Słodkie
aktualności

30 Lis 2017

Eleganckie puszki z kultowymi czekoladkami

Malaga i Kasztanki – uwielbiane przez Polaków pralinki – teraz dostępne są także w eleganckich metalowych opakowaniach.

Czytaj więcej
28 Lis 2017

Milion drobnych gestów – Wawel inspiruje do czynienia dobra

Polacy są lepsi, niż im się wydaje – wynika z badań przeprowadzonych przez Kantar Millward Brown na zlecenie firmy Wawel. Bycie dobrym człowiekiem znalazło się na trzecim miejscu w rankingu wartości, warunkujących udane, szczęśliwe życie. Chcąc inspirować Polaków do dobrych uczynków, 16 października firma Wawel rozpoczęła drugą edycji swojej akcji społeczno-konsumenckiej pt. „Serce Rośnie”. Kupując słodycze marki, posiadające wyjątkową moc pomagania, każdy z nas może wspomóc jedną z pięciu wybranych organizacji charytatywnych biorących udział w programie.

Czytaj więcej
24 Lis 2017

Wawel po raz kolejny zdobywa tytuł Superbrands!

W tegorocznej edycji prestiżowego konkursu Superbrands decyzja, jakie marki zdobędą tytuł, zależała w 100% od konsumentów! To dla nas tym bardziej wyjątkowe wyróżnienie, świadczące o niesłabnącym zaufaniu i upodobaniu kolejnych pokoleń Polaków do smaku i jakości naszych słodyczy.

Czytaj więcej
07 Lis 2017

Charakter nadaje życiu smak – nowa odsłona kampanii czekoladek Wawel

Każda z nich jest inna, każda kryje w sobie unikalne, oryginalne nadzienie, jednak jest coś, co je łączy – wyjątkowy i niezmienny od lat smak. Kultowe słodycze wszech czasów – czyli trio od marki Wawel to prawdziwe czekoladki z charakterem! Malaga kusi śmietankowym nadzieniem z kawałkami rodzynek i nutą rumu, Tiki Taki pobudzają zmysły połączeniem orzechowo-kokosowego kremu z wiórkami kokosowymi, a wyrazisty kakaowy smak Kasztanków z dodatkiem chrupiących wafelków rozpieszcza podniebienie. W ramach nowej kampanii czekoladek marki Wawel ruszył właśnie konkurs na „Historie z charakterem”. Nie czekaj, podziel się swoją historią lub opowiedz nam o bliskiej Ci kobiecie z charakterem i wygraj atrakcyjne nagrody!

Czytaj więcej
07 Lis 2017

Polacy są lepsi, niż im się wydaje, a dobro ma słodki smak

Aż 83% Polaków zadeklarowało, że ostatnio uczynili coś dobrego dla innych – wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie marki Wawel. Wawel jako producent wyjątkowych słodyczy kwestię dobra ma wpisaną w swoje DNA. Zgodnie z hasłem „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze” realizuje ją w każdym aspekcie swojej działalności, od tworzenia najwyższej jakości słodyczy z dobrymi składnikami, które wpływają na dobre samopoczucie, po wieloletnią działalność dobroczynną i budowanie społeczności wokół idei czynienia dobra. Chcąc inspirować Polaków do dobrych uczynków, Wawel sprawdził, jak obecnie wygląda ich podejście do tych kwestii i ma dobre wiadomości – jesteśmy lepsi, niż nam się może wydawać!

Czytaj więcej
12 Paź 2017

Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki nowe receptury, ten sam legendarny smak

Trio czekoladek z oryginalnymi nadzieniami: śmietankowym z kawałkami rodzynek i nutą alkoholu, orzechowo-kokosowym oraz kakaowym z dodatkiem chrupiących wafelków – oto najbardziej kultowe słodycze wszech czasów: Malaga,
Tiki Taki i Kasztanki.

Czytaj więcej
11 Paź 2017

Zapraszamy na XIV Targi Pracy Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

Porozmawiajmy o stażu lub pracy w WAWEL SA podczas XIV Targów Pracy Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (12 października br.).

Czytaj więcej
13 Wrz 2017

Czujesz się dobrze, czynisz dobrze – Wawel z nową strategią komunikacji

Czołowy polski producent wyrobów cukierniczych wdraża nową strategię komunikacji. Najnowsze spoty galaretek Fresh & Fruity i Mieszanki Krakowskiej można już oglądać w głównych stacjach telewizyjnych, kolejne kampanie wkrótce.

Czytaj więcej
11 Sie 2017

Mieszanka Krakowska czyli sposób na niezapomniane momenty

Mieszanka Krakowska to kultowe owocowe galaretki, które towarzyszą Polakom w najsłodszych momentach – tych spędzanych z przyjaciółmi i bliskimi.

Czytaj więcej

Zapisz się na newsletter i otrzymuj najświeższe informacje o promocjach oraz nowych produktach.

Klikając zapisz wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych.