Firma Wawel deklaruje zamiar całościowego wycofania żółtka z jaj z chowu klatkowego i już rozpoczyna zmiany w tym kierunku. Już teraz 10% tego składnika stanowić będzie żółtko z jaj ściółkowych, a docelowo całość surowca ma pochodzić z chowu innego niż klatkowy już w 2025 roku.
Czytaj więcejWśród laureatów czwartego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazła się marka Wawel. Nagrody za spoty reklamowe emitowane w 2018 przyznało Biuro Reklamy TVP.
Czytaj więcejWawel – niekwestionowany lider sprzedaży słodyczy na wagę – rusza z największą do tej pory kampanią reklamową w swojej historii, promując unikalne moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Kampania podkreśla, jak wygodnie i łatwo można skomponować ulubioną mieszankę słodyczy luzem, odpowiednią na każdą okazję.
Czytaj więcejDruga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez markę Wawel dobiegła końca. Inicjatywa, w której każdy mógł pomóc kupując słodycze z serduszkiem, zaangażowała prawie 100 000 konsumentów. W ramach dwóch edycji programu konsumenckiego Wawel przeznaczył już na rzecz organizacji charytatywnych kwotę ponad 2,6 mln złotych.
Czytaj więcejW międzynarodowym konkursie Corporate Social Responsibility Awards 2018, organizowanym przez serwis PR Daily, marka Wawel zdobyła główną nagrodę w kategorii „Brand Activism” za swój pionierski projekt „Dobre Składniki”. Z kolei na wyróżnienie w kategorii „Corporate-Community or Nonprofit Partnership” zasłużyła akcja społeczno-konsumencka „Serce Rośnie”.
Czytaj więcej