Teraz portfolio batonów z oferty marki Wawel zachwyca konsumentów nie tylko doskonałym smakiem, ale również odświeżonym, nowoczesnym designem opakowań. Receptury wszystkich batonów – Milkizz, Nut Break, Choco, Toffi, Advocat i Krówkowy – udoskonalono w ramach projektu Dobre Składniki, dzięki czemu nie zawierają zbędnych dodatków. Warto podkreślić, że słodkości są objęte programem społecznym Serce Rośnie i mają niezwykłą moc pomagania!
Czytaj więcejW niedzielę 17 grudnia z radością uczestniczyliśmy w 21. edycji Wigilii Jana Kościuszki.
Czytaj więcejFirma Wawel została uhonorowana kolejną znaczącą nagrodą. Podczas uroczystej gali III Forum Przemysłowego w Karpaczu wręczono nagrody dla najprężniej działających firm. Wawel otrzymał główną nagrodę w kategorii „Inwestor” za budowę zakładu produkcyjnego w podkrakowskich Dobczycach. Statuetkę z rąk Wicemarszałek sejmu – Pani Barbary Dolniak – odebrał Członek Zarządu i Dyrektor ds. Technicznych, Pan Wojciech Winkel.
Czytaj więcejMalaga i Kasztanki – uwielbiane przez Polaków pralinki – teraz dostępne są także w eleganckich metalowych opakowaniach.
Czytaj więcejPolacy są lepsi, niż im się wydaje – wynika z badań przeprowadzonych przez Kantar Millward Brown na zlecenie firmy Wawel. Bycie dobrym człowiekiem znalazło się na trzecim miejscu w rankingu wartości, warunkujących udane, szczęśliwe życie. Chcąc inspirować Polaków do dobrych uczynków, 16 października firma Wawel rozpoczęła drugą edycji swojej akcji społeczno-konsumenckiej pt. „Serce Rośnie”. Kupując słodycze marki, posiadające wyjątkową moc pomagania, każdy z nas może wspomóc jedną z pięciu wybranych organizacji charytatywnych biorących udział w programie.
Czytaj więcej