Wejdź z nami
na wyższy level!
Level Wawel

Oferty pracy Oferty pracy

Pion produkcji i Utrzymanie ruchu

Serce Firmy Wawel to dwa zakłady produkcyjne znajdujące się w Dobczycach. Dzięki wykwalifikowanej kadrze specjalistów i wysokim kompetencjom pracowników, od lat cieszymy się najwyższymi standardami pracy i przyjazną atmosferą.

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym
  • dodatkowo płatne godziny nadliczbowe
  • atrakcyjne dodatki płacowe
  • szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności zawodowe
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy na wybranych trasach
  • przyjazną atmosferę i gruntowne wdrożenie do pracy

Nasze wymagania:

  • masz wykształcenie średnie lub wyższe o profilu: elektryk, energetyk, mechanik lub automatyk
  • cechuje Cię samodzielność i odpowiedzialność
  • chcesz się rozwijać zawodowo zgodnie z kierunkiem swojego wykształcenia (doświadczenie w pracy w zawodzie - będzie dodatkowym atutem)
  • jesteś gotowy do pracy w systemie III zmianowym (6:00, 14:00, 22:00)
  • masz zrobione badania do celów sanitarno – epidemiologicznych (mile widziane)

Twoje obowiązki:

  • dbanie o utrzymanie ciągłości pracy linii produkcyjnej
  • usuwanie usterek, naprawa maszyn i urządzeń zgodnie z Twoim profilem wykształcenia i posiadanymi kwalifikacjami
  • wspieranie działu utrzymania ruchu w rozwiązywaniu bieżących problemów produkcyjnych
  • wykonywanie regularnych, planowanych prac konserwacyjnych i przeglądów

 

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym
  • dodatkowo płatne godziny nadliczbowe
  • atrakcyjne dodatki płacowe
  • szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności zawodowe
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy na wybranych trasach
  • przyjazną atmosferę i gruntowne wdrożenie do pracy

Nasze wymagania:

  • posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub chcesz się rozwijać w tym kierunku
  • jesteś osobą sumienną i odpowiedzialną
  • masz uprawnienia do obsługi wózków widłowych (UDT) – będzie to dodatkowy atut
  • masz już zrobione badania do celów sanitarno – epidemiologicznych (mile widziane)
  • jesteś gotowy do pracy w systemie III zmianowym (6:00, 14:00, 22:00, 8h dziennie, pn – pt, sporadycznie w weekendy).

Twoje obowiązki:

  • kompletacja towaru wg zamówień klientów
  • rozładunek i załadunek towaru w magazynach wysokiego składowania
  • bieżąca obsługa operacji magazynowych
  • dbałość o stany magazynowe, utrzymanie czystości i porządku

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do i z pracy na wybranych trasach
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Nasze wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane specjalizacje - mechatronik, automatyk, elektronik
  • znajomość sterowników PLC Siemens i układów automatyki przemysłowej
  • samodzielność i odpowiedzialność 
  • gotowość do pracy w systemie III zmianowym: 6:00, 14:00, 22:00
  • język angielski - będzie to dodatkowy atut

Twoje obowiązki:

  • usuwanie, analiza przyczyn powstawania usterek urządzeń i instalacji automatyki w przypadku wystąpienia awarii, podejmowanie działań zapobiegawczych
  • wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów zgodnie z planem remontów i bieżącymi potrzebami, nadzór nad sprzętem AKP
  • zapewnienie ciągłości pracy linii produkcyjnych
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji automatyki, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur
  • czynne uczestnictwo w nowych projektach instalacji automatyki

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do i z pracy na wybranych trasach
  • codziennie świeża kanapka
  • degustację pysznych słodyczy :)

Nasze wymagania:

  • masz wykształcenie zawodowe, średnie lub wyższe o profilu elektrycznym
  • masz doświadczenie min 1-2 lata na pokrewnym stanowisku
  • posiadasz ogólną wiedzę z zakresu elektryki i budowy maszyn
  • szybko i efektywnie rozwiązujesz problemy
  • jesteś gotowy do pracy w systemie III zmianowym: 6:00, 14:00, 22:000
  • masz uprawnienia SEP do minimum 1kV (mile widziane)
  • znasz język angielski - będzie to dodatkowym atutem

Twoje obowiązki:

  • usuwanie usterek urządzeń i instalacji elektrycznych w przypadku wystąpienia awarii
  • wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów zgodnie z planem remontów i bieżącymi potrzebami
  • zapewnienie ciągłości dostarczania energii elektrycznej zasilającej linie produkcyjne
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur
  • proponowanie udoskonaleń i działań zmierzających do poprawy jakości i ciągłości produkcji
  • współpraca z innymi działami

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • atrakcyjne dodatki płacowe
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy na wybranych trasach
  • przyjazną atmosferę
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Nasze wymagania:

  • posiadasz wykształcenie zawodowe lub średnie o profilu technicznym
  • cechuje cię samodzielność w realizacji powierzonych zadań
  • jesteś gotowy do pracy w systemie III zmianowym (6:00, 14:00, 22:00)

     Mile widziane:

  • doświadczenie zawodowe lub staż z zakresu branży energetycznej
  • uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1, 2, 3
  • znajomość języka angielskiego

Twoje obowiązki:

  • obsługa, konserwacja, przeglądy i remonty urządzeń energetycznych (kotłów wodnych i parowych, pomp, urządzeń klimatyzacyjnych, sprężarek powietrza, kolektorów słonecznych) i związanych z nimi instalacji energetycznych
  • usuwanie usterek urządzeń i instalacji energetycznych w przypadku wystąpienia awarii
  • zapewnienie ciągłości dostarczania mediów energetycznych zasilających linie produkcyjne
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji energetycznych, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur

Oferujemy:

  • stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie Produkcyjnym w Dobczycach
  • atrakcyjne wynagrodzenie: 5400 brutto oraz dodatki płacowe: premia frekwencyjna, dodatek za III zmianę i godziny nadliczbowe
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, dofinansowanie wypoczynku dla Ciebie i Twoich dzieci, paczki świąteczne ze słodyczami, codziennie świeże kanapki, liczne konkursy dla pracowników i ich rodzin z atrakcyjnymi nagrodami
  • współfinansowany dojazd do pracy na wybranych trasach, z okolicznych miejscowości
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności zawodowe
  • przyjazną atmosferę i gruntowne wdrożenie do pracy
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Nasze wymagania:

  • posiadasz wykształcenie min. zawodowe, preferowany profil spożywczy lub techniczny
  • masz doświadczenie w pracy na produkcji
  • posiadasz badania do celów sanitarno–epidemiologicznych
  • możesz pracować w systemie III zmianowym (6:00, 14:00, 22:00, 8h dziennie, pn – pt, sporadycznie w weekendy)
  • potrafisz pracować w zespole i masz chęć do nauki obsługi maszyn i urządzeń

Twoje obowiązki:

  • obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych zgodnie z instrukcjami 
  • namiarowanie surowców zgodnie z wytycznymi
  • kontrola jakości produktów oraz reagowanie na niezgodności
  • dbanie o prawidłowy przebieg procesu

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie produkcyjnym
  • dodatkowo płatne godziny nadliczbowe
  • atrakcyjne dodatki płacowe
  • szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności zawodowe
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy na wybranych trasach, z okolicznych miejscowości
  • przyjazną atmosferę i gruntowne wdrożenie do pracy
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Nasze wymagania:

  • chcesz się rozwijać zawodowo (u nas masz możliwość awansu)
  • masz chęci do nauki obsługi nowoczesnych maszyn i urządzeń
  • masz doświadczenie w pracy na produkcji - będzie to dodatkowy atut
  • masz już zrobione badania do celów sanitarno – epidemiologicznych (mile widziane)
  • możesz pracować w systemie III zmianowym (6:00, 14:00, 22:00, 8h dziennie, pn – pt, sporadycznie w weekendy).

Twoje obowiązki:

  • obsługa maszyn i urządzeń w procesie produkcji pysznych słodyczy (spokojnie- nie musisz się na nich znać, wszystkiego Cię nauczymy)

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • atrakcyjne dodatki płacowe
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy na wybranych trasach
  • przyjazną atmosferę
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Nasze wymagania:

  • posiadasz wykształcenie zawodowe lub średnie o profilu mechanicznym (mechanik, mechatronik)
  • cechuje cię samodzielność w realizacji powierzonych zadań
  • masz znajomość rysunku technicznego
  • jesteś gotowy do pracy w systemie III zmianowym (6:00, 14:00, 22:00)

    Mile widziane:

  • doświadczenie zawodowe lub staż z zakresu mechaniki
  • uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1, 2
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych i nożycowych
  • umiejętność obsługi obrabiarek konwencjonalnych (tokarka, frezarka)
  • znajomość języka angielskiego

Twoje obowiązki:

  • obsługa, konserwacja, regulacja oraz remonty maszyn produkcyjnych
  • usuwanie awarii maszyn produkcyjnych

Dział sprzedaży

Kluczem do rozwoju naszej marki są produkty najwyżej jakości oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami. Od lat z sukcesem działamy zarówno w Polsce, jak i na świecie.

To oferujemy

  • ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • atrakcyjne dodatki płacowe
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • przyjazną atmosferę
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym ze sklepem online i marketplace;
  • Praktyczna znajomość narzędzi analitycznych (m.in. Google Analytics, Google Search Console, Google Trends itp.);
  • Umiejętność mierzenia skuteczności prowadzonych działań w ramach e-commerce;
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy i umiejętność nadawania priorytetu zadań;
  • Zdolności analityczne oraz umiejętność wyciągania wniosków na podstawie danych
  • Zaangażowanie i wytrwała determinacja w realizację założonych działań zmierzających do rozwoju sprzedaży w kanale e-commerce;
  • Umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane

  • Doświadczenie w obsłudze systemów: PC Market i Baselinker

Twój zakres obowiązków

  • Bieżąca koordynacja procesu sprzedaży w ramach kanału własnego (sklep internetowy) i kanałów zewnętrznych (marketplace)
  • Obsługa zamówień oraz klientów w e-sklepie Wawel SA
  • Śledzenie najnowszych trendów e-marketingowych oraz proponowanie nowych rozwiązań.
  • Rozwój oferty sklepu internetowego Wawel
  • Praca nad wizualną prezentacją sklepu oraz opisów produktowych.
  • Udział w tworzeniu komunikacji i promocji w kanale e-commerce;
  • Bieżąca współpraca z Działem Marketingu i Trade Marketingu w ramach tworzenia spójnej strategii e-commerce;
  • Monitorowanie rynku, działań konkurencji i trendów rynkowych w zakresie e-commerce;
  • Planowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych w ramach kanałów e-commerce;
  • Sporządzanie raportów oraz analiz związanych ze sprzedażą;
  • Bieżące raportowanie działań i zgłaszanie sugestii zmian.

To oferujemy

  • ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • atrakcyjne dodatki płacowe
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • przyjazną atmosferę
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem sklepem online i marketplace;
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • Praktyczna i teoretyczna znajomość narzędzi analitycznych (m.in. Google Analytics, Google Search Console, Google Trends itp.);
  • Umiejętność mierzenia skuteczności działań i projektów e-commerce oraz działań marketingowych z zakresu nadzorowanego biznesu;
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy i umiejętność nadawania priorytetu zadań;
  • Kreatywność i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
  • Umiejętność analitycznego myślenia i sprawność w operowaniu liczbami;
  • Zaangażowanie i wytrwała determinacja w realizację założonych działań zmierzających do rozwoju sprzedaży w kanale e-commerce;

Mile widziane

  • Doświadczenie w obsłudze systemów: PC Market i Baselinker

Twój zakres obowiązków

  • Współtworzenie i odpowiedzialność za kreowanie, wdrażanie i optymalizowanie strategii rozwoju kanału sprzedaży online firmy Wawel poprzez sklep online i marketplace’y;
  • Opracowanie i kontrola kalendarza promocyjnego dla zarządzanego obszaru kanału e-commerce;
  • Kontrola oraz optymalizacja KPI i stopy zwrotu z inwestycji w ramach kanału e-commerce (bieżąca analiza wyników oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań, mających na celu podniesienie wyników sprzedaży);
  • Analiza zachowania klientów na stronie oraz rekomendowanie, wdrażanie i rozwój rozwiązań optymalizacyjnych. Optymalizacja procesów związanych z obsługą klienta i jej jakością, realizacją zamówień oraz lojalizacją;
  • Zarządzanie operacyjną działalnością obszaru e-commerce (sprzedaż, marketing, podwykonawcy, dostawcy zewnętrzni);
  • Planowanie i koordynowanie działań SEM i SEO, marketing automation oraz kampanii reklamowych i e-mail marketingowych;
  • Opracowywanie bieżących i okresowych raportów i analiz;
  • Bieżąca współpraca z Działem Marketingu i Trade Marketingu w zakresie planowania działań marketingowych dla kanału e-commerce oraz kreowania materiałów graficznych;
  • Optymalizacja działania sklepu online pod kątem UX i UI;
  • Monitorowanie rynku, działań konkurencji i trendów rynkowych w zakresie e-commerce;

Oferujemy:

  • pracę w prestiżowym miejscu, w profesjonalnym zespole i w przyjaznej atmosferze

  • elastyczny grafik

Nasze wymagania:

  • dyspozycyjność - głównie w weekendy, czasem w tygodniu, w przedziale godzinowym: 09:00 - 20:30

  • zrobione badania do celów sanitarno - epidemiologicznych

  • uczciwość

  • wysoka kultura osobista

  • znajomość obsługi programu MS Excel (w stopniu podstawowym)

  • doświadczenie w gastronomii lub handlu - mile widziane

Twoje obowiązki:

  • obsługa klientów kawiarni (obsługa kelnerska)

  • przygotowywanie napoi (kawa, herbata, soki, sheaki) i desery

  • oferowanie klientom produktów Wawel poprzez aktywną sprzedaż

  • dbanie o wizerunek firmy zgodnie z przyjętymi standardami

  • dbanie o czystość lokalu

  • obsługa programu sprzedażowego

To oferujemy

  • kreatywną i pełną wyzwań pracę w zespole rynkowego lidera
  • profesjonalne narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań (w tym samochód służbowy)
  • system szkoleń i profesjonalną ścieżkę rozwoju zawodowego powiązaną z osiąganymi wynikami (w tym możliwość doskonalenia języków obcych)
  • udział w pionierskich projektach sprzedażowych w kraju i za granicą
  • dodatkowy pakiet benefitów
  • codzienną degustację wspaniałych słodyczy:)

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek związany z obszarem pracy (Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, Ekonomia, Zarządzanie i podobne)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 - C1 - warunek konieczny z uwagi na obsługę klienta zagranicznego. Znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przez min. 3 lata
  • dobrze rozwinięte kompetencje matematyczno - analityczne niezbędne do pracy w dziale sprzedaży
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu Kluczowych Klientów FMCG (sieci, dystrybutorzy)
  • umiejętność poruszania się w środowisku komputerowym (MS Office)
  • prawo jazdy kat. B
  • entuzjazm
  • kreatywność i konsekwencja w realizacji celów
  • otwartość na innowacje i niestandardowe metody pracy
  • umiejętność poruszania się w międzynarodowym środowisku
  • gotowość do pracy w trybie stacjonarnym (wymagana obecność 5 dni w tygodniu w biurze w Dobczycach - pow. Myślenicki)

Twój zakres obowiązków

  • realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i marketingowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych) na obsługiwanych rynkach zagranicznych
  • bezpośrednia odpowiedzialność i współpraca z Sieciami Sklepów i Dystrybutorami na rynkach zagranicznych
  • zawieranie umów, negocjowanie warunków handlowych
  • zapewnienie bezpieczeństwa finansowego zawieranych kontraktów
  • wdrażanie i koordynacja projektów marketingowych i trade marketingowych u Klientów na rynkach zagranicznych
  • opracowywanie planów promocyjnych i sprzedażowych
  • inicjacja działań maksymalizujących sprzedaż dopasowanych do specyfiki danego rynku
  • realizacja celów strategicznych i budowa pozytywnego wizerunku Firmy
  • analiza trendów i działań konkurencji
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

To oferujemy

  • Ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • Pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeże kanapki
  • Możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub matematycznym
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • Obsługa programów Power Point oraz Excel na poziomie średnio zaawansowanym
  • Łatwość w przygotowywaniu i prezentacji rekomendacji na bazie różnych źródeł danych
  • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i nowych umiejętności
  • Nastawienie na współpracę i wysoką jakość obsługi klientów wewnętrznych

Mile widziane

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w dziale sprzedaży w branży FMCG
  • Znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w VBA lub Power BI
  • Znajomość Nielsen Answers i raportów Focus

Twój zakres obowiązków

  • Analiza i optymalizacja ofert promocyjnych pod kątem sprzedaży oraz rentowności
  • Udział w budowaniu i monitorowaniu polityki cenowej firmy
  • Przygotowywanie analiz w ramach wsparcia procesu podejmowania decyzji biznesowych
  • Analiza opłacalności nowych produktów
  • Przygotowywanie regularnych raportów biznesowych
  • Współpraca z działem sprzedaży oraz marketingu
  • Budowanie i aktualizacja formatek oraz narzędzi analitycznych

To oferujemy

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach

Nasze wymagania

  • minimum dwa lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w sklepie z branży FMCG lub w branży gastronomicznej
  • wykształcenie min. średnie
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętności planowania i organizowania pracy własnej i podległego zespołu
  • predyspozycje menadżerskie, wysoka kultura osobista
  • znajomość programów fiskalnych i MS Office
  • aktualne badania sanitarne

Mile widziane

  • doświadczenie w organizacji aktywności promocyjnych

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie sklepem i realizacja planów sprzedażowych
  • dbanie o wizerunek sklepu i Firmy oraz realizowanie przyjętych standardów
  • inicjowanie i wdrażanie akcji marketingowych i promocyjnych
  • kierowanie podległym zespołem
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

Technologia i BiR

Dział Technologii to jeden z fundamentów Firmy Wawel. Dzięki współpracy z Radą Ekspertów Wawel, z sukcesem rozwijamy składy receptur i promujemy rzetelna wiedzę na temat Dobrych Składników.

Marketing

Markę Wawel budujemy poprzez komunikację z konsumentami w mediach oraz bezpośrednich punktach sprzedaży. Opierając się na wartościach marki, stawiamy na jej silny rozwój poprzez kreatywne działania marketingowe.

Pozostałe działy

To oferujemy

  • ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • atrakcyjne dodatki płacowe
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • przyjazną atmosferę
  • bezpłatny parking
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Nasze wymagania

  • dwuletnie doświadczenie w programowaniu MS SQL, T-SQL
  • znajomość systemów operacyjnych Windows Server
  • umiejętność priorytetyzowania zadań i organizacji pracy własnej, w tym jej dokumentowania
  • myślenie analityczne, dążenie do rozwiązania napotkanych problemów
  • biegłość pracy w środowisku Google Workspace
  • gotowość do pracy stacjonarnej z biura w Dobczycach

Mile widziane

  • znajomość bazy danych Oracle
  • znajomość procesów charakterystycznych dla firmy produkcyjnej

Twój zakres obowiązków

  • analiza i specyfikacja wymagań biznesowych oraz dobór właściwych rozwiązań
  • przygotowywanie oraz wdrażanie zmian do istniejących modeli danych
  • projektowanie tabel i widoków bazy danych (MS SQL)
  • tworzenie funkcji, skryptów, procedur składowanych i wyzwalaczy w celu wsparcia rozwoju aplikacji
  • współpraca z developerami .NET oraz analitykami biznesowymi
  • projektowanie i generowanie raportów zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramem
  • wspieranie zespołów projektowych w tematach baz danych

Nie znalazłeś oferty dla siebie wyślij nam swoje CV i napisz w czym jesteś dobry:

Aplikacja do Bazy Wawel SA.