Aktualności

Aktualności Aktualności
12.02.2019

Wawel laureatem czwartego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa

Wśród laureatów czwartego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazła się marka Wawel. Nagrody za spoty reklamowe emitowane w 2018 przyznało Biuro Reklamy TVP.

Czytaj więcej
25.01.2019

Wawel ze słodką ofertą na Walentynki

W tym roku marka Wawel przygotowała dla konsumentów wyjątkową, okazjonalną ofertą walentynkową. Pojawią się w niej znane i uwielbiane produkty, jak Malaga i Kasztanki, a także pyszne nowości – czekolada Stracciatella i czekolada Chrupiący Kokos. Wszystkie produkty mają specjalnie zaprojektowane, eleganckie opakowania z miłosnymi motywami i dedykacją „Dla Ciebie”. Te propozycje idealnie sprawdzą się jako słodki upominek dla bliskiej osoby.

Czytaj więcej
21.01.2019

Wolność Wyboru – odkryj unikalne moduły sklepowe i zrób swój miks!

W szerokim, słodkim portfolio marki Wawel, każdy miłośnik słodkości znajdzie coś dla siebie. Teraz marka Wawel, niekwestionowany lider sprzedaży słodyczy na wagę, prezentuje Wolność Wyboru – czyli unikalne moduły sklepowe, dzięki którym wygodnie i łatwo można skomponować swoją ulubioną mieszankę słodyczy luzem. To idealny pomysł na każdą okazję – i dla każdego! Sprawdź już dziś i podaruj sobie oraz swoim bliskim pyszny miks ulubionych słodyczy.

Czytaj więcej
15.01.2019

Wawel po raz kolejny wsparł wolontariuszy WOŚP

Po raz kolejny, Wawel razem z Fundacją „Wawel z Rodziną” wsparł wolontariuszy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy podczas 27. Finału w Krakowie i Katowicach. Przekazano kilkadziesiąt kilogramów słodyczy dla radości i osłody podczas wspólnego zbierania pieniędzy na zakup sprzętu dla specjalistycznych szpitali dziecięcych.

Czytaj więcej

Ponad 1 133 000 złotych dla organizacji charytatywnych od marki Wawel w ramach akcji „Serce Rośnie”

Druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez markę Wawel dobiegła końca. Inicjatywa, w której każdy mógł pomóc kupując słodycze z serduszkiem, zaangażowała prawie 100 000 konsumentów. W ramach dwóch edycji programu konsumenckiego Wawel przeznaczył już na rzecz organizacji charytatywnych kwotę ponad 2,6 mln złotych.

Czytaj więcej