Marka Wawel wyróżniona główną nagrodą w badaniu „Ulubiona Marka Polaków/Polek 2019”

Wawel to jedna z ulubionych marek polskich konsumentów. Potwierdziły to wyniki ogólnopolskiego badania konsumenckiego „Ulubiona Marka Polaków/Polek 2019” zrealizowanego przez instytut GfK Polonia. Podczas uroczystego wręczenia statuetek i dyplomów, które miało miejsce w czwartek 11 kwietnia w warszawskim Hotelu Bellotto, Wawel odebrał główną nagrodę w kategorii „Cukierki Czekoladowe” dla czekoladek Malaga, Tiki Taki i Kasztanki.

11 kwietnia w Warszawie odbyła się uroczysta gala, podczas której nastąpiło ogłoszenie wyników dotyczących ogólnopolskiego badania konsumenckiego „Ulubiona Marka Polaków/Polek 2019” organizowanego przez magazyn „Wiadomości Handlowe”. Wawel został uhonorowany główną nagrodą w kategorii „Cukierki Czekoladowe” – za produkty Malaga, Tiki Taki i Kasztanki.

Celem badania organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl, a przeprowadzonego przez Instytut GfK Polonia, było zidentyfikowanie marek produktów FMCG, które zasługują zdaniem konsumentów na miano ulubionych. W tym roku przedmiotem badania było 835 marek produktów FMCG w ramach 80 kategorii.