Wawel laureatem prestiżowego konkursu „Złoty Paragon 2019 – Nagroda Kupców Polskich”

Kolejny rok z rzędu Wawel został wyróżniony w jednym z najważniejszych wydarzeń rynku FMCG w Polsce – plebiscycie „Złoty Paragon 2019” – Nagroda Kupców Polskich. Marka zdobyła Złoty Paragon (I miejsce) w kluczowej kategorii, a także 3 wyróżnienia. Do konkursu zgłoszonych zostało ponad 430 produktów w 65 różnych kategoriach.

Za nami uroczysta Gala, podczas której wręczono nagrody w konkursie „Złoty Paragon 2019” – Nagroda Kupców Polskich. W tym roku zostały docenione aż cztery produkty marki Wawel. Mieszanka Krakowska 280 g została uhonorowana w kategorii „Produkty Czekoladowe Paczkowane”, zdobywając pierwsze miejsce i Złoty Paragon. Czekolada Gorzka 70% cocoa 100 g zdobyła wyróżnienie w kategorii „Czekolady w tabliczkach”, a legendarne Kasztanki 430 g w kategorii „Praliny i bombonierki”. Kolejnym produktem, który został wyróżniony, tym razem w kategorii „Produkty impulsowe spożywcze” była ubiegłoroczna nowość – Żelki jak Smok owocowe 100 g. Kolegium redakcyjne przyznało ponadto Statuetki Specjalne. Markę Wawel doceniono w kategorii „Nowoczesne formy sprzedaży” za unikalny koncept handlowy „Wolność Wyboru” umożliwiający zakup słodyczy na wagę.

Co roku w plebiscycie „Złoty Paragon” nagradzane są najlepsze produkty z sektora FMCG z największym udziałem sprzedaży na rynku. Organizatorem konkursu jest wydawca magazynu branżowego „Hurt i Detal”.