zdobywanie kolejnych umiejętności, chcesz mieć wpływ na to, co robisz i chcesz dołączyć do zgranego zespołu, a ponadto interesuje Cię:

  • obsługa, konserwacja, regulacja oraz remonty maszyn produkcyjnych
  • usuwanie awarii maszyn produkcyjnych

Dział sprzedaży

Kluczem do rozwoju naszej marki są produkty najwyżej jakości oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami. Od lat z sukcesem działamy zarówno w Polsce, jak i na świecie.

Firma oferuje:

  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • szkolenia
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • samochód służbowy, telefon komórkowy

Wymagania:

Od Kandydatów oczekujemy: min. średniego wykształcenia, doświadczenia w pracy na podobnych stanowiskach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG), zdyscyplinowania, zaangażowania i lojalności wobec pracodawcy. Wymagana znajomość rynku lokalnego oraz czynne prawo jazdy kat. B.


Obowiązki:

  • kompleksowa obsługa detalicznych punktów sprzedaży
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami
  • budowa pozytywnego wizerunku firmy
  • raportowanie zgodne z wewnętrznymi standardami

Firma oferuje:

  • pracę w młodym, dynamicznym zespole, szkolenia
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • narzędzia pracy takie jak samochód służbowy, telefon
    komórkowy, komputer
  • pakiet benefitów

Oczekiwania:

  • min. średnie wykształcenie
  • 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży FMCG
  • orientacja na wyniki i cele
  • bardzo dobry poziom umiejętności sprzedażowych
  • dobry poziom umiejętności coachingowych
  • umiejętność planowania i koordynowania pracy zespołu w oparciu o aplikacje sprzedażowe
  • zaangażowanie w realizację zadań, rzetelność i lojalność
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B

Obowiązki:

  • nadzór, kontrola i koordynacja działań zespołu Przedstawicieli Handlowych ds. Detalu na powierzonym obszarze
  • realizacja planów sprzedaży zespołu
  • obsługa lokalnych sieci handlowych
  • dbałość o dostępność produktów zgodnie z obowiązującymi standardami dystrybucyjnymi i ekspozycyjnymi
  • budowa pozytywnego wizerunku Firmy i kontaktu z Klientem
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

Firma oferuje:

  • pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku
  • wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji
  • narzędzia pracy
  • możliwość rozwoju osobistego

Wymagania:

  • wykształcenie min średnie
  • doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG)
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • zdyscyplinowanie, wysoki poziom zdolności interpersonalnych i negocjacyjnych
  • zaangażowanie i lojalność wobec pracodawcy
  • umiejętność obsługi systemów i urządzeń komputerowych
  • prawo jazdy


Obowiązki:

  • kompleksowa obsługa Sklepów Kluczowych Klientów funkcjonujących w Polsce
  • planowanie i realizacja kluczowych działań promocyjnych i sprzedażowych produktów marki Wawel
  • budowa pozytywnego wizerunku Firmy
  • realizacja celów strategicznych Firmy
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

Firma oferuje:

  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • szkolenia
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • samochód służbowy, telefon komórkowy

 

Wymagania:

Od Kandydatów oczekujemy: min. średniego wykształcenia, doświadczenia w pracy na podobnych stanowiskach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG), zdyscyplinowania, zaangażowania i lojalności wobec pracodawcy. Wymagana znajomość rynku lokalnego oraz czynne prawo jazdy kat. B.


Obowiązki:

  • kompleksowa obsługa detalicznych punktów sprzedaży
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami
  • budowa pozytywnego wizerunku firmy
  • raportowanie zgodne z wewnętrznymi standardami

Co zyskujesz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie

Szukamy osoby, która:

  • ukończyła studia wyższe - kierunek związany z handlem międzynarodowym
  • potrafi poruszać się w środowisku komputerowym
  • dobrze czuje się za kierownicą i ma prawo jazdy kat. B
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
  • dobrze zna język angielski (w mowie i piśmie), znajomość innych języków mile widziana

Dołącz do zespołu odpowiedzialnego za:

  • obsługę Kluczowych Klientów i Dystrybutorów na obsługiwanych rynkach zagranicznych
  • wdrażanie i koordynację projektów marketingowych i trade marketingowych
  • u obsługiwanych Klientów
  • realizację planów promocyjnych i sprzedażowych
  • monitorowanie sytuacji rynkowej i działań konkurencji

Firma oferuje:

  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • szkolenia
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • samochód służbowy, telefon komórkowy

Wymagania:

Od Kandydatów oczekujemy: min. średniego wykształcenia, doświadczenia w pracy na podobnych stanowiskach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG), zdyscyplinowania, zaangażowania i lojalności wobec pracodawcy. Wymagana znajomość rynku lokalnego oraz czynne prawo jazdy kat. B.


Obowiązki:

  • kompleksowa obsługa detalicznych punktów sprzedaży
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami
  • budowa pozytywnego wizerunku firmy
  • raportowanie zgodne z wewnętrznymi standardami

Firma oferuje:

  • kreatywną i pełną wyzwań pracę w firmie będącej liderem rynkowym
  • profesjonalne narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
    (w tym samochód służbowy)
  • system szkoleń i profesjonalną ścieżkę rozwoju zawodowego
    powiązaną z osiąganymi wynikami (w tym możliwość
    doskonalenia języków obcych)
  • dodatkowy pakiet benefitów

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek związany z obszarem pracy
  • min 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
  • orientacja na cel i wytrwałość
  • znajomość języka angielskiego (min. poziom B2 w mowie i piśmie), znajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
  • umiejętność poruszania się w środowisku komputerowym
  • prawo jazdy kat. B
  • a przede wszystkim:
  • entuzjazm
  • kreatywność
  • otwartość na innowacje i niestandardowe metody pracy

Obowiązki:

  • bezpośrednia obsługa Klientów biznesowych na powierzonych rynkach zagranicznych
  • aktywne pozyskiwanie nowych Partnerów biznesowych i nawiązywanie długotrwałej współpracy
  • rozwój polityki sprzedażowej Firmy
  • opracowywanie planów promocyjnych i sprzedażowych
  • samodzielna organizacja i prowadzenie procesu sprzedaży
  • monitorowanie sytuacji rynkowej i działań konkurencji
  • realizacja celów strategicznych i budowa pozytywnego wizerunku Firmy
  • udział w zagranicznych imprezach targowych

Firma oferuje:

  • pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku
  • wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji
  • narzędzia pracy
  • możliwość rozwoju osobistego

Wymagania:

  • wykształcenie min średnie
  • doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG)
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • zdyscyplinowanie, wysoki poziom zdolności interpersonalnych i negocjacyjnych
  • zaangażowanie i lojalność wobec pracodawcy
  • umiejętność obsługi systemów i urządzeń komputerowych
  • prawo jazdy


Obowiązki:

  • kompleksowa obsługa Sklepów Kluczowych Klientów funkcjonujących w Polsce
  • planowanie i realizacja kluczowych działań promocyjnych i sprzedażowych produktów marki Wawel
  • budowa pozytywnego wizerunku Firmy
  • realizacja celów strategicznych Firmy
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

Firma oferuje:

  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • szkolenia
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • samochód służbowy, telefon komórkowy

Wymagania:

Od Kandydatów oczekujemy: min. średniego wykształcenia, doświadczenia w pracy na podobnych stanowiskach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG), zdyscyplinowania, zaangażowania i lojalności wobec pracodawcy. Wymagana znajomość rynku lokalnego oraz czynne prawo jazdy kat. B.


Obowiązki:

  • kompleksowa obsługa detalicznych punktów sprzedaży
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami
  • budowa pozytywnego wizerunku firmy
  • raportowanie zgodne z wewnętrznymi standardami

Firma oferuje:

  • pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku
  • wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji
  • narzędzia pracy
  • możliwość rozwoju osobistego

Wymagania:

  • wykształcenie min średnie
  • doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG)
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • zdyscyplinowanie, wysoki poziom zdolności interpersonalnych i negocjacyjnych
  • zaangażowanie i lojalność wobec pracodawcy
  • umiejętność obsługi systemów i urządzeń komputerowych
  • prawo jazdy


Obowiązki:

  • kompleksowa obsługa Sklepów Kluczowych Klientów funkcjonujących w Polsce
  • planowanie i realizacja kluczowych działań promocyjnych i sprzedażowych produktów marki Wawel
  • budowa pozytywnego wizerunku Firmy
  • realizacja celów strategicznych Firmy
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

Firma oferuje:

  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • szkolenia
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • samochód służbowy, telefon komórkowy

Wymagania:

Od Kandydatów oczekujemy: min. średniego wykształcenia, doświadczenia w pracy na podobnych stanowiskach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG), zdyscyplinowania, zaangażowania i lojalności wobec pracodawcy. Wymagana znajomość rynku lokalnego oraz czynne prawo jazdy kat. B.


Obowiązki:

  • kompleksowa obsługa detalicznych punktów sprzedaży
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami
  • budowa pozytywnego wizerunku firmy
  • raportowanie zgodne z wewnętrznymi standardami

Firma oferuje:

  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • szkolenia
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • samochód służbowy, telefon komórkowy

Wymagania:

Od Kandydatów oczekujemy: min. średniego wykształcenia, doświadczenia w pracy na podobnych stanowiskach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG), zdyscyplinowania, zaangażowania i lojalności wobec pracodawcy. Wymagana znajomość rynku lokalnego oraz czynne prawo jazdy kat. B.


Obowiązki:

  • kompleksowa obsługa detalicznych punktów sprzedaży
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami
  • budowa pozytywnego wizerunku firmy
  • raportowanie zgodne z wewnętrznymi standardami

Co zyskujesz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

Szukamy osoby która:

  • posiada wykształcenie wyższe (lub w trakcie ostatnich lat studiów) preferowany kierunek związany z obszarem pracy
  • ma doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - będzie to dodatkowy atut
  • posługuje się MS Office i ma prawo jazdy kat. B
  • zna język angielski – będzie to dodatkowy atut
  • cechuje się entuzjazm w podejściu do powierzonych zadań
  • jest otwarta na innowacje i niestandardowe metody pracy

Dołącz do zespołu odpowiedzialnego za:

  • bezpośrednią obsługę Klientów takich jak Eurocasch, polskie sieci handlowe, sieci franczyzowe
  • wdrażanie projektów marketingowych i trade marketingowych u obsługiwanych Klientów
  • opracowywanie planów promocyjnych i sprzedażowych
  • egzekucję ustaleń centralnych w sklepach przy współpracy z Sales Force
  • realizację celów strategicznych i budowę pozytywnego wizerunku Firmy
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

Technologia i BiR

Dział Technologii to jeden z fundamentów Firmy Wawel. Dzięki współpracy z Radą Ekspertów Wawel, z sukcesem rozwijamy składy receptur i promujemy rzetelna wiedzę na temat Dobrych Składników.

Co zyskujesz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, dla chętnych kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

 

Szukamy osoby, która:

  • posiada wykształcenie związane z branżą cukierniczą/spożywczą
  • zdobyła już pierwsze doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - będzie to dodatkowym atutem
  • cechuje się zdolnościami manualnymi/artystycznymi
  • interesuje się cukiernictwem i technikami dekoracji wyrobów
  • potrafi dekorować wyroby cukiernicze wykorzystując aktualne techniki zdobienia (np. aerograf cukierniczy)
  • będzie otwarta na zdobywanie wiedzy, doskonalenie swojego warsztatu

Dołącz do zespołu odpowiedzialnego za:

  • ręczną produkcję i dekorowanie pralin i wyrobów czekoladowych
  • wykonywanie ozdób i zdobienie produktów
  • udział w testowaniu nowych surowców
  • projektowanie nowych wyrobów rzemieślniczych

Marketing

Markę Wawel budujemy poprzez komunikację z konsumentami w mediach oraz bezpośrednich punktach sprzedaży. Opierając się na wartościach marki, stawiamy na jej silny rozwój poprzez kreatywne działania marketingowe.

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość udziału w ciekawych projektach i poszerzenia doświadczeń zawodowych
  • pracę w otoczeniu najwyższej jakości, pysznych produktów
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

 

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek marketing, zarządzanie lub ekonomia
  • 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku menedżerskim w dziale marketingu, trade-marketingu (preferowane doświadczenie z obszaru spożywczego FMCG)
  • dynamizm w działaniu i nastawienie na rezultaty
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • samodzielność i umiejętność zarządzania projektami
  • kreatywność oraz inicjatywa w myśleniu i działaniu
  • dokładność, sumienność i terminowość
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • znajomość i obsługa AC Nielsen Answers
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B

Główne zadania:

  • opracowanie i skuteczne wdrożenie strategii trade marketingowej dla wyznaczonych kanałów dystrybucji i sprzedaży
  • zarządzanie działaniami merchandisingowymi, akcjami promocyjnymi, programami lojalnościowymi
  • przygotowanie i egzekucja planów aktywności trade marketingowych dla poszczególnych marek
  • wyznaczanie KPI dla prowadzonych akcji trade marketingowych, a następnie monitorowanie efektywności i ich rozliczenie
  • współpraca z Brand Managerami w zakresie prowadzonych akcji marketingowych i trade marketingowych
  • przygotowanie i zarządzanie materiałami POS, zarządzanie logistyką związaną z tym obszarem
  • opracowywanie i przygotowanie standardów ekspozycyjnych i planogramów
  • opracowywanie i prezentacja analiz: sprzedaży, konkurencji, a także badań i analiz rynku na podstawie danych z firm badawczych i monitorujących rynek
  • aktywne poszukiwanie i rozwój narzędzi wsparcia sprzedaży
  • współpraca z agencjami zewnętrznymi
  • zarządzanie podległym budżetem i kontrola jego realizacji

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość udziału w ciekawych projektach i poszerzenia doświadczeń zawodowych
  • pracę w otoczeniu najwyższej jakości, pysznych produktów
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

…krótko mówiąc odpowiada za sprawne funkcjonowanie pracy całegi działu od strony formalno-organizacyjnej i wspiera poszczególne obszary marketingu. To praca wymagająca skrupulatności i umiejętności radzenia sobie z wyzwaniami, dzięki której poznasz wszystkie obszary nowoczesnej komunikacji marketingowej, dlatego szukamy osób, które posiadają / wykazują:

  • wykształcenie wyższe lub są w trakcie studiów (mile widziane kierunki: ekonomia, marketing, zarządzanie, komunikacja, psychologia, socjologia)
  • podstawową wiedzę z zakresu marketingu
  • bardzo dobrą znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office
  • gotowość do pracy w pełnym wymiarze godzin
  • znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację
  • bardzo dobrą organizację pracy własnej
  • kreatywność, inicjatywę, nieszablonowe podejście do realizowanych projektów
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
  • systematyczność, terminowość
  • prawo jazdy kat. B
  • zorientowanie na cel
  • entuzjazm i uśmiech na twarzy :)

Mile widziane staże / praktyki w działach marketingu w branży FMCG oraz zorientowanie w trendach dotyczących branży spożywczej.

Jeśli lubisz, gdy wokół Ciebie dużo się dzieje, chcesz mieć swój udział
w wyjątkowych kampaniach i rozwijać swoje umiejętności w różnych obszarach marketingu, to dobrze trafiłeś. Dołącz do naszego zespołu jako Asystent w dziale marketingu i poczuj się dobrze w strukturach firmy z ponad 100-letnią tradycją oraz ofertą znakomitych słodyczy, które mają moc wprowadzania ludzi w dobry nastrój!

Co robi Asystent w dziale marketingu:

  • bierze aktywny udział w projektach marketingowych i realizowanych kampaniach
    w ramach powierzonych mu zadań
  • analizuje działania konkurencji, sytuację rynkową, opracowuje raporty i prezentacje
  • współorganizuje eventy i bierze w nich aktywny udział
  • wspiera pracę poszczególnych managerów w dziale (w obszarach: digital, PR, zarządzanie kategorią produktu)
  • współpracuje z innymi działami w firmie oraz podwykonawcami zewnętrznymi (agencje, drukarnie, zleceniobiorcy)
  • wykonuje prace związane ze sprawnym funkcjonowaniem działu marketingu, takie jak archiwizacja materiałów, zamówienia, obieg i ewidencja faktur

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość udziału w ciekawych projektach i poszerzenia doświadczeń zawodowych
  • pracę w otoczeniu najwyższej jakości, pysznych produktów
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

…krótko mówiąc opiekuje się powierzonymi produktami lub kategoriami produktów przez cały cykl ich życia. To bardzo ciekawa, pełna wyzwań praca, ale i ważna rola w dziale marketingu, dlatego szukamy osób, które posiadają / wykazują:

  • wykształcenie wyższe: profil ekonomiczny (marketing, zarządzanie, handel zagraniczny) lub społeczny (socjologia, psychologia)
  • minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (branża FMCG)
  • bardzo dobrą znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację
  • prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych
  • praktyczną znajomość pakietu MS Office
  • dobrą organizację pracy własnej, umiejętność planowania i zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
  • kreatywność, inicjatywę, nieszablonowe podejście do realizowanych projektów
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
  • systematyczność
  • wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne
  • umiejętność pracy w zespole z osobami o odmiennych kompetencjach
  • zorientowanie na cel
  • entuzjazm i uśmiech na twarzy :)

Niektórzy twierdzą, że ludzie dzielą się tylko na 2 kategorie – fanów Kasztanków i Mieszanki Krakowskiej. Wawel to ukochana marka Polaków. Ma ponad 100 lat tradycji i ofertę pełną wyjątkowych słodyczy, które mają moc wprowadzania ludzi w dobry nastrój! Jeśli i Ty chcesz poczuć się dobrze, współtworząc marketing znakomitych słodyczy produkowanych przez Wawel, dołącz do naszego zespołu jako Brand Manager!

Co robi Brand Manager:

  • efektywnie zarządza portfelem produktów w ramach powierzonych marek (subbrandów)
  • opracowuje i wdraża plany marketingowe zorientowane na rozwój podległych mu kategorii produktów i marek
  • inicjuje i bierze aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
  • koordynuje prace związane ze zmianami w portfelu produktów
  • analizuje dane sprzedażowe i dystrybucyjne
  • zarządza zespołem podległych pracowników
  • monitoruje i analizuje dane rynkowe i konsumenckie
  • planuje i realizuje działania promocyjne w obszarach: ATL, BTL, on-line, ambient, współpracując z agencjami i podwykonawcami
  • tworzy materiały niezbędne do komunikacji marketingowej oraz wytyczne projektowe dla opakowań produktów
  • analizuje efektywności prowadzonych działań promocyjnych i komunikacyjnych
  • współpracuje m.in. z osobami odpowiedzialnymi za technologię, zakupy, sprzedaż, digital marketing i PR
  • raportuje efekty swoich działań do dyrektora marketingu

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość udziału w ciekawych projektach i poszerzenia doświadczeń zawodowych
  • pracę w otoczeniu najwyższej jakości, pysznych produktów
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

Szukamy osoby, która:

  • ma wykształcenie wyższe: zarządzanie i marketing, handel zagraniczny, inne kierunki ekonomiczne
  • posiada minimum roczne doświadczenie w obszarze marketingu w sektorze FMCG
  • cechuje się dobrą organizacją pracy
  • z łatwością komunikuje się z innymi i współpracuje w zespole
  • lubi niestandardowe zadania i wykazuje się inicjatywą w działaniu
  • obsługuje pakiet MS Office, ma prawo jazdy kat. B


Dołącz do zespołu odpowiedzialnego za:

  • wdrażanie działań trade marketingowych dla funkcjonujących na rynku kanałów dystrybucji i sprzedaży
  • koordynację działań merchandisingowych i akcji promocyjnych
  • współpracę z Brand Managerami i Działem Sprzedaży w zakresie prowadzonych akcji marketingowych i trade marketingowych
  • tworzenie mechanizmów promocji oraz analizę ich efektywności
  • tworzenie materiałów reklamowych wspomagających ekspozycję produktów oraz komunikację w miejscu sprzedaży
  • monitoring rynku pod kątem potrzeb klientów i działań konkurencji
  • opracowywanie prezentacji i analiz efektywniści, a także badań i analiz rynku na podstawie danych z firm badawczych

Co zyskujesz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji, obecnej na Giełdzie Papierów Wartościowych,
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty,
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne oraz kursy języka angielskiego,
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci,
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach,
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy,
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura,
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

Szukamy osoby, która:

  • zdobyła już pierwsze doświadczenie w branży e-commerce minimum 1 rok (zarządzanie e-sklepem, promocja sklepu, obsługa klienta), 
  • zna trendy związane z zagadnieniami szeroko pojętej kategorii e-commerce i marketingu internetowego (m.in. SEM, remarketing, afiliacje, e-mail marketing,),
  • dysponuje wiedzą z zakresu marketingu internetowego i mechanizmów sprzedaży internetowej,
  • zna takie narzędzia jak: Google Analytics, Adwords Ads, Facebook Ads, Google Trends, Google Tag Manager, narzędzia do automatyzacji, testy A/B, pakiet Office),
  • posiada podstawową znajomość zagadnień związanych z grafiką,
  • cechuje się wysoką komunikatywnością i umiejętnością współpracy.

Obowiązki:

  • nadzór nad sklepem slodkiwawel.pl (na platformie shoper), dodawanie produktów, dbanie o wygląd sklepu, aktualizacja treści, uzupełnianie fotografii produktów, działania z własnej inicjatywy,         
  • testowaniem nowych funkcjonalności systemu, kontrola prawidłowego działania platformy shoper, optymalizacja UX,
  • rozwój kanału e-commerce sklepu slodkiwawel.pl – szukanie nowych rozwiązań, możliwości sprzedaży,
  • analiza sprzedaży w kanale e-commerce; raportowanie wyników – analiza kampanii za pomocą Google Analitycs, wyciąganie wniosków i rekomendowanie ulepszeń dla sprzedaży, 
  • monitorowanie wyszukań użytkowników za pośrednictwem Google Trends, 
  • monitorowanie działań konkurencji w zakresie e-commerce,
  • współpraca i udział w negocjacjach z zewnętrznymi firmami w zakresie e-commerce.

Pozostałe działy

Co zyskasz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie 
  • szkolenia specjalistyczne i językowe
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonię dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku i paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • przyjazną atmosferę

 ... i oczywiście degustacja pysznych słodyczy :-)

Czekamy na Twoje zgłoszenie

Szukamy osoby, która:

  • posiada doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, lub chce się rozwijać w tym kierunku
  • jest sumienna i odpowiedzialna
  • ma uprawnienia do obsługi wózków widłowych

Dołącz do zespołu, który odpowiada za:

Kompletację towaru wg zamówień klientów, rozładunek i załadunek towaru w magazynach wysokiego składowania, bieżąca obsługę operacji magazynowych, dbałość o stany magazynowe, utrzymanie czystości i porządku.

Firma oferuje:

  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • szkolenia
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • samochód służbowy, telefon komórkowy

Wymagania:

Od Kandydatów oczekujemy: min. średniego wykształcenia, doświadczenia w pracy na podobnych stanowiskach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG), zdyscyplinowania, zaangażowania i lojalności wobec pracodawcy. Wymagana znajomość rynku lokalnego oraz czynne prawo jazdy kat. B.


Obowiązki:

  • kompleksowa obsługa detalicznych punktów sprzedaży
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami
  • budowa pozytywnego wizerunku firmy
  • raportowanie zgodne z wewnętrznymi standardami

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość udziału w ciekawych projektach i poszerzenia doświadczeń zawodowych
  • pracę w otoczeniu najwyższej jakości, pysznych produktów
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

Szukamy osoby, która:

  • posiada wykształcenie wyższe - preferowane ekonomiczne, techniczne, ścisłe
  • zna bardzo dobrze język angielski
  • biegle posługuje się programem Excel
  • jest odpowiedzialna, samodzielna i komunikatywna

… a doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Dołącz do zespołu odpowiedzialnego za:

  • planowanie procesu zakupów i analizę potrzeb produkcyjnych
  • import towarów
  • nadzór nad logistyką dostaw
  • analizy i raporty procesu zakupów
  • współpracę z klientami zewnętrznym (dostawcy) i wewnętrznymi

Nie znalazłeś oferty dla siebie wyślij nam swoje CV i napisz w czym jesteś dobry:

Aplikacja do Bazy Wawel SA.