Firma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową umowę koncesyjną na sprzedaż produktów luzowych. Słodycze są już dostępne w modułowych ekspozytorach „Wolność Wyboru” specjalnie dopasowanych do potrzeb barów kinowych we wszystkich Cinema City w Polsce. Od września polskie produkty trafią również do kin na terenie Słowacji, Czech, Bułgarii, Rumunii oraz Węgier. Działania w kinach w całym regionie CEE koordynuje dział marketingu Wawel oraz New Age Media.
Czytaj więcejZostały już opublikowane wyniki raportu o pracy studentów w Krakowie, którego partnerem była marka Wawel. Badanie miało na celu ocenę stosunku do pracy i możliwości osób uczących się na uczelniach wyższych w Krakowie.
Czytaj więcej13 czerwca, podczas uroczystej gali, która odbyła się w siedzibie Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie już po raz 13-ty zostały ogłoszone wyniki Rankingu Odpowiedzialnych Firm (ROF). W tym roku firma Wawel znalazła się na 19 pozycji rankingu oraz otrzymała wyróżnienie w kategorii „Dobra konsumpcyjne, farmacja”.
Czytaj więcejZa nami finał plebiscytu Perły Rynku FMCG 2019, organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze. Marka Wawel po raz kolejny została nagrodzona w konkursie. We wtorek, 11 czerwca, w Hotelu Renaissance w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród dla nowości, które zwyciężyły w 13. edycji badania.
Czytaj więcejW ostatni weekend w Gdyni odbył się Runmageddon – kolejny ekstremalny bieg z przeszkodami. Do udziału w zawodach zaproszeni zostali podopieczni Fundacji „Wawel z Rodziną”.
Czytaj więcej