Aktualności
MINIczekolada Wawel z tytułem „Złotej Innowacji FMCG & Retail 2025”!
Wyjątkowe połączenie gorzkiej czekolady, yerba mate i witamin zostało docenione przez konsumentów. MINIczekolada Stres Gorzka 64% od Wawel zajęła pierwsze miejsce w kategorii SŁODYCZE CZEKOLADOWE oraz otrzymała prestiżową nagrodę Złota Innowacja FMCG.
Nowy orzechowy smak w linii słodyczy CocoACH!
Wawel rozwija markę CocoACH! wprowadzając do linii nowy pyszny smak – orzech laskowy. To nie tylko kolejny wariant, a prawdziwa podróż do krainy zmysłów, gdzie kremowe nadzienie wzbogacone delikatną kremową pastą z orzechów laskowych spotyka się z aksamitną kakaową otoczką, tworząc duet o głębokim wielowymiarowym charakterze.
Wawel S.A. inwestuje blisko 96 mln zł w rozwój zakładu w Dobczycach dzięki wsparciu Krakowskiego Parku Technologicznego
Krakowski Park Technologiczny wydał decyzję o wsparciu dla znanego producenta słodyczy, firmy Wawel S.A., w ramach programu Polska Strefa Inwestycji, co wiąże się z ulgą podatkową na nowe przedsięwzięcia. Przedsiębiorstwo zrealizuje inwestycję o wartości ponad 95,9 mln zł w swoich zakładach produkcyjnych w Dobczycach i Niezdowie (woj. małopolskie, powiat myślenicki).
Słodki powrót do szkoły ze słodyczami Wawel!
Powrót do szkoły może być słodki i pełen uśmiechu! Sklep internetowy Słodki Wawel (www.slodkiwawel.pl), sklepy firmowe Wawel oraz ekspozytory „Królestwo Dobrego Smaku” do sprzedaży słodyczy luzem, dostępne w sklepach na terenie całego kraju, dają konsumentom wyjątkową możliwość celebrowania nowego roku szkolnego z ulubionymi słodyczami marki Wawel.
„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” Nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki owocowych galaretek nadziewanych Fresh & Fruity, przedstawia nowy spot reklamowy pod hasłem “Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem”. Nowy spot, stworzony z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, to już druga w tym roku produkcja z użyciem technologii AI, potwierdzająca innowacyjny kierunek komunikacji, którym podąża Wawel.