'Zamów nasze słodycze już teraz!     Przejdź do e-sklepu >>

Wawel.
Dobra firma.
Dobre produkty.
Dobrzy pracownicy.

Pion produkcji i Utrzymanie ruchu

Serce Firmy Wawel to dwa zakłady produkcyjne znajdujące się w Dobczycach. Dzięki wykwalifikowanej kadrze specjalistów i wysokim kompetencjom pracowników, od lat cieszymy się najwyższymi standardami pracy i przyjazną atmosferą.

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  • degustację pysznych słodyczy :)
OCZEKIWANE:
  • wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane specjalizacje - mechatronik, automatyk, elektronik
  • znajomość sterowniki PLC Siemens i układy automatyki przemysłowej
  • samodzielność, odpowiedzialność i dyspozycyjność
  • znajomość języka angielskiego - będzie to dodatkowym atutem
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • usuwanie, analiza przyczyn powstawania usterek urządzeń i instalacji automatyki w przypadku wystąpienia awarii, podejmowanie działań zapobiegawczych
  • wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów zgodnie z planem remontów i bieżącymi potrzebami, nadzór nad sprzętem AKP
  • zapewnienie ciągłości pracy linii produkcyjnych
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji automatyki, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur
  • czynne uczestnictwo w nowych projektach instalacji automatyki

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  • degustację pysznych słodyczy :)

APLIKUJ DO NAS JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:

  • masz wykształcenie średnie lub wyższe o profilu energetycznym
  • jesteś samodzielny w realizacji powierzonych zadań
  • znasz język angielski-  będzie to dodatkowym atutem

Twoimi dodatkowymi atutami będą:

  • uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1,2,3

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • obsługa, konserwacja, przeglądy i remonty urządzeń energetycznych/ kotłów wodnych i parowych, pomp, urządzeń klimatyzacyjnych, sprężarek powietrza, kolektorów słonecznych/ i związanych z nimi instalacji energetycznych
  • usuwanie usterek urządzeń i instalacji energetycznych w przypadku wystąpienia awarii
  • zapewnienie ciągłości dostarczania mediów energetycznych zasilających linie produkcyjne
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji energetycznych, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  • degustację pysznych słodyczy :)

APLIKUJ DO NAS JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:

  • masz wykształcenie średnie lub wyższe o profilu mechanicznym
  • jesteś samodzielny w realizacji powierzonych zadań
  • posiadasz doświadczenie zawodowe lub staż z zakresu mechaniki
  • znasz rysunek techniczny

Twoimi dodatkowymi atutami będą:

  • uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1,2
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych i nożycowych

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • obsługa, konserwacja, regulacja oraz remonty maszyn produkcyjnych
  • usuwanie awarii maszyn produkcyjnych

Co zyskasz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie produkcyjnym 
  • atrakcyjne wynagrodzenie (płaca podstawowa + premie) około  3.500 zł brutto
  • dodatkowo płatne nadgodziny
  • atrakcyjne dodatki płacowe 
  • szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności zawodowe
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • przyjazną atmosferę

Szukamy osoby, która:

  • chce się rozwijać zawodowo
  • posiada wykształcenie średnie techniczne
  • ma doświadczenie w pracy przy obsłudze maszyn produkcyjnych
  • podejmie się zadań z elementami pracy fizycznej 

Jeśli cenisz sobie rozwój i zdobywanie kolejnych umiejętności, chcesz mieć wpływ na to, co robisz i chcesz dołączyć do zgranego zespołu, a ponadto:

  • chcesz obsługiwać najnowocześniejsze maszyny i urządzenia w procesie produkcji pysznych słodyczy
  • współpracować z działem Technicznym w zakresie działań konserwacyjnych i remontowych
  • chcesz brać udział w rekomendowaniu usprawnień na stanowisku pracy

Dział sprzedaży

Kluczem do rozwoju naszej marki są produkty najwyżej jakości oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami. Od lat z sukcesem działamy zarówno w Polsce, jak i na świecie.

To oferujemy

  • pracę z markowymi produktami w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • niezbędne narzędzia pracy ( samochód, laptop, telefon )
  • atrakcyjny pakiet benefitów
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz szkolenia specjalistyczne

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek związany z obszarem pracy
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu Kluczowych Klientów min. 2 cykle negocjacyjne poparte sukcesami
  • zorientowanie na wynik
  • wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne i prezentacyjne
  • entuzjazm i odpowiedzialność w podejściu do powierzonych zadań
  • dążenie do podnoszenia swoich kompetencji z zakresu wykonywanej pracy
  • otwartość na innowacje i niestandardowe metody pracy
  • posługiwanie się MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • dobra znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • kreatywność, determinacja w dążeniu do celu
  • umiejętność poruszania się w międzynarodowym środowisku

Twój zakres obowiązków

  • bezpośrednia współpraca z Centralami Sieci Sklepów – Rynek Nowoczesny
  • negocjowanie warunków handlowych
  • realizacja planów sprzedażowych
  • wdrażanie i koordynacja projektów marketingowych i trade marketingowych u obsługiwanych Klientów
  • realizacja celów strategicznych i budowa pozytywnego wizerunku Firmy
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty, atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy, niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon), atrakcyjny pakiet benefitów, możliwość rozwoju zawodowego oraz szkolenia specjalistyczne

minimum 2- letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kluczowych klientów i sieci franczyzowych, wykształcenie wyższe, wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne i prezentacyjne, kreatywność i wysokie zorientowanie na wynik, entuzjazm i odpowiedzialność w podejściu do powierzonych zadań, podnoszenie swoich kompetencji z zakresu wykonywanej pracy, otwartość na innowacje i niestandardowe metody pracy, posługiwanie się MS Office, posiadanie prawa jazdy kat. B

Mile widziane:
dobra znajomość języka angielskiego

bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami (sieci franczyzowe), negocjowanie warunków handlowych, realizacja planów sprzedażowych, wdrażanie i koordynacja projektów marketingowych i trade marketingowych u obsługiwanych klientów, realizacja celów strategicznych i budowa pozytywnego wizerunku firmy, raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy

To oferujemy

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)
  • atrakcyjny pakiet benefitów
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz szkolenia specjalistyczne

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – praca z sieciami franczyzowymi
  • entuzjazm i odpowiedzialność w podejściu do powierzonych zadań
  • rozwinięte umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne i prezentacyjne
  • zorientowanie na wynik
  • dążenie do podnoszenia swoich kompetencji z zakresu wykonywanej pracy
  • wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
  • znajomość MS Office i prawo jazdy kat. B
  • otwartość na innowacje i niestandardowe metody pracy

Twój zakres obowiązków

  • bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami i sieciami franczyzowymi
  • opracowywanie i realizacja planów promocyjnych oraz sprzedażowych klientów
  • wdrażanie projektów marketingowych i trade marketingowych u obsługiwanych klientów
  • egzekucja ustaleń centralnych w sklepach przy współpracy z Działem Sprzedaży
  • realizacja celów strategicznych i budowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy

Technologia i BiR

Dział Technologii to jeden z fundamentów Firmy Wawel. Dzięki współpracy z Radą Ekspertów Wawel, z sukcesem rozwijamy składy receptur i promujemy rzetelna wiedzę na temat Dobrych Składników.

Marketing

Markę Wawel budujemy poprzez komunikację z konsumentami w mediach oraz bezpośrednich punktach sprzedaży. Opierając się na wartościach marki, stawiamy na jej silny rozwój poprzez kreatywne działania marketingowe.

Pozostałe działy

Na co możesz liczyć?:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Aplikuj do nas jeśli:

  • masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej i uczestniczyłaś/eś we wdrożeniu systemu klasy ERP jako analityk biznesowy lub właściciel procesu
  • potrafisz projektować procesy biznesowe oparte o nowoczesne narzędzia informatyczne i masz doświadczenie w ich wdrażaniu przebiegającym przez wiele działów organizacji
  • myślisz w sposób analityczny i chętnie rozwiązujesz napotkane problemy
  • łatwo nawiązujesz kontakty i lubisz pracować w zespole
  • cechujesz się samodzielnością i bardzo dobrą organizacją pracy własnej

Obowiązki:

  • zrozumienie procesów biznesowych zachodzących w organizacji (planowanie, zakupy, produkcja, dystrybucja, sprzedaż)
  • analiza procesów w celu wskazania nieefektywności i potencjału do usprawnień
  • proponowanie i prezentowanie konkretnych rozwiązań odpowiadających na potrzeby biznesu
  • przekazywanie informacji i potrzeb pomiędzy jednostkami biznesowymi a działem IT
  • koordynowanie wdrożenia nowych procesów i wspierających ich narzędzi informatycznych
  • nadzór nad testami
  • prowadzenie szkoleń

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym zakładzie 
  • szkolenia specjalistyczne
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonię dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku i paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK i ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • przyjazną atmosferę
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

APLIKUJ DO NAS JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:

  • posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, lub chcesz się rozwijać
    w tym kierunku
  • jesteś osobą sumienną i odpowiedzialną
  • masz uprawnienia do obsługi wózków widłowych

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • kompletacja towaru wg zamówień klientów
  • rozładunek i załadunek towaru w magazynach wysokiego składowania
  • bieżąca obsługa operacji magazynowych
  • dbałość o stany magazynowe, utrzymanie czystości i porządku

pracę z markowymi produktami w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę, faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty, atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy, profesjonalne narzędzia pracy, atrakcyjny pakiet benefitów, możliwość rozwoju zawodowego oraz szkolenia specjalistyczne

poszukujemy osób energicznych, lubiących kontakt z ludźmi, zainteresowanych pracą stacjonarną, łatwość nawiązywania i rozwijania kontaktów w komunikacji telefonicznej i mailowej, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, doświadczenie we współpracy z sieciami lokalnymi lub kluczowymi klientami, otwartość na innowacje i niestandardowe metody pracy, wykształcenie min. średnie preferowane wyższe

bezpośrednia obsługa Sieci Lokalnych i Kluczowych Klientów, wdrażanie i nadzorowanie promocji oraz projektów trade marketingowych u obsługiwanych Klientów, opracowywanie planów promocyjnych i sprzedażowych, zarządzanie budżetem oraz sporządzanie raportów i analiz, egzekwowanie ustaleń centralnych i lokalnych w sklepach przy współpracy z Działem Sprzedaży, realizowanie celów strategicznych i dbanie o budowanie pozytywnego wizerunku Firmy, raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

CO ZYSKASZ?:

  • stabilną pracę w prestiżowym miejscu i profesjonalnym zespole
  • wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników sprzedażowych
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK i ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

OCZEKIWANE:

  • dyspozycyjność
  • uczciwość
  • wysoka kultura osobista
  • doświadczenie w gastronomii lub handlu - mile widziane

DO TWOICH OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • dbanie o wizerunek firmy
  • obsługa kelnerska klientów kawiarni na Zamku Królewskim w Krakowie
  • aktywna sprzedaż produktów z oferty Wawel
  • dbanie o czystość lokalu

Nie znalazłeś oferty dla siebie wyślij nam swoje CV i napisz w czym jesteś dobry:

Aplikacja do Bazy Wawel SA.