Wawel – niekwestionowany lider sprzedaży słodyczy na wagę – rusza z największą do tej pory kampanią reklamową w swojej historii, promując unikalne moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Kampania podkreśla, jak wygodnie i łatwo można skomponować ulubioną mieszankę słodyczy luzem, odpowiednią na każdą okazję.
Czytaj więcej
Druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez markę Wawel dobiegła końca. Inicjatywa, w której każdy mógł pomóc kupując słodycze z serduszkiem, zaangażowała prawie 100 000 konsumentów. W ramach dwóch edycji programu konsumenckiego Wawel przeznaczył już na rzecz organizacji charytatywnych kwotę ponad 2,6 mln złotych.
Czytaj więcej
W międzynarodowym konkursie Corporate Social Responsibility Awards 2018, organizowanym przez serwis PR Daily, marka Wawel zdobyła główną nagrodę w kategorii „Brand Activism” za swój pionierski projekt „Dobre Składniki”. Z kolei na wyróżnienie w kategorii „Corporate-Community or Nonprofit Partnership” zasłużyła akcja społeczno-konsumencka „Serce Rośnie”.
Czytaj więcej
„Dobro od Dziecka” – pod takim hasłem 20 października odbyły się warsztaty dla wychowawców krakowskich świetlic środowiskowych zorganizowane przez Fundację „Wawel z Rodziną”. Podczas spotkania eksperci podzielili się z zaproszonymi gośćmi wiedzą, która pomoże im w codziennej pracy z wychowankami. Efekty tego działania posłużą do stworzenia innowacyjnego programu społecznego wspierającego świetlice środowiskowe w codziennej pracy z wychowankami.
Czytaj więcej
Słodka interaktywna ciężarówka Wawel Truck pojawi się na szóstej edycji MeetUp® – czyli największym evencie branży YouTube w Polsce, który jest organizowany przez sieć partnerską GetHero. 1 września 2018 roku do Tauron Arena Kraków zawitają najpopularniejsi influencerzy i twórcy sceny internetowej oraz ich szerokie grono fanów. To niepowtarzalna okazja, by dzielić się inspiracjami, spotkać na żywo aż tak wielu twórców i oczywiście odkryć Wawel Trucka – mobilną strefę słodkości, ale przede wszystkim miejsce pełne interaktywnych gier i aplikacji.
Wawel Truck w tym sezonie odwiedził już kilkanaście polskich miast, towarzysząc między innymi trasie koncertowej RMF – Lato na Maxxxa. Mobilna strefa słodkości pełna interaktywnych gier i aplikacji to zaproszenie do magicznego świata marki. W Wawel Trucku każdy może spróbować swoich sił w animowanych grach zręcznościowych, dowiedzieć się więcej o dobrych składnikach w słodyczach marki Wawel, a na koniec skomponować swój miks ulubionych słodkości. To tylko część atrakcji, jakie czekają na odwiedzających tegoroczną edycję MeetUp® w Krakowie.
W ramach nowej kampanii marki Wawel i obecności Wawel Trucka na MeetUp®, rusza konkurs zorganizowany we współpracy z agencją GetHero promowany w kanałach Social Mediach: Facebook’u, YouTube i Instagramie. Do zabawy zaangażowani zostali znani i lubiani Influencerzy – Friz, WiP Bros i Szanella, a wygraną jest nie tylko wejście na MeetUp®, ale także możliwość spotkania z ulubionymi twórcami i wspólna zabawa w Wawel Trucku.
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na Instagram swojego ulubionego Influencera, dodać zdjęcie z odpowiednimi hasztagami, za pomocą których konkursowicze mogą zgłaszać swój udział: #drużynaSzanelli, #drużynaFriza lub #drużynaWiPBros i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Każdy z Youtuberów odpowiada innej drużynie związanej ze słodyczami marki Wawel. Na czele teamów staną: Szanella – reprezentująca drużynę karmelowych słodkości Tofflairs, Friz – który do zwycięstwa poprowadzi drużynę nowości od marki Wawel – Żelków jak SMOK i trio WiP Bros – z teamem promującym M!chałki – czyli pyszne i pełne Dobrych Składników cukierki. Autorzy najbardziej kreatywnych zgłoszeń zostaną zaproszeni do wspólnej zabawy podczas MeetUp®. Na kanałach Youtuberów zaangażowanych w konkurs można znaleźć także video promujące akcję.
Więcej o magicznym świecie Wawel Trucka, a także udziału w MeetUp®2018 na stronie:
https://www.wawel.com.pl/waweltruck,
Instagramie: https://www.instagram.com/wawel_slodycze/?hl=pl
i Facebooku: https://www.facebook.com/WawelSlodycze/.
Więcej informacji na temat MeetUp® 2018 w Krakowie, na oficjalnej stronie wydarzenia: https://apynews.pl/meetup
lub na Facebooku:
https://www.facebook.com/MeetUpPoland/ https://www.facebook.com/events/798434070347493/.
Czytaj więcej