Dzięki zaangażowaniu konsumentów pierwszy etap akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” firmy Wawel zakończył się sukcesem. Udało się jeszcze przed planowanym terminem w wirtualny sposób nakleić aż 2,5 miliona serc, co oznacza, że Wawel przeznaczy 2 500 000 zł na cele społeczne. Wnioski? Polacy chcą pomagać. Teraz, w drugim etapie akcji, to również konsumenci będą decydować, jakiej wysokości kwoty trafią od Wawelu do poszczególnych organizacji charytatywnych.
Czytaj więcejW trakcie kilku akcji konsumenckich marka Wawel rozda klientom wybranych sieci handlowych i sklepów ponad 40 ton galaretek Fresh & Fruity. Pierwszy event był słodkim gestem wobec konsumentów przygotowanym z okazji święta zakochanych. Akcja miała na celu promocję programu społeczno-konsumenckiego marki pod hasłem Serce Rośnie. W przygotowaniu kolejne samplingi w marcu i kwietniu.
Czytaj więcejFirma badawcza Mintel wybrała 12 inspirujących nowości, które poprzez komunikację, jak i właściwości wpisują się w trendy panujące na globalnym rynku żywności i napojów w roku 2018. .
Czytaj więcejKażda kobieta może wyrazić siebie na wiele sposobów – są jednak cechy, które pozostają ponadczasowe – styl, elegancja, delikatność… Taka właśnie jest kultowa czekoladka Danusia marki Wawel. Teraz , do klasycznego czekoladowo-orzechowego smaku, dołączył zupełnie nowy – Gorzka Pomarańcza. Słynna czekoladka, niezmienna w smaku od 100 lat to prawdziwy klasyk z romantyczną historią w tle.
Czytaj więcejPortfolio marki Wawel zachwyca konsumentów nie tylko doskonałym smakiem, ale również ofertą, która idealnie sprawdzi się, jako prezent dla bliskiej osoby z okazji nadchodzących Walentynek.
Czytaj więcej