Wejdź z nami
na wyższy level!
Level Wawel

Oferty pracy Oferty pracy

Pion produkcji i Utrzymanie ruchu

Serce Firmy Wawel to dwa zakłady produkcyjne znajdujące się w Dobczycach. Dzięki wykwalifikowanej kadrze specjalistów i wysokim kompetencjom pracowników, od lat cieszymy się najwyższymi standardami pracy i przyjazną atmosferą.

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • atrakcyjne dodatki płacowe
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy na wybranych trasach
  • przyjazną atmosferę
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Nasze wymagania:

  • posiadasz wykształcenie zawodowe lub średnie o profilu mechanicznym (mechanik, mechatronik)
  • cechuje cię samodzielność w realizacji powierzonych zadań
  • masz znajomość rysunku technicznego
  • jesteś gotowy do pracy w systemie III zmianowym (6:00, 14:00, 22:00)

    Mile widziane:

  • doświadczenie zawodowe lub staż z zakresu mechaniki
  • uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1, 2
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych i nożycowych
  • umiejętność obsługi obrabiarek konwencjonalnych (tokarka, frezarka)
  • znajomość języka angielskiego

Twoje obowiązki:

  • obsługa, konserwacja, regulacja oraz remonty maszyn produkcyjnych
  • usuwanie awarii maszyn produkcyjnych

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do i z pracy na wybranych trasach
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Nasze wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane specjalizacje - mechatronik, automatyk, elektronik
  • znajomość sterowników PLC Siemens i układów automatyki przemysłowej
  • samodzielność i odpowiedzialność 
  • gotowość do pracy w systemie III zmianowym: 6:00, 14:00, 22:00
  • język angielski - będzie to dodatkowy atut

Twoje obowiązki:

  • usuwanie, analiza przyczyn powstawania usterek urządzeń i instalacji automatyki w przypadku wystąpienia awarii, podejmowanie działań zapobiegawczych
  • wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów zgodnie z planem remontów i bieżącymi potrzebami, nadzór nad sprzętem AKP
  • zapewnienie ciągłości pracy linii produkcyjnych
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji automatyki, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur
  • czynne uczestnictwo w nowych projektach instalacji automatyki

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do i z pracy na wybranych trasach
  • codziennie świeża kanapka
  • degustację pysznych słodyczy :)

Nasze wymagania:

  • masz wykształcenie zawodowe, średnie lub wyższe o profilu elektrycznym
  • masz doświadczenie min 1-2 lata na pokrewnym stanowisku
  • posiadasz ogólną wiedzę z zakresu elektryki i budowy maszyn
  • szybko i efektywnie rozwiązujesz problemy
  • jesteś gotowy do pracy w systemie III zmianowym: 6:00, 14:00, 22:000
  • masz uprawnienia SEP do minimum 1kV (mile widziane)
  • znasz język angielski - będzie to dodatkowym atutem

Twoje obowiązki:

  • usuwanie usterek urządzeń i instalacji elektrycznych w przypadku wystąpienia awarii
  • wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów zgodnie z planem remontów i bieżącymi potrzebami
  • zapewnienie ciągłości dostarczania energii elektrycznej zasilającej linie produkcyjne
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur
  • proponowanie udoskonaleń i działań zmierzających do poprawy jakości i ciągłości produkcji
  • współpraca z innymi działami

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • atrakcyjne dodatki płacowe
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy na wybranych trasach
  • przyjazną atmosferę
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Nasze wymagania:

  • posiadasz wykształcenie zawodowe lub średnie o profilu technicznym
  • cechuje cię samodzielność w realizacji powierzonych zadań
  • jesteś gotowy do pracy w systemie III zmianowym (6:00, 14:00, 22:00)

     Mile widziane:

  • doświadczenie zawodowe lub staż z zakresu branży energetycznej
  • uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1, 2, 3
  • znajomość języka angielskiego

Twoje obowiązki:

  • obsługa, konserwacja, przeglądy i remonty urządzeń energetycznych (kotłów wodnych i parowych, pomp, urządzeń klimatyzacyjnych, sprężarek powietrza, kolektorów słonecznych) i związanych z nimi instalacji energetycznych
  • usuwanie usterek urządzeń i instalacji energetycznych w przypadku wystąpienia awarii
  • zapewnienie ciągłości dostarczania mediów energetycznych zasilających linie produkcyjne
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji energetycznych, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur

Oferujemy:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym
  • dodatkowo płatne godziny nadliczbowe
  • atrakcyjne dodatki płacowe
  • szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności zawodowe
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy na wybranych trasach
  • przyjazną atmosferę i gruntowne wdrożenie do pracy

Nasze wymagania:

  • posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub chcesz się rozwijać w tym kierunku
  • jesteś osobą sumienną i odpowiedzialną
  • masz uprawnienia do obsługi wózków widłowych (UDT) – będzie to dodatkowy atut
  • masz już zrobione badania do celów sanitarno – epidemiologicznych (mile widziane)
  • jesteś gotowy do pracy w systemie III zmianowym (6:00, 14:00, 22:00, 8h dziennie, pn – pt, sporadycznie w weekendy).

Twoje obowiązki:

  • kompletacja towaru wg zamówień klientów
  • rozładunek i załadunek towaru w magazynach wysokiego składowania
  • bieżąca obsługa operacji magazynowych
  • dbałość o stany magazynowe, utrzymanie czystości i porządku

Dział sprzedaży

Kluczem do rozwoju naszej marki są produkty najwyżej jakości oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami. Od lat z sukcesem działamy zarówno w Polsce, jak i na świecie.

To oferujemy

  • kreatywną i pełną wyzwań pracę w zespole rynkowego lidera
  • profesjonalne narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań (w tym samochód służbowy)
  • system szkoleń i profesjonalną ścieżkę rozwoju zawodowego powiązaną z osiąganymi wynikami (w tym możliwość doskonalenia języków obcych)
  • udział w pionierskich projektach sprzedażowych w kraju i za granicą
  • dodatkowy pakiet benefitów
  • codzienną degustację wspaniałych słodyczy:)

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek związany z obszarem pracy (Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, Ekonomia, Zarządzanie i podobne)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 - C1 - warunek konieczny z uwagi na obsługę klienta zagranicznego. Znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przez min. 3 lata
  • dobrze rozwinięte kompetencje matematyczno - analityczne niezbędne do pracy w dziale sprzedaży
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu Kluczowych Klientów FMCG (sieci, dystrybutorzy)
  • umiejętność poruszania się w środowisku komputerowym (MS Office)
  • prawo jazdy kat. B
  • entuzjazm
  • kreatywność i konsekwencja w realizacji celów
  • otwartość na innowacje i niestandardowe metody pracy
  • umiejętność poruszania się w międzynarodowym środowisku
  • gotowość do pracy w trybie stacjonarnym (wymagana obecność 5 dni w tygodniu w biurze w Dobczycach - pow. Myślenicki)

Twój zakres obowiązków

  • realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i marketingowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych) na obsługiwanych rynkach zagranicznych
  • bezpośrednia odpowiedzialność i współpraca z Sieciami Sklepów i Dystrybutorami na rynkach zagranicznych
  • zawieranie umów, negocjowanie warunków handlowych
  • zapewnienie bezpieczeństwa finansowego zawieranych kontraktów
  • wdrażanie i koordynacja projektów marketingowych i trade marketingowych u Klientów na rynkach zagranicznych
  • opracowywanie planów promocyjnych i sprzedażowych
  • inicjacja działań maksymalizujących sprzedaż dopasowanych do specyfiki danego rynku
  • realizacja celów strategicznych i budowa pozytywnego wizerunku Firmy
  • analiza trendów i działań konkurencji
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

To oferujemy

  • Ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • Pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, Dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • Możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • Codziennie świeżą kanapkę

Nasze wymagania

  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • Biegła obsługa programów Excel oraz Power Point
  • Łatwość w przygotowywaniu i prezentacji rekomendacji na bazie różnych źródeł danych
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i nowych umiejętności
  • Nastawienie na współpracę i wysoką jakość obsługi klientów wewnętrznych
  • Obecność w biurze w Krakowie (4 dni w tygodniu) , 1 dzień praca z biura w Dobczycach

Mile widziane

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w dziale sprzedaży w branży FMCG
  • Znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w VBA lub Power BI
  • Znajomość Nielsen Answers i raportów Focus

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie analiz w ramach wsparcia procesu podejmowania decyzji biznesowych
  • Przygotowywanie regularnych raportów biznesowych
  • Udział w budowaniu i monitorowaniu polityki cenowej firmy
  • Współpraca z działem sprzedaży oraz marketingu
  • Budowanie i aktualizacja formatek oraz narzędzi analitycznych

Technologia i BiR

Dział Technologii to jeden z fundamentów Firmy Wawel. Dzięki współpracy z Radą Ekspertów Wawel, z sukcesem rozwijamy składy receptur i promujemy rzetelna wiedzę na temat Dobrych Składników.

Marketing

Markę Wawel budujemy poprzez komunikację z konsumentami w mediach oraz bezpośrednich punktach sprzedaży. Opierając się na wartościach marki, stawiamy na jej silny rozwój poprzez kreatywne działania marketingowe.

Pozostałe działy

To oferujemy

  • Ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty transformacji cyfrowej
  • Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
  • Pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • Możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach

Nasze wymagania

  • Dbałość o szczegóły oraz wysoka dokładność w wykonywaniu zadań
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania trafnych wniosków
  • Komunikatywność i umiejętność efektywnej współpracy w zespole
  • Dobre zrozumienie pracy z procesami oraz inicjatywa w zakresie ich usprawniania i automatyzacji
  • Biegłość w korzystaniu z narzędzi Google Workspace (Arkusze, Dokumenty, Kalendarz)
  • Obecność w biurze w Dobczycach 5 dni w tygodniu

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie Danymi Podstawowymi dla kluczowych obiektów w systemach ERP i innych systemach operacyjnych (np. dane produktów, odbiorców, dostawców, surowców, opakowań, innych zasobów)
  • Współpraca z działami biznesowymi (m.in. zakupy, sprzedaż, finanse) w celu zapewnienia spójności i jakości danych w Spółce
  • Udział w projektach transformacji cyfrowej, takich jak m.in. wdrażanie nowych systemów, migracja danych, integracje między systemami
  • Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji Danych Podstawowych (np. słowniki, definicje pól)
  • Wsparcie użytkowników końcowych w zakresie poprawnego zarządzania danymi

Nie znalazłeś oferty dla siebie wyślij nam swoje CV i napisz w czym jesteś dobry:

Aplikacja do Bazy Wawel SA.