Aktualności


Badanie: Polacy chętnie sięgają po produkty wytwarzane ręcznie
Liczy się nie tylko smak, wygląd i cena – polscy konsumenci podejmując decyzję o wyborze produktów, zwracają również uwagę na sposób ich powstawania. 61% z nas deklaruje, że chętnie kupuje produkty wytwarzane ręcznie, ceniąc je za sprawdzone receptury i proces produkcji. Co ciekawe, ponad połowa ankietowanych gotowa jest zapłacić za takie produkty więcej – tak wynika z badania przeprowadzonego przez agencję SW Research na zlecenie firmy Wawel, producenta ręcznie robionych Karmelków nadziewanych.

Wawel z kolejnymi wyróżnieniami
Marka Wawel została w ostatnich dniach wyróżniona „Białym Listkiem CSR” tygodnika „Polityka”. Nagroda przyznawana jest organizacjom, które dbają nie tylko o zrównoważony rozwój, ale również zachowanie wysokich standardów odpowiedzialności społecznej.
Klęczany: Ciężarówka pełna słodyczy z wizytą w Domu Dziecka
Nie lada niespodzianka spotkała podopiecznych Domu Dziecka w Klęczanach. 1 czerwca, czyli w Dzień Dziecka, placówkę odwiedził Kuba Norek oraz… Wawel Truck.
Ręcznie robione Karmelki nadziewane – pyszny smak tradycji
Każdy z nas lubi wracać myślami do młodzieńczych lat. Wspomnienie radosnych chwil przywołują zdjęcia, ludzie, miejsca, a także smaki – szczególnie, gdy mowa o słodkościach! Ręcznie robione Karmelki nadziewane z Wawelu – Kukułka, Raczki, Fistaszkowe i Orzeźwiające – mają moc łączenia pokoleń. To idealny wybór, by poczuć niepowtarzalny smak dzieciństwa lub stworzyć nowe, wyjątkowe wspomnienia. Zwłaszcza że teraz, dzięki Loterii (Z)ręcznie Robionej, Karmelki kuszą nie tylko smakiem i aromatem, ale też szansą na wielką wygraną!
Wawel: bezpłatne środki ochrony dla pracowników sklepów spożywczych
Ponad 35 tysięcy maseczek oraz 1,5 tysiąca litrów płynów do dezynfekcji przekazała firma Wawel pracownikom sklepów w całym kraju. Celem inicjatywy było wsparcie osób, które na co dzień pracują nad zapewnieniem Polakom dostępności podstawowych produktów w trakcie epidemii koronawirusa, a także podziękowanie za ich zaangażowanie.