Słodkie
aktualności

16 Lut 2018

Wawel rozda 40 ton galaretek w akcjach konsumenckich

W trakcie kilku akcji konsumenckich marka Wawel rozda klientom wybranych sieci handlowych i sklepów ponad 40 ton galaretek Fresh & Fruity. Pierwszy event był słodkim gestem wobec konsumentów przygotowanym z okazji święta zakochanych. Akcja miała na celu promocję programu społeczno-konsumenckiego marki pod hasłem Serce Rośnie. W przygotowaniu kolejne samplingi w marcu i kwietniu.

Czytaj więcej
13 Lut 2018

Czekolada Gorzka Extra 90% Wawel wśród najbardziej innowacyjnych produktów spożywczych 2017 r.

Firma badawcza Mintel wybrała 12 inspirujących nowości, które poprzez komunikację, jak i właściwości wpisują się w trendy panujące na globalnym rynku żywności i napojów w roku 2018. .

Czytaj więcej
08 Lut 2018

Ponadczasowy styl i niepowtarzalny smak – czekoladka Danusia w nowej odsłonie!

Każda kobieta może wyrazić siebie na wiele sposobów – są jednak cechy, które pozostają ponadczasowe – styl, elegancja, delikatność… Taka właśnie jest kultowa czekoladka Danusia marki Wawel. Teraz , do klasycznego czekoladowo-orzechowego smaku, dołączył zupełnie nowy – Gorzka Pomarańcza. Słynna czekoladka, niezmienna w smaku od 100 lat to prawdziwy klasyk z romantyczną historią w tle.

Czytaj więcej
07 Lut 2018

Zakochany Wawel ze słodką ofertą na Walentynki

Portfolio marki Wawel zachwyca konsumentów nie tylko doskonałym smakiem, ale również ofertą, która idealnie sprawdzi się, jako prezent dla bliskiej osoby z okazji nadchodzących Walentynek.

Czytaj więcej
07 Lut 2018

Nowa odsłona batonów Wawel cieszy podniebienie i… serce!

Teraz portfolio batonów z oferty marki Wawel zachwyca konsumentów nie tylko doskonałym smakiem, ale również odświeżonym, nowoczesnym designem opakowań. Receptury wszystkich batonów – Milkizz, Nut Break, Choco, Toffi, Advocat i Krówkowy – udoskonalono w ramach projektu Dobre Składniki, dzięki czemu nie zawierają zbędnych dodatków. Warto podkreślić, że słodkości są objęte programem społecznym Serce Rośnie i mają niezwykłą moc pomagania!

Czytaj więcej
20 Gru 2017

Wigilia dla Bezdomnych

W niedzielę 17 grudnia z radością uczestniczyliśmy w 21. edycji Wigilii Jana Kościuszki.

Czytaj więcej
20 Gru 2017

Nagroda główna dla firmy Wawel w konkursie „Inwestycje, Inwestorzy 2017”!

Firma Wawel została uhonorowana kolejną znaczącą nagrodą. Podczas uroczystej gali III Forum Przemysłowego w Karpaczu wręczono nagrody dla najprężniej działających firm. Wawel otrzymał główną nagrodę w kategorii „Inwestor” za budowę zakładu produkcyjnego w podkrakowskich Dobczycach. Statuetkę z rąk Wicemarszałek sejmu – Pani Barbary Dolniak – odebrał Członek Zarządu i Dyrektor ds. Technicznych, Pan Wojciech Winkel.

Czytaj więcej
30 Lis 2017

Eleganckie puszki z kultowymi czekoladkami

Malaga i Kasztanki – uwielbiane przez Polaków pralinki – teraz dostępne są także w eleganckich metalowych opakowaniach.

Czytaj więcej
28 Lis 2017

Milion drobnych gestów – Wawel inspiruje do czynienia dobra

Polacy są lepsi, niż im się wydaje – wynika z badań przeprowadzonych przez Kantar Millward Brown na zlecenie firmy Wawel. Bycie dobrym człowiekiem znalazło się na trzecim miejscu w rankingu wartości, warunkujących udane, szczęśliwe życie. Chcąc inspirować Polaków do dobrych uczynków, 16 października firma Wawel rozpoczęła drugą edycji swojej akcji społeczno-konsumenckiej pt. „Serce Rośnie”. Kupując słodycze marki, posiadające wyjątkową moc pomagania, każdy z nas może wspomóc jedną z pięciu wybranych organizacji charytatywnych biorących udział w programie.

Czytaj więcej
24 Lis 2017

Wawel po raz kolejny zdobywa tytuł Superbrands!

W tegorocznej edycji prestiżowego konkursu Superbrands decyzja, jakie marki zdobędą tytuł, zależała w 100% od konsumentów! To dla nas tym bardziej wyjątkowe wyróżnienie, świadczące o niesłabnącym zaufaniu i upodobaniu kolejnych pokoleń Polaków do smaku i jakości naszych słodyczy.

Czytaj więcej
07 Lis 2017

Charakter nadaje życiu smak – nowa odsłona kampanii czekoladek Wawel

Każda z nich jest inna, każda kryje w sobie unikalne, oryginalne nadzienie, jednak jest coś, co je łączy – wyjątkowy i niezmienny od lat smak. Kultowe słodycze wszech czasów – czyli trio od marki Wawel to prawdziwe czekoladki z charakterem! Malaga kusi śmietankowym nadzieniem z kawałkami rodzynek i nutą rumu, Tiki Taki pobudzają zmysły połączeniem orzechowo-kokosowego kremu z wiórkami kokosowymi, a wyrazisty kakaowy smak Kasztanków z dodatkiem chrupiących wafelków rozpieszcza podniebienie. W ramach nowej kampanii czekoladek marki Wawel ruszył właśnie konkurs na „Historie z charakterem”. Nie czekaj, podziel się swoją historią lub opowiedz nam o bliskiej Ci kobiecie z charakterem i wygraj atrakcyjne nagrody!

Czytaj więcej
07 Lis 2017

Polacy są lepsi, niż im się wydaje, a dobro ma słodki smak

Aż 83% Polaków zadeklarowało, że ostatnio uczynili coś dobrego dla innych – wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie marki Wawel. Wawel jako producent wyjątkowych słodyczy kwestię dobra ma wpisaną w swoje DNA. Zgodnie z hasłem „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze” realizuje ją w każdym aspekcie swojej działalności, od tworzenia najwyższej jakości słodyczy z dobrymi składnikami, które wpływają na dobre samopoczucie, po wieloletnią działalność dobroczynną i budowanie społeczności wokół idei czynienia dobra. Chcąc inspirować Polaków do dobrych uczynków, Wawel sprawdził, jak obecnie wygląda ich podejście do tych kwestii i ma dobre wiadomości – jesteśmy lepsi, niż nam się może wydawać!

Czytaj więcej
12 Paź 2017

Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki nowe receptury, ten sam legendarny smak

Trio czekoladek z oryginalnymi nadzieniami: śmietankowym z kawałkami rodzynek i nutą alkoholu, orzechowo-kokosowym oraz kakaowym z dodatkiem chrupiących wafelków – oto najbardziej kultowe słodycze wszech czasów: Malaga,
Tiki Taki i Kasztanki.

Czytaj więcej
11 Paź 2017

Zapraszamy na XIV Targi Pracy Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

Porozmawiajmy o stażu lub pracy w WAWEL SA podczas XIV Targów Pracy Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (12 października br.).

Czytaj więcej
13 Wrz 2017

Czujesz się dobrze, czynisz dobrze – Wawel z nową strategią komunikacji

Czołowy polski producent wyrobów cukierniczych wdraża nową strategię komunikacji. Najnowsze spoty galaretek Fresh & Fruity i Mieszanki Krakowskiej można już oglądać w głównych stacjach telewizyjnych, kolejne kampanie wkrótce.

Czytaj więcej
11 Sie 2017

Mieszanka Krakowska czyli sposób na niezapomniane momenty

Mieszanka Krakowska to kultowe owocowe galaretki, które towarzyszą Polakom w najsłodszych momentach – tych spędzanych z przyjaciółmi i bliskimi.

Czytaj więcej

Zapisz się na newsletter i otrzymuj najświeższe informacje o promocjach oraz nowych produktach.

Klikając zapisz wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych.