Aktualności


Letnia promocja karmelków Wawel – słodkie nagrody dla konsumentów
Wawel rozpoczął letnią promocję karmelków Wawel, która potrwa od 12 maja do 30 września 2025 roku. W ramach akcji konsumenci, którzy zakupią cztery opakowania karmelków Wawel: Fistaszkowe, Kukułki, Raczki lub Miętowe w torebkach o gramaturze 105 g i zarejestrują dowód zakupu na stronie www.karmelki.pl, otrzymają atrakcyjne nagrody.
Zgrana akcja! – rusza konkurs Fundacji „Wawel z Rodziną”
Fundacja „Wawel z Rodziną” ogłasza ogólnopolski konkurs „Zgrana Akcja!”, którego celem jest promocja aktywności fizycznej, integracja oraz wspólna zabawa w duchu sportowej rywalizacji i współdziałania. Inicjatywa skierowana jest do organizacji społecznych i instytucji publicznych pracujących z dziećmi, takich jak szkoły, biblioteki, domy kultury, fundacje, stowarzyszenia oraz placówki opiekuńczo-wychowawcze.
Nowość: Michałki z Wawelu Protein kultowe cukierki z dodatkiem białka
Wawel od lat z powodzeniem łączy tradycję z innowacyjnością – tym razem wprowadza na rynek Michałki z Wawelu Protein, nową wersję kultowych cukierków z dodatkiem białka roślinnego. Proteinowa odsłona kultowych cukierków to wyjątkowa propozycja dla miłośników intensywnego, orzechowego smaku, wzbogacona o białko grochowe. To pierwszy taki produkt w kategorii Michałków na polskim rynku, polecany zwłaszcza osobom aktywnym fizycznie, dbającym o odpowiednią podaż białka w codziennej diecie.
Wawel rozkwita na wiosnę
Z nadejściem wiosny Wawel prezentuje limitowaną edycję słodyczy, która zachwyca bogactwem smaków i unikalnymi połączeniami inspirowanymi tą radosną porą roku. To propozycja dla miłośników wysokiej jakości, wykwintnych kompozycji smaków oraz przyjemności odkrywania nowych doznań.
Nowe marki i kampanie w portfolio Wawel: CocoACH! i MINIczekolady funkcjonalne
Wawel rozpoczął rok 2025 od intensywnych działań w obszarze digital marketingu, promując dwie nowe linie produktowe: CocoACH! oraz MINIczekolady funkcjonalne. Kampanie wystartowały w styczniu i potrwają do końca marca, koncentrując się na szerokiej komunikacji w kanałach online.