Aktualności

Aktualności Aktualności
30.10.2025

MINIczekolada Wawel z tytułem „Złotej Innowacji FMCG & Retail 2025”!

Wyjątkowe połączenie gorzkiej czekolady, yerba mate i witamin zostało docenione przez konsumentów. MINIczekolada Stres Gorzka 64% od Wawel zajęła pierwsze miejsce w kategorii SŁODYCZE CZEKOLADOWE oraz otrzymała prestiżową nagrodę Złota Innowacja FMCG.

Czytaj więcej
29.10.2025

Nowy orzechowy smak w linii słodyczy CocoACH!

Wawel rozwija markę CocoACH! wprowadzając do linii nowy pyszny smak – orzech laskowy. To nie tylko kolejny wariant, a prawdziwa podróż do krainy zmysłów, gdzie kremowe nadzienie wzbogacone delikatną kremową pastą z orzechów laskowych spotyka się z aksamitną kakaową otoczką, tworząc duet o głębokim wielowymiarowym charakterze.

Czytaj więcej
27.10.2025

Wawel S.A. inwestuje blisko 96 mln zł w rozwój zakładu w Dobczycach dzięki wsparciu Krakowskiego Parku Technologicznego

Krakowski Park Technologiczny wydał decyzję o wsparciu dla znanego producenta słodyczy, firmy Wawel S.A., w ramach programu Polska Strefa Inwestycji, co wiąże się z ulgą podatkową na nowe przedsięwzięcia. Przedsiębiorstwo zrealizuje inwestycję o wartości ponad 95,9 mln zł w swoich zakładach produkcyjnych w Dobczycach i Niezdowie (woj. małopolskie, powiat myślenicki).

Czytaj więcej
28.08.2025

Słodki powrót do szkoły ze słodyczami Wawel!

Powrót do szkoły może być słodki i pełen uśmiechu! Sklep internetowy Słodki Wawel (www.slodkiwawel.pl), sklepy firmowe Wawel oraz ekspozytory „Królestwo Dobrego Smaku” do sprzedaży słodyczy luzem, dostępne w sklepach na terenie całego kraju, dają konsumentom wyjątkową możliwość celebrowania nowego roku szkolnego z ulubionymi słodyczami marki Wawel.

Czytaj więcej
22.08.2025

„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” Nowa kampania marki Fresh & Fruity

Producent słodyczy Wawel, właściciel marki owocowych galaretek nadziewanych Fresh & Fruity, przedstawia nowy spot reklamowy pod hasłem “Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem”. Nowy spot, stworzony z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, to już druga w tym roku produkcja z użyciem technologii AI, potwierdzająca innowacyjny kierunek komunikacji, którym podąża Wawel.

Czytaj więcej