Aktualności

Aktualności Aktualności
27.02.2018

Wawel wśród najsilniejszych marek w Polsce

Marka Wawel znalazła się na 18. miejscu w rankingu 100 najsilniejszych marek na polskim rynku w 2017 roku, przeprowadzonym przez dziennik Rzeczpospolita. Wawel jest również drugim najcenniejszym brandem w sektorze Słodyczy i lodów.

Czytaj więcej
26.02.2018

2 500 000 zł od marki Wawel na cele społeczne dzięki zaangażowaniu konsumentów

Dzięki zaangażowaniu konsumentów pierwszy etap akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” firmy Wawel zakończył się sukcesem. Udało się jeszcze przed planowanym terminem w wirtualny sposób nakleić aż 2,5 miliona serc, co oznacza, że Wawel przeznaczy 2 500 000 zł na cele społeczne. Wnioski? Polacy chcą pomagać. Teraz, w drugim etapie akcji, to również konsumenci będą decydować, jakiej wysokości kwoty trafią od Wawelu do poszczególnych organizacji charytatywnych.

Czytaj więcej
13.02.2018

Czekolada Gorzka Extra 90% Wawel wśród najbardziej innowacyjnych produktów spożywczych 2017 r.

Firma badawcza Mintel wybrała 12 inspirujących nowości, które poprzez komunikację, jak i właściwości wpisują się w trendy panujące na globalnym rynku żywności i napojów w roku 2018. .

Czytaj więcej
20.12.2017

Nagroda główna dla firmy Wawel w konkursie „Inwestycje, Inwestorzy 2017”!

Firma Wawel została uhonorowana kolejną znaczącą nagrodą. Podczas uroczystej gali III Forum Przemysłowego w Karpaczu wręczono nagrody dla najprężniej działających firm. Wawel otrzymał główną nagrodę w kategorii „Inwestor” za budowę zakładu produkcyjnego w podkrakowskich Dobczycach. Statuetkę z rąk Wicemarszałek sejmu – Pani Barbary Dolniak – odebrał Członek Zarządu i Dyrektor ds. Technicznych, Pan Wojciech Winkel.

Czytaj więcej
28.11.2017

Milion drobnych gestów – Wawel inspiruje do czynienia dobra

Polacy są lepsi, niż im się wydaje – wynika z badań przeprowadzonych przez Kantar Millward Brown na zlecenie firmy Wawel. Bycie dobrym człowiekiem znalazło się na trzecim miejscu w rankingu wartości, warunkujących udane, szczęśliwe życie. Chcąc inspirować Polaków do dobrych uczynków, 16 października firma Wawel rozpoczęła drugą edycji swojej akcji społeczno-konsumenckiej pt. „Serce Rośnie”. Kupując słodycze marki, posiadające wyjątkową moc pomagania, każdy z nas może wspomóc jedną z pięciu wybranych organizacji charytatywnych biorących udział w programie.

Czytaj więcej