Wśród laureatów czwartego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazła się marka Wawel. Nagrody za spoty reklamowe emitowane w 2018 przyznało Biuro Reklamy TVP.
Czytaj więcej
Wawel – niekwestionowany lider sprzedaży słodyczy na wagę – rusza z największą do tej pory kampanią reklamową w swojej historii, promując unikalne moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Kampania podkreśla, jak wygodnie i łatwo można skomponować ulubioną mieszankę słodyczy luzem, odpowiednią na każdą okazję.
Czytaj więcej
Druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez markę Wawel dobiegła końca. Inicjatywa, w której każdy mógł pomóc kupując słodycze z serduszkiem, zaangażowała prawie 100 000 konsumentów. W ramach dwóch edycji programu konsumenckiego Wawel przeznaczył już na rzecz organizacji charytatywnych kwotę ponad 2,6 mln złotych.
Czytaj więcej
W międzynarodowym konkursie Corporate Social Responsibility Awards 2018, organizowanym przez serwis PR Daily, marka Wawel zdobyła główną nagrodę w kategorii „Brand Activism” za swój pionierski projekt „Dobre Składniki”. Z kolei na wyróżnienie w kategorii „Corporate-Community or Nonprofit Partnership” zasłużyła akcja społeczno-konsumencka „Serce Rośnie”.
Czytaj więcej
„Dobro od Dziecka” – pod takim hasłem 20 października odbyły się warsztaty dla wychowawców krakowskich świetlic środowiskowych zorganizowane przez Fundację „Wawel z Rodziną”. Podczas spotkania eksperci podzielili się z zaproszonymi gośćmi wiedzą, która pomoże im w codziennej pracy z wychowankami. Efekty tego działania posłużą do stworzenia innowacyjnego programu społecznego wspierającego świetlice środowiskowe w codziennej pracy z wychowankami.
Czytaj więcej