Informacje
prasowe

Nagroda główna dla firmy Wawel w konkursie „Inwestycje, Inwestorzy 2017”!

Firma Wawel została uhonorowana kolejną znaczącą nagrodą. Podczas uroczystej gali III Forum Przemysłowego w Karpaczu wręczono nagrody dla najprężniej działających firm. Wawel otrzymał główną nagrodę w kategorii „Inwestor” za budowę zakładu produkcyjnego w podkrakowskich Dobczycach. Statuetkę z rąk Wicemarszałek sejmu – Pani Barbary Dolniak – odebrał Członek Zarządu i Dyrektor ds. Technicznych, Pan Wojciech Winkel.

Czytaj więcej
20 Gru 2017

Milion drobnych gestów – Wawel inspiruje do czynienia dobra

Polacy są lepsi, niż im się wydaje – wynika z badań przeprowadzonych przez Kantar Millward Brown na zlecenie firmy Wawel. Bycie dobrym człowiekiem znalazło się na trzecim miejscu w rankingu wartości, warunkujących udane, szczęśliwe życie. Chcąc inspirować Polaków do dobrych uczynków, 16 października firma Wawel rozpoczęła drugą edycji swojej akcji społeczno-konsumenckiej pt. „Serce Rośnie”. Kupując słodycze marki, posiadające wyjątkową moc pomagania, każdy z nas może wspomóc jedną z pięciu wybranych organizacji charytatywnych biorących udział w programie.

Czytaj więcej
28 Lis 2017

Charakter nadaje życiu smak – nowa odsłona kampanii czekoladek Wawel

Każda z nich jest inna, każda kryje w sobie unikalne, oryginalne nadzienie, jednak jest coś, co je łączy – wyjątkowy i niezmienny od lat smak. Kultowe słodycze wszech czasów – czyli trio od marki Wawel to prawdziwe czekoladki z charakterem! Malaga kusi śmietankowym nadzieniem z kawałkami rodzynek i nutą rumu, Tiki Taki pobudzają zmysły połączeniem orzechowo-kokosowego kremu z wiórkami kokosowymi, a wyrazisty kakaowy smak Kasztanków z dodatkiem chrupiących wafelków rozpieszcza podniebienie. W ramach nowej kampanii czekoladek marki Wawel ruszył właśnie konkurs na „Historie z charakterem”. Nie czekaj, podziel się swoją historią lub opowiedz nam o bliskiej Ci kobiecie z charakterem i wygraj atrakcyjne nagrody!

Czytaj więcej
07 Lis 2017

Czujesz się dobrze, czynisz dobrze – Wawel z nową strategią komunikacji

Czołowy polski producent wyrobów cukierniczych wdraża nową strategię komunikacji. Najnowsze spoty galaretek Fresh & Fruity i Mieszanki Krakowskiej można już oglądać w głównych stacjach telewizyjnych, kolejne kampanie wkrótce.

Czytaj więcej
13 Wrz 2017